Geld & Recht alle pijlers

Is dit duur?

17-01-2013 20:10 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren ten huwelijk gevraagd!! kei blij mee!!

Nu heb ik zelf al even zitten kijken op het internet wat het allemaal ongeveer gaat kosten. Het totaal plaatje. nu ben ik iets tegen gekomen, en vraag me af of dit een goede prijs is. Het is een all inclusive bruiloft.

Dit zit er allemaal bij:

Daggasten op basis van 20 personen

•Ontvangst met welkomstcocktail en amuse, u kunt hier kiezen uit een hartig hapje of verse aardbeien (tijdens seizoen

•Drie-gangen diner door u zelf samengesteld, hiervoor kunt u kiezen uit onze menusuggesties met als dessert een ijsbruidstaart

•Drankjes tijdens het diner, exclusief buitenlands gedistilleerde dranken en buitenlandse bieren.

Feestavond voor 100 personen

•Ontvangst met welkomstcocktail en petit-four

•Onbeperkt drankjes gedurende 5 aaneengesloten uren, exclusief buitenlands gedistilleerde dranken en buitenlandse bieren.

•Luxe nootjes en zoutjes op tafel

•Diverse koude en warme hapjes, dit zijn 300 koude en 300 warme hapjes

•Entertainment, hierbij kunt u kiezen uit een DJ of Live muziek

Ter afsluiting van uw huwelijksfeest een overnachting in één van onze bruidssuites inclusief ontbijt

Uiteraard is het mogelijk om meerdere gasten bij te boeken!

Dit kost samen ¤ 3.995,-

Wat vinden jullie hiervan? Volgens mij is dar best een mooie prijs, of niet?

Graag jullie tips
Klinkt goedkoop. Is de kwaliteit wel goed? Ik vind de all inclusive bruiloft wel briljant klinken.
Ik denk dat het nooit veel kan zijn voor dat bedrag.
Klinkt goed, zeker voor deze prijs!
Geen geld, maar vraag me dan idd af waar ze op besparen.
Ik heb geen idee of de kwaliteit goed is. Als we hiervoor gaan, gaan we uiteraard een afspraak maken en alles grondig door bespreken. En eventueel proeven..
Ik vind het een beetje te goedkoop eigenlijk, zou er niet teveel van verwachten. Bovendien.. zelf je bruiloft plannen is toch juist hartstikke leuk? Waarom zou je je er zo makkelijk vanaf willen maken met een standaard plaatje? Is het niet veel leuker om samen met je aanstaande stukje voor stukje uit te werken precies zoals jullie het willen?
Ik vraag me ook af wat de kwaliteit van de hapjes en het eten is...

Zou wel even gaan voorproeven.
Prima prijs. Ik was veel meer kwijt. Kijk wel even of de locatie is wat je wil en of het diner is wt je verwacht.
Het is trouwens bij Van de Valk in Gilze..
Als je alleen al naar de avond kijkt dan krijgen je gasten 6 miezerige hapjes. En de meeste drankjes diee mensen drinken zijn buitenlands ggedestilleerd, dus dan kun je een flinke naheffing verwachten.

Ik denk dat het een kat in de zak is, persoonlijk.
Tha, dan is de kwaliteit dus ruk. Van der Valk en kwaliteit gaan wat mij betreft niet samen.
Wat Star zegt...

maar misschien heeft die site een gastenboek of kun je ergens recensies lezen.

Het ligt er ook aan welke eisen je aan dingen stelt zoals locatie, kwaliteit etc..

Kun je er niet eens gaan kijken.

Duur is het niet, vind het concept op zich briljant.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Hier waren we 1500 euro ongeveer kwijt voor hetzelfde idee, maar dan..

Daggasten 12 personen

Feest 45 personen
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Klinkt te mooi om waar te zijn. Of goed te zijn.

Even langsgaan, wat praten, kijken en proeven lijkt mij verstandig,
En buiten de prijs; zou je echt bij vd valk willen trouwen?
quote:fasjon schreef op 17 januari 2013 @ 20:17:

Het is trouwens bij Van de Valk in Gilze..Ik zou mijn trouwfeest nooit bij een Van der Valk houden. Ongeacht prijs.
Gefeliciteerd!

Ik denk dat "duur" afhankelijk is van wat jezelf vindt en van de locatie, soort entertainment etc. Leuke formule overigens.

Wij hebben overigens twee dagen gefeest (een dag groot feest voor 90 gasten in tuin met BBQ en buffet) en een dag op een externe locatie met 25 personen (drinken en buffet) voor ¤2000 incl. kleding.

Vooral jullie dag vieren zoals jullie het willen!
quote:Star schreef op 17 januari 2013 @ 20:18:

Tha, dan is de kwaliteit dus ruk. Van der Valk en kwaliteit gaan wat mij betreft niet samen.

Is mijn idee ook maar heb de laatste jaren wel wat positievere verhalen gehoord over het eten..

Al denk ik nu bij een 3 gangen diner als beschreven in de OP een garnalen cocktail a la jaren 70,een schnitzel als hoofdgerecht en een vienneta ijstaart toe
quote:Star schreef op 17 januari 2013 @ 20:18:

Moet zeggen Star, dat ik de kwaliteit van Van der Valk de laatste 10 jaar echt verbeterd vind, de tijd van de appelmoezen met herpesvirus (van het teruggooien als het niet helemaal werd opgegeten) en de rode kers erop is verleden tijd.

Was een tijd terug eens bij een van der Valk in Ridderkerk...viel mij niet tegen eerlijk gezegd. Exclusief is iets anders, dat wel maar ieder zijn ding natuurlijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
ow bij ons was het exclusief dj!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik weet het niet. Het is een goede prijs. Maar, of de kwaliteit zo goed is? Zelf ga ik in augustus trouwen, en hebben we ook voor zoiets gekeken kosten dan 3500 euro. Maar, het was gewoon niet goed. Kwaliteit en uitstraling van de zaal en hotel was niet goed voor ons.. We hebben 1500 bijgelegd, en zijn daarom voor een mooie restaurant gegaan met afgehuurde zaal.. Precies hetzelfde, alleen wat duurder, maar veel beter kwaliteit!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Neele01 schreef op 17 januari 2013 @ 20:20:

En buiten de prijs; zou je echt bij vd valk willen trouwen?

Die in Gilze ken ik niet. Urmond is niet echt aan te bevelen maar Maastricht en Emmeloord daarentegen zijn absolute aanraders.

Ga er gewoon eens eten. Dan merk je snel genoeg of de locatie iets is.

Prima prijs trouwens, waarom moet een bruiloft persé duur zijn?
Wij eten ook regelmatig bij van de valk, en het eten vinden wij echt niet slecht.. Misschien verschilt dat per restaurant?
Van der Valk is echt afhankelijk van de vestiging, qua kwaliteit. Hier kun je er prima eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven