Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, Gaapp!!

Wij gaan naar de sprookjescamping.
Ahhh, ik wil ook op vakantie... Liefst naar een tropisch oord met witte zandstranden. Zal wel niet lukken dit jaar. Geld is meer dan op, en de verhuizing moet nog komen. Anyway.

Compu, wat een fijn nieuws! En dan meteen zo'n schrik er overheen. Gelukkig dus met een sisser afgelopen.

Jin, ik heb het idee dat er op international scholen alleen maar kinderen zitten wiens ouders de kosten vergoed krijgen van werkgever! Drietalig, dat wordt wel erg ingewikkeld ja. Maar goed, nog tijd genoeg om daar over te prakiseren. Heeft die afwijking met lezen te maken? Of zou het ook al eerder kunnen worden gesignaleerd? Dubai, wat spannend - daar wil ik ook wel een tijdje schaap voor wezen hoor Neef van me doet daar wat jouw man ook doet, en een oude schoolvriend ook. Zitten daar ook met vrouw en kind(ertjes) in reservaat. Was Suus daar vorig jaar trouwens niet bij een vriendin op bezoek?

Bam, Juul meenemen naar de braderie is zeker geen optie he? Wel leuk hoor. Brengt vast weer veel nieuwe klanten ook.

Suus, hee, fijn, nieuws van Mamax, thanks! Succes met de lange dag vandaag...
Ah fijn dat alles goed is daar!

Compu: wij gaan naar landall greenparks. Vennenbos, bij Eindhoven. Erg veel zin in, lekker even bijkomen. Ben bekaf na alle gedoes de laatste tijd... Jammer alleen dat het weer volgende week wat minder wordt, maar de week erna wordt het weer beter. Op vakantie hebben we binnenzwembad en binnenspeeltuin en dan kunnen we daarna thuis weer genieten van het mooie weer!

Zo, nu ga ik even speentje brengen bij Fieke en dan mijn gal spuwen op het sky radio topic... Voel me zeer aangesproken daar met mijn naam!
jee Compu, schrikken! Wéér het geh.app. kapot was dat net net gemaakt?

Fijn dat alles goed is bij Mamax! HOE IS HET MET JOU Suze? Oh, Capslock... typ met 1 vinger
Jullie hebben mail. Ik hou er normaal niet zo van, maar als je 10.000 euro kan winnen ehhh, Berend.... dan wil ik wel een gokje wagen.

Stemmen jullie?
Nee, ik hou er ook niet van namelijk
Ik vind het inmiddels een stomme actie... Aan mij heb je dus ook niets!
Ik vond het VOOR dat topic al een stomme actie bridge
Whahahahaha! Hou sowieso niet zo van stem-acties maar nu al helemaal niet meer!!!
Nee, jij Tokkie
Pas op hoor anders scheur ik je tijgerprint legging in stukken!!!
Weet iemand trouwens waar ik die in maat 62 kan vinden? En gouden oorringen? Daar is ze toch wel groot genoeg voor?
ik heb gestemd hoor Amalia
quote:bridges6 schreef op 14 mei 2008 @ 14:02:

Pas op hoor anders scheur ik je tijgerprint legging in stukken!!!Die heb JIJ toch met zo'n naam
quote:Star schreef op 14 mei 2008 @ 14:12:

[...]

Die heb JIJ toch met zo'n naam Oh ja shit vergeten... Zie het nu pas... Maar ja, ben dan ook blond hè!
Och erm Fieke, ik zie het schaap al voor me met oorringen.
Wat leuk Bam! Nooit van gehoord. Gaan jullie in een tent?

Amalia, ik heb gestemd. Wat zie je daar een bijzondere babies zeg! Eentje met lang haar ofzo? Ik durf niet te kijken of het echt is haha.

Goh Jinny, dat zou wel een move zijn zeg. Zou je het niet vervelend vinden dat het zo ver weg is van NL?

Vriend belde net. De geneticus heeft niks erfelijks gevonden bij het chromosomenonderzoek!! We zijn superblij, onee dat waren we gisteren al, we zijn megablij!

Er is ons trouwens weer een nieuw onderzoek aangeboden, dat bij de VU is ontdekt. Daar gaan we zeker voor, het duurt een half jaar. Daarvoor moeten we alledrie bloed afstaan.

Vriend is nu aan het werk bij....Heineken!
quote:compu schreef op 14 mei 2008 @ 15:02:

Wat leuk Bam! Nooit van gehoord. Gaan jullie in een tent?

Hahahaha, echt niet in een tent, ik ben een luxe paard ;) ik vind een chalet al verre van echt vacantie hebben ;)

Amalia, ik heb gestemd. Wat zie je daar een bijzondere babies zeg! Eentje met lang haar ofzo? Ik durf niet te kijken of het echt is haha.

Goh Jinny, dat zou wel een move zijn zeg. Zou je het niet vervelend vinden dat het zo ver weg is van NL?

Vriend belde net. De geneticus heeft niks erfelijks gevonden bij het chromosomenonderzoek!! We zijn superblij, onee dat waren we gisteren al, we zijn megablij!

Er is ons trouwens weer een nieuw onderzoek aangeboden, dat bij de VU is ontdekt. Daar gaan we zeker voor, het duurt een half jaar. Daarvoor moeten we alledrie bloed afstaan.

Vriend is nu aan het werk bij....Heineken!
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 14-05-2008 15:09
Reden: ik had armoedig staan, maar dat was het ook niet
% gewijzigd
Echt super Compu! Betekend dit ook dat er geen erfelijke afwijking is, of moet dat nog worden uitgesloten?

Ha ha, Berend heeft het achteruitkruipen ontdekt. Zo gek, heeft Laurens nooit gedaan. Laurens doet het nu voor aan Berend. Hij zegt nu tegen Berend terwijl hij de schaafwonden aan hem laat zien op zijn voet: ikke pijn voetje Berend. En dan 10x wat Berend reageert natuurlijk niet ha ha!

Laurens zegt sinds gisteren trouwens Berend. Daarvoor zei hij Beertje. En hij zegt het nu op een Prins Bernhard manier, met zo'n Duitse tongval, supergrappig.
Compu, gefeliciteerd met deze positieve uitslag! He, dat staat er wat vormelijk, maar denk er drie hartelijke klapzoenen bij! Deze uitslag was waar jullie eigenlijk op wachtten ivm een eventueel broertje of zusje voor kleine heldin toch?
Compu wat super! Nu moet je gaan babydancen
Hihi. Klopt! Goed geheugen hebben jullie toch!!

Amalia, er is dus geen erfelijke afwijking gevonden.

Zal eens goed gaan praten met vriend. Of eh..wat anders..

Wat mij betreft mag het grote avontuur wel starten.
Compu wat geweldig!!! Echt super voor jullie hoor, heel fijn!!! Haha wanneer is je eerstvolgende NOD? en ga je klussen of dancen? Hoe is je slijm? Voel je je ei al springen?
Ha ha, ik dacht nog ik informeer er subtiel naar maar Star windt er geen doekjes om
hahaha ik dacht het..

Echt supergoed nieuws Compu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven