Is dit duur?
donderdag 17 januari 2013 om 20:10
Ik ben gisteren ten huwelijk gevraagd!! kei blij mee!!
Nu heb ik zelf al even zitten kijken op het internet wat het allemaal ongeveer gaat kosten. Het totaal plaatje. nu ben ik iets tegen gekomen, en vraag me af of dit een goede prijs is. Het is een all inclusive bruiloft.
Dit zit er allemaal bij:
Daggasten op basis van 20 personen
•Ontvangst met welkomstcocktail en amuse, u kunt hier kiezen uit een hartig hapje of verse aardbeien (tijdens seizoen
•Drie-gangen diner door u zelf samengesteld, hiervoor kunt u kiezen uit onze menusuggesties met als dessert een ijsbruidstaart
•Drankjes tijdens het diner, exclusief buitenlands gedistilleerde dranken en buitenlandse bieren.
Feestavond voor 100 personen
•Ontvangst met welkomstcocktail en petit-four
•Onbeperkt drankjes gedurende 5 aaneengesloten uren, exclusief buitenlands gedistilleerde dranken en buitenlandse bieren.
•Luxe nootjes en zoutjes op tafel
•Diverse koude en warme hapjes, dit zijn 300 koude en 300 warme hapjes
•Entertainment, hierbij kunt u kiezen uit een DJ of Live muziek
Ter afsluiting van uw huwelijksfeest een overnachting in één van onze bruidssuites inclusief ontbijt
Uiteraard is het mogelijk om meerdere gasten bij te boeken!
Dit kost samen ¤ 3.995,-
Wat vinden jullie hiervan? Volgens mij is dar best een mooie prijs, of niet?
Graag jullie tips
Nu heb ik zelf al even zitten kijken op het internet wat het allemaal ongeveer gaat kosten. Het totaal plaatje. nu ben ik iets tegen gekomen, en vraag me af of dit een goede prijs is. Het is een all inclusive bruiloft.
Dit zit er allemaal bij:
Daggasten op basis van 20 personen
•Ontvangst met welkomstcocktail en amuse, u kunt hier kiezen uit een hartig hapje of verse aardbeien (tijdens seizoen
•Drie-gangen diner door u zelf samengesteld, hiervoor kunt u kiezen uit onze menusuggesties met als dessert een ijsbruidstaart
•Drankjes tijdens het diner, exclusief buitenlands gedistilleerde dranken en buitenlandse bieren.
Feestavond voor 100 personen
•Ontvangst met welkomstcocktail en petit-four
•Onbeperkt drankjes gedurende 5 aaneengesloten uren, exclusief buitenlands gedistilleerde dranken en buitenlandse bieren.
•Luxe nootjes en zoutjes op tafel
•Diverse koude en warme hapjes, dit zijn 300 koude en 300 warme hapjes
•Entertainment, hierbij kunt u kiezen uit een DJ of Live muziek
Ter afsluiting van uw huwelijksfeest een overnachting in één van onze bruidssuites inclusief ontbijt
Uiteraard is het mogelijk om meerdere gasten bij te boeken!
Dit kost samen ¤ 3.995,-
Wat vinden jullie hiervan? Volgens mij is dar best een mooie prijs, of niet?
Graag jullie tips
donderdag 17 januari 2013 om 21:59
Ja, maar bij Van der Valk ziet alles er ge-wel-dig uit op foto.
Foto's zijn in geval van hotels en restaurants váák nogal misleidend.
Zo ook in dit geval.
Maar goed, als je niet wilt horen dat het niks is, ook prima hoor.
Ik wil best zeggen dat het geweldig is als je dat liever hoort.
Zo ook in dit geval.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 17 januari 2013 om 22:11
quote:Marels schreef op 17 januari 2013 @ 21:59:
Zo ook in dit geval.
Ik wil best zeggen dat het geweldig is als je dat liever hoort.Ben ik niet helemaal met je eens Marels. Ik zal niet gelijk zeggen dat álles goed is opgeknapt echter in Breukelen hebben ze toch echt een hele mooie metamorfose ondergaan binnen.
Zo ook in dit geval.
Ik wil best zeggen dat het geweldig is als je dat liever hoort.Ben ik niet helemaal met je eens Marels. Ik zal niet gelijk zeggen dat álles goed is opgeknapt echter in Breukelen hebben ze toch echt een hele mooie metamorfose ondergaan binnen.
donderdag 17 januari 2013 om 22:14
donderdag 17 januari 2013 om 22:28
donderdag 17 januari 2013 om 22:33
quote:Marels schreef op 17 januari 2013 @ 21:59:
Zo ook in dit geval.
Verkeerde been uit bed gestapt Marels? Ik zeg toch niet dat ik je niet geloof, of het niet wil horen. Ik zeg alleen dat het er op de foto's naar mijn mening aardig goed uit ziet..
Of dat in het echt ook zo is, weet ik natuurlijk niet! Dat moeten wij nog ondervinden, als we hier uberhaupt voor kiezen!
Zo ook in dit geval.
Verkeerde been uit bed gestapt Marels? Ik zeg toch niet dat ik je niet geloof, of het niet wil horen. Ik zeg alleen dat het er op de foto's naar mijn mening aardig goed uit ziet..
Of dat in het echt ook zo is, weet ik natuurlijk niet! Dat moeten wij nog ondervinden, als we hier uberhaupt voor kiezen!
donderdag 17 januari 2013 om 22:36
quote:fasjon schreef op 17 januari 2013 @ 22:33:
[...]
Of dat in het echt ook zo is, weet ik natuurlijk niet! Dat moeten wij nog ondervinden, als we hier uberhaupt voor kiezen!En dat zeg ik dus al vier keer, dat het in het echt NIET goed is, maar dat wordt blijkbaar niet gehoord
[...]
Of dat in het echt ook zo is, weet ik natuurlijk niet! Dat moeten wij nog ondervinden, als we hier uberhaupt voor kiezen!En dat zeg ik dus al vier keer, dat het in het echt NIET goed is, maar dat wordt blijkbaar niet gehoord
668, the neighbour of the Beast
donderdag 17 januari 2013 om 22:39
In Assen ben ik weleens bij van de valk geweest voor het avondeten en was gewoon goed. En laatst van een familie lid gehoord die hadden een feest gehad ook bij van de valk en het eten was daar ook goed. Ik zou dan daar eens zelf gaan kijken ,en een hapje gaan eten. Je bent toch altijd afhankelijk van wie er in de keuken staat, in wat voor tent dan ook. En wat voor hapjes worden er geserveerd,bitterballen ,blokjes kaas, gevulde eieren of ook stukjes vis noem maar wat. Kunnen de gasten kiezen bij het diner sommigen zijn misschien wel vegetarier of eten geen vlees en wel vis. Wat voor muziek is er bij? Misschien kan je eens kijken waar die verder nog spelen zodat je kan luisteren of het wat is.
En nee het is niet duur,misschien kan je nog een korting bedingen op je huwelijksreis naar Van de valk Bonaire.
Wat zijn de extra kosten van andere drankjes.
En nee het is niet duur,misschien kan je nog een korting bedingen op je huwelijksreis naar Van de valk Bonaire.
Wat zijn de extra kosten van andere drankjes.
donderdag 17 januari 2013 om 22:46
http://www.degoudenleeuwt ... l/all%20in%20bruiloft.pdf
Euro: 3595,-
Alll--in bruiloft
20 dag gasten en
feestavond met 100 gasten
Inbegrepen:
Dag gasten: proost met prosecco
Keuzemenu incl. drankjes
ijs bruidstaart
Feestavond:
welkomstcocktail
4 1/2 uur onbeperkt bier, fris, wijn
professionele drive-in show
nootjes en knabbelstengel
Bordje tapas op tafel
300 warme hapjes
01.00 uur puntzakje frites
5 pers. Taxi naar huis of hotel
https://plus.google.com/103642988968922 ... bout?hl=nl
Euro: 3595,-
Alll--in bruiloft
20 dag gasten en
feestavond met 100 gasten
Inbegrepen:
Dag gasten: proost met prosecco
Keuzemenu incl. drankjes
ijs bruidstaart
Feestavond:
welkomstcocktail
4 1/2 uur onbeperkt bier, fris, wijn
professionele drive-in show
nootjes en knabbelstengel
Bordje tapas op tafel
300 warme hapjes
01.00 uur puntzakje frites
5 pers. Taxi naar huis of hotel
https://plus.google.com/103642988968922 ... bout?hl=nl
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 17 januari 2013 om 22:53
Nou dat is niet duur! Trouwen diner feest muziek en overnachting!
En trouwens je eigen gasten bepalen natuurlijk het meest de sfeer!
Ik zou gewoon eens daar gaan eten en eens vragen of je bij zo'n feest om een hoekje mag kijken!
Zelf ben ik anderhalf jaar geleden getrouwd en ik moet zeggen dat ik het juist erg leuk vond om op verschillende plaatsen te zijn! (Ouderlijkhuis,buiten,koets, foto,s maken onderweg, stadhuis , ff buiten op een groot plein in de stad, en weer verder paar foto's gemaakt en daarna pas naar de feestlocatie, en daarna in de taxi naar een hotel ) moet je natuurlijk wel mooi weer hebben anders blijf je liever binnen!)
Ik vond dit dus erg leuk maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen liever op 1 locatie blijven!
Succes
En trouwens je eigen gasten bepalen natuurlijk het meest de sfeer!
Ik zou gewoon eens daar gaan eten en eens vragen of je bij zo'n feest om een hoekje mag kijken!
Zelf ben ik anderhalf jaar geleden getrouwd en ik moet zeggen dat ik het juist erg leuk vond om op verschillende plaatsen te zijn! (Ouderlijkhuis,buiten,koets, foto,s maken onderweg, stadhuis , ff buiten op een groot plein in de stad, en weer verder paar foto's gemaakt en daarna pas naar de feestlocatie, en daarna in de taxi naar een hotel ) moet je natuurlijk wel mooi weer hebben anders blijf je liever binnen!)
Ik vond dit dus erg leuk maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen liever op 1 locatie blijven!
Succes
donderdag 17 januari 2013 om 22:53
quote:Marels schreef op 17 januari 2013 @ 22:36:
[...]
En dat zeg ik dus al vier keer, dat het in het echt NIET goed is, maar dat wordt blijkbaar niet gehoord
Misschien omdat de toon van je bericht nu niet echt eh je van het is om het zo maar te zeggen. Ongesteld? man weggelopen?
Enfin. Wat jij niks vind kan een ander prima vinden.
[...]
En dat zeg ik dus al vier keer, dat het in het echt NIET goed is, maar dat wordt blijkbaar niet gehoord
Misschien omdat de toon van je bericht nu niet echt eh je van het is om het zo maar te zeggen. Ongesteld? man weggelopen?
donderdag 17 januari 2013 om 22:55
donderdag 17 januari 2013 om 22:57
quote:nina1966 schreef op 17 januari 2013 @ 22:53:
[...]
Doe even gewoon zeg.
Er bestaat geen 'toon' in een geschreven bericht behalve dan de toon waarmee jij de woorden van een ander leest.
[...]
Doe even gewoon zeg.
Er bestaat geen 'toon' in een geschreven bericht behalve dan de toon waarmee jij de woorden van een ander leest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 17 januari 2013 om 23:05
donderdag 17 januari 2013 om 23:09
quote:daisymadelief schreef op 17 januari 2013 @ 23:04:
Ik heb toch wat bedenkingen bij de DJ of live music.
Mag je die zelf inhuren of bepaalt van der valk wie er komt.(Ziet nu al een man met accordeon als live music voor zich)
Ha ha ha,heb eens van een collega gehoord daar was de muzikant dus ziek geworden en toen kwam er een goochelaar
Zou dan vantevoren wel even kjken of die band dan wat is .
Ik heb toch wat bedenkingen bij de DJ of live music.
Mag je die zelf inhuren of bepaalt van der valk wie er komt.(Ziet nu al een man met accordeon als live music voor zich)
Ha ha ha,heb eens van een collega gehoord daar was de muzikant dus ziek geworden en toen kwam er een goochelaar
Zou dan vantevoren wel even kjken of die band dan wat is .
vrijdag 18 januari 2013 om 00:21
quote:Enn schreef op 17 januari 2013 @ 22:57:
[...]
Doe even gewoon zeg.
Er bestaat geen 'toon' in een geschreven bericht behalve dan de toon waarmee jij de woorden van een ander leest.Nee? Lees haar berichten dan nog maar eens door. Niet echt ondersteunend. eerder dreinend, bozig en geirriteerd. Onnodig en niet aardig. Niemand kan in een ander zijn beurs kijken en niemand bepaald voor een ander wat gezellig of lekker is. TO hoeft dus helemaal niet te luisteren naar noline wat noline blijkbaar zeer irriteerd.
[...]
Doe even gewoon zeg.
Er bestaat geen 'toon' in een geschreven bericht behalve dan de toon waarmee jij de woorden van een ander leest.Nee? Lees haar berichten dan nog maar eens door. Niet echt ondersteunend. eerder dreinend, bozig en geirriteerd. Onnodig en niet aardig. Niemand kan in een ander zijn beurs kijken en niemand bepaald voor een ander wat gezellig of lekker is. TO hoeft dus helemaal niet te luisteren naar noline wat noline blijkbaar zeer irriteerd.