Mijn verjaardags cadeau
vrijdag 18 januari 2013 om 11:32
Ben bijna jarig en vriend en zoon willen mij een cadeau geven.
Ik heb echt geen idee wat ik moet vragen.
Vriend gaf aan dat het een keer echt iets voor mijzelf moet zijn want ik vraag namelijk altijd dingen waar we met z'n allen wat aan hebben.
Ben al dagen aan het brainstormen maar weet het niet.
Misschien dus wel een luxe probleem.
Jullie kennen mij natuurlijk niet dus vraag mij af wat zouden jullie vragen voor jullie verjaardag?
Ik heb echt geen idee wat ik moet vragen.
Vriend gaf aan dat het een keer echt iets voor mijzelf moet zijn want ik vraag namelijk altijd dingen waar we met z'n allen wat aan hebben.
Ben al dagen aan het brainstormen maar weet het niet.
Misschien dus wel een luxe probleem.
Jullie kennen mij natuurlijk niet dus vraag mij af wat zouden jullie vragen voor jullie verjaardag?
vrijdag 18 januari 2013 om 11:41
Parfum, sierraden, luxe ondergoed, een mooie trui, een interessant boek (ik krijg het liefst zelfhulp boeken of informatieve boeken, maar recepten, biografieen, romans kan ook), spullen voor in het huis die ik nooit zou kopen (vazen, kleedjes, kussens), luxe zeep en lotions, dvd's of cd's of itunes, een taalcursus of andere creatieve cursus (breien, haken, schilderen, glasblazen, zeep maken, bon bons maken), actieve uitjes (laserschieten, ttampolines, surfen op zand etc).
vrijdag 18 januari 2013 om 12:14
vrijdag 18 januari 2013 om 12:29
Als ik aan 'iets helemaal voor jezelf' denk, zou ik lekker een massage willen met een schoonheidsbehandeling en bijvoorbeeld sauna erbij of die fish spa die tegenwoordig zo hip is. En een leuke bon erbij van de H&M of een andere winkel die je leuk vind en je bent weer helemaal fris, fruitig en tot rust gekomen in een mooie nieuwe outfit!
Bij groupon bieden ze trouwens massages aan momenteel
Bij groupon bieden ze trouwens massages aan momenteel