Geld & Recht alle pijlers

Incassobureau

18-01-2013 14:56 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb het afgelopen jaar een zwaar jaar achter de rug gehad en ik heb onder andere een zware burn out gehad en was hierdoor mijn baan verloren verder waren de schulden hoog opgelopen, omdat ik al mijn rekeningen niet meer kon betalen.

Nou is het al erg genoeg dat ik die schulden heb maar er kwamen laats ook nog is 2 enorm brede mannen aangezet bij mij aan de deur en dan waren het absoluut niet het soort mannen waar ik op val want deze waren een maatje te breed voor mij maar ik voelde mij wel aardig geïntimideerd! Niet dat ze me iets aan hebben gedaan want ze hebben gewoon netjes een brief overhandigt.

Vervolgens had ik een week later nog steeds niks betaald omdat ik nu leef op een uitkering maar ze kwamen een week later wel mooi weer effe langs! En ze overhandigde me weer een brief dat ik moest betalen enz.

Maar wat er nu de week daarop gebeurde was dat ik weer een brief kreeg maar deze keer bleven ze wel mooi de hele dag voor mijn tuin staan te poste totdat ik zou betalen!

Nou was mijn vraag dus of een incassobureau dit zomaar mag doen? Ik wil niet zeggen dat dit het incassobureau was maar ik kon niet een beter voorbeeld vinden.

Graag ontvang ik tips en adviezen.

Groetjes Tessa.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-01-2013 15:20
Reden: link verwijderd, laster is niet toegestaan
% gewijzigd
*
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Nee dat mag niet. Incassobureau mag alleen brieven schrijven dat je moet betalen.
*
Politie bellen, melding maken, en als dit je eigen naam is een ander profiel aan maken.
Heb je particulier schulden gemaakt? of is dit spam reclame voor dit bedrijf ( hoop het niet)

Het lijkt wel een knokploeg, neem het ook niet echt serieus.
Ik heb niet op die link geklikt. Ik houd niet van vreemde links, ook niet als het klikken bedoeld is om te klikken over een bedrijf.
Spam
Als dit serieus is zou ik heeeeeeeel snel een andere nick nemen in plaats van je echte naam! Je gooit toch niet zomaar je hele verhaal op internet onder je echte naam?
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 3&t=108390

bestaat al tijdje.Met dezelfde soort openingspost.
TO??
*
Liever anoniem.
"Opgelicht door u aannemer" en "vorderen op u debiteur"
Die site gezien?

Met die spelfouten en vaag gemaakte halfblote vechterbazen?

Kom op zeg, alsof dit mag, zo intimideren e.d.
Twee enorm brede mannen is dan wel weer leuk
quote:sjors03 schreef op 18 januari 2013 @ 15:17:

"Opgelicht door u aannemer" en "vorderen op u debiteur" 'Loesje ondernemers' vond ik ook erg goed.
Loesje ondernemers, stond dat echt op die site?

Ik heb even snel gekeken, maar dat kan toch niet serieus zijn? Het lijkt wel een parodie, of iets van Jiskefet of Koefnoen ofzo. ALs het niet echt was zou het grappig zijn.
quote:Eleonora schreef op 18 januari 2013 @ 15:20:

[...]

'Loesje ondernemers' vond ik ook erg goed.Ja, die was ook leuk!
quote:Eleonora schreef op 18 januari 2013 @ 15:20:

[...]

'Loesje ondernemers' vond ik ook erg goed.

Stond dat op die site? Dat kun je niet meer serieus nemen!

OT: volgens mij mogen incassobureaus alleen brieven schrijven en mogen deurwaarders ook je spullen meenemen. Maar als ik een incassobureau had zou ik ook zo groot mogelijke kerels in dienst nemen om de druk op te voeren.
Serieus. 'loesje' stond er.
quote:Katherina schreef op 18 januari 2013 @ 15:23:

Loesje ondernemers, stond dat echt op die site?

Ik heb even snel gekeken, maar dat kan toch niet serieus zijn? Het lijkt wel een parodie, of iets van Jiskefet of Koefnoen ofzo. ALs het niet echt was zou het grappig zijn.Ik vind hem ook echt geweldig gevonden. Maar als het een spelfout is, is het dieptriest.
Uit 1988:

Ik had het fout. Er staat:'U bent opgelicht door een loesje authandelaar.....,'

Ook mooi....
Loesje

Het duurde even voor het kwartje viel bij mij, moet ik eerlijk toegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven