vreemdgaan met regels

18-01-2013 12:09 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw en ik hebben de afspraak dat ze met bepaalde beperkingen sex mag hebben met anderen. Zij heeft een goede vriend aan de andere kant van de wereld,die zij al 20 jaar kent, maar de afgelopen 7 jaar een goede vriendschap mee heeft opgebouwd via social networking. Als mijn vrouw eens in de 2 jaar naar zijn land gaat voor vakantie heeft ze enkele sexuele momenten met hem gedeeld. De laatste vakantie is het uitgelopen op gemeenschap, waar ik zelf ook op aan gestuurd heb per email. De regel is dat ze foto's maakt voor het thuisfront en dat ze het veilig moest doen. Eenmaal heeft ze dat wel gedaan en foto's gestuurd, een keer heeft ze beiden niet gedaan. Ze heeft dit vrijwel direct aan mij gemeld en beloofd geen sex meer met hem te hebben. Ik heb haar gevraagd de vriendschap voor een onbepaalde tijd stop te zetten. Even helemaal geen contact meer.Geen email geen telefoon even niets. Mijn vrouw vindt dit overdreven en zou het liefst nu weer contact met hem opnemen en haar vriendschap behouden, omdat volgens haar dingen compleet los staan van elkaar,maar ik wil meer tijd om eea te laten rusten, Wij verschillen hierin van mening. Wat vinden jullie?
Dat je een open relatie hebt, prima. Maar geeft dat je ook het recht om "aan te sturen op"? Stel je even voor dat de rollen omgedraaid zouden zijn en zij jou op dezelfde manier zou "aansturen"…?

Het enige wat je van haar kunt, en moet eisen is dat een en ander veilig gebeurt. Maar voor de rest hoort het woord "eisen" hier niet thuis, lijkt mij.
Misschien ligt het aan mij, maar snap sowieso niet wat hier geil aan is.
To is gevlogen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
OF je laat haar vrij hierin, OF je spreekt af dat het niet gebeurt, maar EISEN dat het op jouw manier gebeurt, lijkt me niet op z'n plaats. Het is voor haar natuurlijk ontzettend verleidelijk om in een exotische omgeving seks te hebben met een ander. Daar kan ik alle begrip voor opbrengen. Als ze jou niet tekort doet en jou ook vrij daarin laat dan ben ik van mening dat je het voor jezelf los moet laten.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:jack74 schreef op 18 januari 2013 @ 12:09:

Mijn vrouw en ik hebben de afspraak dat ze met bepaalde beperkingen sex mag hebben met anderen. Zij heeft een goede vriend aan de andere kant van de wereld,die zij al 20 jaar kent, maar de afgelopen 7 jaar een goede vriendschap mee heeft opgebouwd via social networking. Als mijn vrouw eens in de 2 jaar naar zijn land gaat voor vakantie heeft ze enkele sexuele momenten met hem gedeeld. De laatste vakantie is het uitgelopen op gemeenschap, waar ik zelf ook op aan gestuurd heb per email. De regel is dat ze foto's maakt voor het thuisfront en dat ze het veilig moest doen. Eenmaal heeft ze dat wel gedaan en foto's gestuurd, een keer heeft ze beiden niet gedaan. Ze heeft dit vrijwel direct aan mij gemeld en beloofd geen sex meer met hem te hebben. Ik heb haar gevraagd de vriendschap voor een onbepaalde tijd stop te zetten. Even helemaal geen contact meer.Geen email geen telefoon even niets. Mijn vrouw vindt dit overdreven en zou het liefst nu weer contact met hem opnemen en haar vriendschap behouden, omdat volgens haar dingen compleet los staan van elkaar,maar ik wil meer tijd om eea te laten rusten, Wij verschillen hierin van mening. Wat vinden jullie? Foto's voor het thuisfront? Want? Die gaan jullie dan leuk aan jullie kinderen laten zien? T is wellicht ook een leuk plan om ze mee te nemen naar 't familieweekend! Is weer es wat anders dan die eeuwige imitatie van Tina Turner door ome Piet!
Vergeet de foto's!

Verder, soa-test voor je vrouw en niet meer neuken zonder condoom aub.

Regels werken idd niet, zoals Roos al noemde. Zij is immers jouw eigendom niet, maar een vrouw met eigen ideeen.
Nelse, zo geil als je het met me eens bent!
Hee GNL, anytime
Ik moest uitzoeken voor mijzelf of ik het zou trekken om mijn ex vrij te laten om af en toe 'buiten de deur te eten'. Nou ben ik ras-monogaam dus dat was wat, onderzoeken of ik ermee kon leven als zij het saaie thuis af en toe zou verlaten voor iets met een foute man.

TO kan/kon dit klaarblijkelijk wel, alhoewel de regeltjes meer lijken te duiden op: ik sta het maar toe want anders ben ik mijn vriendin/vrouw kwijt... Ik heb voor mij en mijzelf gekozen, ik kan niet iets 'toestaan' wat zo wezenlijk tegen mijn gevoel ingaat. Mijn relatie (met de vrouw waar ik al 16 jaar van hou) heb ik beëindigd.

Om nou op TO's vragen terug te komen:

SOA-test voor jezelf is verplicht, voor haar aan te raden als je tenminste nog onveilig wilt vrijen met je vriendin/vrouw.

Verder, jij bepaald of je verder wilt met je vrouw na deze breuk met (door jou opgestelde!) regeltjes. Als je kunt accepteren dat je vrouw/vriendin ontrouw is (zich niet aan regeltjes houd), why not, er zijn hier genoeg voorbeelden te vinden waar het hebben van een SV (of meer) naast een vaste partner werkt, met of zonder ontrouw-situatie. Als je (zoals ik jouw verhaal lees) dit niet kunt goedpraten voor jezelf moet je de eer aan jezelf houden en uit elkaar gaan als zij niet wil stoppen.

Pijnlijk, daar weet ik alles van, maar wel eerlijk naar jezelf!
Ik vind je ergens een beetje egoïstisch. Ik kan het niet goed uitleggen. Het lijkt wel of jij haar niet die seks met haar vriend laat hebben voor háár genot, maar voor je eigen genot. Dat vind ik hier fout. Het gaat jou om foto's niet om het elkaar loslaten of dingen gunnen.

Het zet haar in een genante situatie als zij haar lover moet vragen om foto's, ja want dat wil mijn man zo graag. Ik zou me daarvoor schamen. In plaats van dat je als vrouw kunt zeggen: ik heb een schat van een man die me mijn plezier gunt. Moet zij nu zeggen: ja eigenlijk geeft mijn man niks om mijn plezier maar alleen dat van zichzelf want hij wil fotos.

Ook het idee dat het je opwindt zou voor mij een afknapper zijn. Dat je het gedoogt is een ding, maar opwinden? Ikzelf heb geen behoefte aan vreemdgaan met of zonder regels, dus kan ook daaraan liggen.

Dus ik snap je vrouw wel. Als je dit niet wilt dan compleet verbieden.
Juist........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven