Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
vrijdag 18 januari 2013 om 20:03
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 20:00:
[...]
Nou he.
Eindelijk Rob de Nijs live zien...
Whoehahahaha! Mijn vorige werkgever lijkt wel een beetje op 'm!
Heb de line-up niet gezien verder, maar als per ongeluk De Dijk weer optreedt, zit je wat mij betreft helemaal gebakken!
En Direct is ook leuk, die zullen er nu ook wel bij zijn.
[...]
Nou he.
Eindelijk Rob de Nijs live zien...
Whoehahahaha! Mijn vorige werkgever lijkt wel een beetje op 'm!
Heb de line-up niet gezien verder, maar als per ongeluk De Dijk weer optreedt, zit je wat mij betreft helemaal gebakken!
En Direct is ook leuk, die zullen er nu ook wel bij zijn.
vrijdag 18 januari 2013 om 20:09
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 20:07:
Die staan er geloof ik, heb me er ook niet echt in verdiept. Blof, sowieso, Van Velzen, Nick en Simon, Marco Borsato. Komt helemaal goed!
Blof heb ik helemaal niks mee, snap die teksten nooit zo (of ik heb te weinig diepgang, dat kan ook).
Van Velzen is leuk!
Die staan er geloof ik, heb me er ook niet echt in verdiept. Blof, sowieso, Van Velzen, Nick en Simon, Marco Borsato. Komt helemaal goed!
Blof heb ik helemaal niks mee, snap die teksten nooit zo (of ik heb te weinig diepgang, dat kan ook).
Van Velzen is leuk!
vrijdag 18 januari 2013 om 20:36
quote:Grobbekuiken schreef op 18 januari 2013 @ 20:09:
[...]
Van Velzen is leuk!
Van Velzen heb ik al een paar keer live gezien, heeeel leuk.
En Blof is live fantastisch. En tja... die teksten... je hoeft niet alles te snappen toch haha
[...]
Van Velzen is leuk!
Van Velzen heb ik al een paar keer live gezien, heeeel leuk.
En Blof is live fantastisch. En tja... die teksten... je hoeft niet alles te snappen toch haha
vrijdag 18 januari 2013 om 21:11
quote:zoishet schreef op 18 januari 2013 @ 20:41:
Wat leuk Pimp!! Geen spijt krijgen hoor, gewoon genieten. Je maakt bewust de keus om dit te gaan doen en accepteer dus ook de consequenties, vecht daar niet tegen. Dat is zonde van een leuke avond want het is het gewoon waard!!
Of ik geen spijt ga krijgen, kan ik echt niet beloven.
Hangt van de pijn af...
Wat leuk Pimp!! Geen spijt krijgen hoor, gewoon genieten. Je maakt bewust de keus om dit te gaan doen en accepteer dus ook de consequenties, vecht daar niet tegen. Dat is zonde van een leuke avond want het is het gewoon waard!!
Of ik geen spijt ga krijgen, kan ik echt niet beloven.
Hangt van de pijn af...
vrijdag 18 januari 2013 om 21:40
quote:zoishet schreef op 18 januari 2013 @ 21:33:
[...]
Gewoon je eigen oordeel vormen.Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Maar ik kreeg het idee dat 'Willem' een begrip is in forumland dus ik was een beetje nieuwsgierig. t Zou bijv een trol kunnen zijn toch? (of hoe noem je zo iemand?) Dan ben ik graag gewaarschuwd...snap je?
[...]
Gewoon je eigen oordeel vormen.Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Maar ik kreeg het idee dat 'Willem' een begrip is in forumland dus ik was een beetje nieuwsgierig. t Zou bijv een trol kunnen zijn toch? (of hoe noem je zo iemand?) Dan ben ik graag gewaarschuwd...snap je?
vrijdag 18 januari 2013 om 21:55
vrijdag 18 januari 2013 om 22:39
quote:lady-blue-eyes schreef op 18 januari 2013 @ 21:40:
[...]
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Maar ik kreeg het idee dat 'Willem' een begrip is in forumland dus ik was een beetje nieuwsgierig. t Zou bijv een trol kunnen zijn toch? (of hoe noem je zo iemand?) Dan ben ik graag gewaarschuwd...snap je?Willem een troll....
[...]
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Maar ik kreeg het idee dat 'Willem' een begrip is in forumland dus ik was een beetje nieuwsgierig. t Zou bijv een trol kunnen zijn toch? (of hoe noem je zo iemand?) Dan ben ik graag gewaarschuwd...snap je?Willem een troll....