Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zaterdag 19 januari 2013 om 00:08
Pimpel! Dacht dat iedereen al slapen was... Zat nog in kluphuis...
Alles ging gelukkig goed! Past allemaal prima.
Alleen, nu heb ik toch weer pijn. waarschijnlijk van het wrikken en wroeten. En koude gortepap gegeten. Misschien toch beter letten op temperatuur van eten en drinken....
Zal voorlopig nog wel gevoelig blijven....
Moet nu echt gaan slapen, heb morgen vroege...
Ieks!
Alles ging gelukkig goed! Past allemaal prima.
Alleen, nu heb ik toch weer pijn. waarschijnlijk van het wrikken en wroeten. En koude gortepap gegeten. Misschien toch beter letten op temperatuur van eten en drinken....
Zal voorlopig nog wel gevoelig blijven....
Moet nu echt gaan slapen, heb morgen vroege...
Ieks!
zaterdag 19 januari 2013 om 16:15
Ik heb zojuist mijn eerste auto opgehaald! O yeah ik ben de trotse bezitter van een auto die weliswaar 12 jaar oud is, maar wel helemaal van mij, van mij eigen spaarcentjes gekocht, en hij is volgens de automonteur die ik gestrikt had om mee te gaan goed voor nog zeker een jaar of 5. Jeee! Ik ben vet blij. Hij rijdt super lekker! Ga weer rijden, gaan er nog mensen schaatsen dit weekend of wordt het alleen de warme choco met rum?
zaterdag 19 januari 2013 om 16:23
quote:kabouterpuntmuts schreef op 19 januari 2013 @ 16:15:
Ik heb zojuist mijn eerste auto opgehaald! O yeah ik ben de trotse bezitter van een auto die weliswaar 12 jaar oud is, maar wel helemaal van mij, van mij eigen spaarcentjes gekocht, en hij is volgens de automonteur die ik gestrikt had om mee te gaan goed voor nog zeker een jaar of 5. Jeee! Ik ben vet blij. Hij rijdt super lekker!
Gefeliciteerd!
Ik heb zojuist mijn eerste auto opgehaald! O yeah ik ben de trotse bezitter van een auto die weliswaar 12 jaar oud is, maar wel helemaal van mij, van mij eigen spaarcentjes gekocht, en hij is volgens de automonteur die ik gestrikt had om mee te gaan goed voor nog zeker een jaar of 5. Jeee! Ik ben vet blij. Hij rijdt super lekker!
Gefeliciteerd!
zaterdag 19 januari 2013 om 17:46
quote:kabouterpuntmuts schreef op 19 januari 2013 @ 16:15:
Ik heb zojuist mijn eerste auto opgehaald! O yeah ik ben de trotse bezitter van een auto die weliswaar 12 jaar oud is, maar wel helemaal van mij, van mij eigen spaarcentjes gekocht, en hij is volgens de automonteur die ik gestrikt had om mee te gaan goed voor nog zeker een jaar of 5. Jeee! Ik ben vet blij. Hij rijdt super lekker! Ga weer rijden, gaan er nog mensen schaatsen dit weekend of wordt het alleen de warme choco met rum?Gefeliciteerd! Voelt lekker hè iets zelf bij elkaar sparen. Veel plezier ermee...
Ik heb zojuist mijn eerste auto opgehaald! O yeah ik ben de trotse bezitter van een auto die weliswaar 12 jaar oud is, maar wel helemaal van mij, van mij eigen spaarcentjes gekocht, en hij is volgens de automonteur die ik gestrikt had om mee te gaan goed voor nog zeker een jaar of 5. Jeee! Ik ben vet blij. Hij rijdt super lekker! Ga weer rijden, gaan er nog mensen schaatsen dit weekend of wordt het alleen de warme choco met rum?Gefeliciteerd! Voelt lekker hè iets zelf bij elkaar sparen. Veel plezier ermee...