Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Ik hou van stroop!
Suusje! Hoe was 't bij de tandarts?
Pimpel! Dacht dat iedereen al slapen was... Zat nog in kluphuis...

Alles ging gelukkig goed! Past allemaal prima.

Alleen, nu heb ik toch weer pijn. waarschijnlijk van het wrikken en wroeten. En koude gortepap gegeten. Misschien toch beter letten op temperatuur van eten en drinken....

Zal voorlopig nog wel gevoelig blijven....

Moet nu echt gaan slapen, heb morgen vroege...

Ieks!
Slaap lekker lieffie.
Morningg
Möörning. We hebben het weekend weer gehaald. En nu zo weinig mogelijk doen.
Mogge. Vanaf mijn nieuwe smartphone ;)
quote:pimpelmeesje67 schreef op 19 januari 2013 @ 11:12:

Mogge. Vanaf mijn nieuwe smartphone ;)
Alle reacties Link kopieren

Mogge. Vanaf mijn nieuwe smartphone ;)Helemaal in luv zo te horen!
Morning! Lekker hangdagje hier
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Wat is het ongelooflijk koud!!!!!!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 19 januari 2013 @ 12:38:

Wat is het ongelooflijk koud!!!!!!Het is echt niet normaal!! Het is -4 met een harde oostenwind. Brrrrrrrrr
http://www.youtube.com/watch?v=tEYAlg1kWqQ

Mogge. Vanaf mijn nieuwe smartphone ;)Je denkt op een echte-mannen topic toch niet weg te komen zonder namen en rugnummers?

Hoe groot enzo?
Had ik al gemeld hoor, maar doe ik 't nog wel een keer. Een Samsung S Advance
Excuse me!

Beetje mee te forummen?
Ja hoor.

Al zit ik nu gewoon met m'n laptoppie.
Tijd voor een warme chocolademelk met een scheutje rum!
Ik heb zojuist mijn eerste auto opgehaald! O yeah ik ben de trotse bezitter van een auto die weliswaar 12 jaar oud is, maar wel helemaal van mij, van mij eigen spaarcentjes gekocht, en hij is volgens de automonteur die ik gestrikt had om mee te gaan goed voor nog zeker een jaar of 5. Jeee! Ik ben vet blij. Hij rijdt super lekker! Ga weer rijden, gaan er nog mensen schaatsen dit weekend of wordt het alleen de warme choco met rum?
quote:kabouterpuntmuts schreef op 19 januari 2013 @ 16:15:

Ik heb zojuist mijn eerste auto opgehaald! O yeah ik ben de trotse bezitter van een auto die weliswaar 12 jaar oud is, maar wel helemaal van mij, van mij eigen spaarcentjes gekocht, en hij is volgens de automonteur die ik gestrikt had om mee te gaan goed voor nog zeker een jaar of 5. Jeee! Ik ben vet blij. Hij rijdt super lekker!

Gefeliciteerd!

quote:kabouterpuntmuts schreef op 19 januari 2013 @ 16:15:

Ik heb zojuist mijn eerste auto opgehaald! O yeah ik ben de trotse bezitter van een auto die weliswaar 12 jaar oud is, maar wel helemaal van mij, van mij eigen spaarcentjes gekocht, en hij is volgens de automonteur die ik gestrikt had om mee te gaan goed voor nog zeker een jaar of 5. Jeee! Ik ben vet blij. Hij rijdt super lekker! Ga weer rijden, gaan er nog mensen schaatsen dit weekend of wordt het alleen de warme choco met rum?Gefeliciteerd! Voelt lekker hè iets zelf bij elkaar sparen. Veel plezier ermee...
Leuk kabouter! Veel veilige kilometers ermee? Wat is t er voor 1?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven