TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
vrijdag 18 januari 2013 om 22:13
quote:missy_Acy schreef op 18 januari 2013 @ 22:11:
Aaaaaah, LBE. Gesport vandaag?
Ik loop als een oud wijf rond in huis en als er iemand naar me wijst ga ik al gillen...spierpijn...
Maar wil morgen wel proberen een uurtje te spinnen...wanneer ga ik eens eerlijk toegeven aan mezelf dat ik verslaafd ben?
Aaaaaah, LBE. Gesport vandaag?
Ik loop als een oud wijf rond in huis en als er iemand naar me wijst ga ik al gillen...spierpijn...
Maar wil morgen wel proberen een uurtje te spinnen...wanneer ga ik eens eerlijk toegeven aan mezelf dat ik verslaafd ben?
vrijdag 18 januari 2013 om 22:17
quote:missy_Acy schreef op 18 januari 2013 @ 22:14:
Waarom zou je dat ontkennen dan?
Omdat ik mensen in mijn omgeving heb die er heel vervelend over doen dat ik graag sport. Nu is 3 a 4 keer in de week in mijn ogen niet over the top, maar ik word echt chagrijnig van die reacties. Ik heb er zelf geen moeite mee dat ik zoveel sport, maar ik word gek van die negatieve reacties.
Allemaal kift, zegt de instructeur en daar houd ik t maar op
Waarom zou je dat ontkennen dan?
Omdat ik mensen in mijn omgeving heb die er heel vervelend over doen dat ik graag sport. Nu is 3 a 4 keer in de week in mijn ogen niet over the top, maar ik word echt chagrijnig van die reacties. Ik heb er zelf geen moeite mee dat ik zoveel sport, maar ik word gek van die negatieve reacties.
Allemaal kift, zegt de instructeur en daar houd ik t maar op
vrijdag 18 januari 2013 om 22:17
vrijdag 18 januari 2013 om 22:19
quote:tzippa2 schreef op 18 januari 2013 @ 22:17:
Lady, ik heb je nog niet eerder gespot, maar ik waai hier af en toe op en aan, dat is het fijne van dit topic. En iedereen is ook welkom om in te haken, als je maar koekoek bent; sportverslaving valt daar ook onder Kun je gelijk mij motiveren!Kijk, zo kun je dus ook reageren. Thanks!
Lady, ik heb je nog niet eerder gespot, maar ik waai hier af en toe op en aan, dat is het fijne van dit topic. En iedereen is ook welkom om in te haken, als je maar koekoek bent; sportverslaving valt daar ook onder Kun je gelijk mij motiveren!Kijk, zo kun je dus ook reageren. Thanks!
vrijdag 18 januari 2013 om 22:23
quote:missy_Acy schreef op 18 januari 2013 @ 22:20:
Lekker laten l*llen, LBE. Ik vind t wel tof, zou ook wel zo sport addict willen zijn.Mensen denken volgens mij dat ik heel oppervlakkig bezig ben met mijn lijf en daarin doorsla. Natuurlijk heeft al dat sporten wel een leuke bijwerking dat je strakker in je vel zit, maar ik doe t vooral om mijn hoofd leeg te maken. Ik word er een veel leuker mens van. Zonder iemand pijn te doen, maar ik zeg vaak: de één gaat naar de psycholoog, ik ga sporten. Anders krijg ik t niet op een rijtje. t Werkt gewoon voor mij...
Lekker laten l*llen, LBE. Ik vind t wel tof, zou ook wel zo sport addict willen zijn.Mensen denken volgens mij dat ik heel oppervlakkig bezig ben met mijn lijf en daarin doorsla. Natuurlijk heeft al dat sporten wel een leuke bijwerking dat je strakker in je vel zit, maar ik doe t vooral om mijn hoofd leeg te maken. Ik word er een veel leuker mens van. Zonder iemand pijn te doen, maar ik zeg vaak: de één gaat naar de psycholoog, ik ga sporten. Anders krijg ik t niet op een rijtje. t Werkt gewoon voor mij...