Eten in Haarlem

09-01-2013 15:10 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!!

Ik zie door de bomen het bos niet meer, of andersom...

Met mijn man wil ik uit eten in Haarlem, maar wat is nou een gezellig restaurant, waar je lekker kan eten.

Het hoeft niet een superdeluxe tent te zijn, maar gewoon lekker, gezellig en goed!!
quote:Lebowski schreef op 09 januari 2013 @ 19:34:

Nou, inderdaad Novecento. Toevallig terechtgekomen met een vriendin, heerlijk gegeten, glaasje wijn erbij, waren nog geen 35¤ kwijt. Met zijn tweeën! Wist niet wat me overkwam..haha. En er zat geen schoolklas? (daar is 'ie favoriet onder nl. Prima eten voor weinig en makkelijke bediening qua grote groepen)
Nee, wij zaten ergens achter, het was wel druk, maar de bediening was vlot en vriendelijk (maar ik kom uit Amsterdam, dan vind je dat al snel ) en het eten prima. Echt, als ik in Haarlem zou wonen zou ik er vaker eten.
quote:Lebowski schreef op 09 januari 2013 @ 20:45:

Nee, wij zaten ergens achter, het was wel druk, maar de bediening was vlot en vriendelijk (maar ik kom uit Amsterdam, dan vind je dat al snel ) en het eten prima. Echt, als ik in Haarlem zou wonen zou ik er vaker eten.Als Haarlemmer doe ik dat zeker iig. Het is in mijn kringen in ieder geval een begrip. Wil je goedkoop ergens een prima hapje eten? Ga dan naar Novecento.
La Forca werd al genoemd, andere favoriet is Babbels (lange veerstraat), of El Pincho voor tapas.
http://www.kloosterkeuken.nl/

Super leuk, zeer goed eten, anders dan anders.
Ik eet heel graag bij Stempels, het restaurant gedeelte.
Aangenaam in de kleine houtstraat!!
Restaurant parck op het houtplein! Super lekker eten 3 gangen ¤25,-.

Echt een aanrader!
Restaurant wensen. Je mag daar alleen vertellen wat je NIET wilt. Is echt leuk!
Centopercento aan de grote markt! Een van de lekkerste italiaanse restaurantjes waar ik ooit gegeten heb (italie meegerekend!)
Die centopercento moet ik even onthouden. Ik ken maar 1 goede Italiaan buiten Italie en die zit in Zuid-Spanje. (en dat is ook een Italiaanse famiglia)
quote:cadexcfm1 schreef op 13 januari 2013 @ 12:37:

Die centopercento moet ik even onthouden. Ik ken maar 1 goede Italiaan buiten Italie en die zit in Zuid-Spanje. (en dat is ook een Italiaanse famiglia)

In het weekend is reserveren wel een goed plan...
Wat is het geworden?
Of cafe colette, vrij nieuwe franse bistro.. Erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven