Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ayla, er liggen 50 verse bijzondere enveloppen klaar, en nog een stuk of 25 half geknipt, dus ik denk aan je en ben bezig, al mail ik niet terug.

Daarna ben ik uit ge envelopped en ga ik denk ik even wat stof knippen.
quote:Zaza_zebra schreef op 18 januari 2013 @ 23:40:

Ayla, er liggen 50 verse bijzondere enveloppen klaar, en nog een stuk of 25 half geknipt, dus ik denk aan je en ben bezig, al mail ik niet terug.

Daarna ben ik uit ge envelopped en ga ik denk ik even wat stof knippen.

óh, wat geweldig!! Ik wil/moet/ga morgen ook freubelen, voorbeeldjes maken, heerlijk!!!

Super, ik vind het zo lief wat jullie allemaal doen voor mijn kleine vriendinnetje H.......
en ja, ik weet het, zou te bedde..... maar oh, oh, wat een leuke dingen kom je tegen op welke en diy
quote:Essie78 schreef op 18 januari 2013 @ 23:34:

[...]

Dat mogen jullie natuurlijk vragen. Maar jullie zien het er dus niet bij staan? Zou links in beeld moeten staan (moest zelf ook even zoeken).

Het is allemaal maat 40/42, behalve die zwarte broek. Dat was een herhaal-aankoop, maar mijn maat was er niet. Stom genoeg heb ik toen gewoon 2 maten te groot gekocht, want ik moest en zou een zwarte broek.Wat een leuke dingen! ik heb interesse in je gebloemde truitje en de zwarte broek! je kan me mailen op jessicavdbosse@hotmail.com
Ukkie, ik zou heeeeel blij te maken zijn met de waardebon van koken enzo! Mag ik je daarover mailen?
Hanglamp, ik heb je mail gezien! Ik ga het dinsdag naar je opsturen, beetje drukke tijd gehad op werk enzo. Ik mail je mijn rekeningnummer.
@Sunshinequeen .... De gestreepte topjes zijn gisteren aangekomen. Ze werden gelijk gepast door mn lekkere puberdochter en ze zaten perfect; ze is er blij mee! Dank je wel!
Dag Essie,

Bedankt voor het reageren.

Het is helaas niet mijn maat, dus ik laat het aan me voorbij gaan.
Wie kan ik blij maken met origineel Amerikaans snoep? Ik heb: Stardust (soort fruitella's), Reese's (wat de Amerikanen zien in de combinatie chocola en pindakaas ontgaat mij volledig maar anderen vinden het heel lekker) en Hershey's chocola, zowel 'gewoon' (Milk chocolate) als met Almonds.
Ik heb een vrolijk rokje van only in de aanbieding, maat 36, voor een jonge meid. Ik heb plaatjes plakken aangevraagd en gekregen, maar weet niet hoe het moet. Ik vroeg me ook nog af wat jullie met verzendkosten doen?
Hi Essie, ik heb interesse in het grijze tuniekje/jurkje en de petrol-kleurige top, heb je die nog?
@ meisie

Pakket post is standaard 6,75 euro, dus dat kan diegene naar je overmaken. Bij een kiala punt schijnt t wat goedkoper te zijn.

Bij brievenbus post kan je thuis wegen en dan op inet heb je tabelletjes met prijzen wat daarbij hoort. Dan ga je bijv naar de Ah. Daar laat je t wegen en postbedrag erop zetten.

Soms is dit meer if iets minder dan je thuisdacht. De meesten van hier krijgen de verzendkosten van brievenbus dus achteraf.

Dit op goed vertrouwen vd mens. :-) is bij mij hier nog altijd goedgegaan.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:jl1986 schreef op 19 januari 2013 @ 08:00:

[...]

Wat een leuke dingen! ik heb interesse in je gebloemde truitje en de zwarte broek! je kan me mailen op jessicavdbosse@hotmail.comquote:chayenne schreef op 19 januari 2013 @ 11:55:

Hi Essie, ik heb interesse in het grijze tuniekje/jurkje en de petrol-kleurige top, heb je die nog?

Die zijn er allemaal nog en kunnen natuurlijk jullie kant opgestuurd worden. Ik ben nu aan het werk, maar ik mail vanavond of morgen even (Chayenne, ik heb je adres niet, mail mij anders even op essie.78 hetemeel punt nl).

Dan hou ik dus alleen nog een (prachtig, maar voor mijn flapkuiten te smal) pak en een spijkerbroek (mijn lievelingsbroek, maar of ik er ooit weer in ga passen?) over.

Ik bedacht me dat ik ook nog een dekbedovertrek maat 240x220 (of 200) heb die wij niet gebruiken. Om de een of andere reden zorgt dat ding ervoor dat ons dekbed gaat pluizen als een idioot. Plaatje volgt nog!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Bedankt voor je antwoord Essie. Ik laat het alleen ook aan me voorbij gaan. Heb net bericht van de voedselbank. Ik mag woensdag weer naar de kledingbank. Dus daar mooi "shoppen".
Dat plaatje van dat dekbedovertrekset ben ik wel benieuwd naar Essie!

Ik heb een 220x240 dekbed en die overtrekken zijn duuuuuuuuur.
668, the neighbour of the Beast
quote:baroque schreef op 19 januari 2013 @ 11:43:

Wie kan ik blij maken met origineel Amerikaans snoep? Ik heb: Stardust (soort fruitella's), Reese's (wat de Amerikanen zien in de combinatie chocola en pindakaas ontgaat mij volledig maar anderen vinden het heel lekker) en Hershey's chocola, zowel 'gewoon' (Milk chocolate) als met Almonds.

En hier word ik stiekem wel heel blij van!!!

Heb je een mailadres?

Wil je mij anders mailen op marelsmarels@gmail.com?
quote:marmul schreef op 17 januari 2013 @ 21:55:

@ marels, meestal zit ik in 46 dus we zitten nu redelijk gelijk... je mag altijd kijken maar ik gok dat je het zelf nodig hebt....

Heb je intresse in een witte blouse? ik vind hem niet meer zo leuk dus hij hangt maar te hangenHmmm, ik twijfel. Ligt aan het modelletje. En ik heb een redelijk flinke voorgevel Dus blouses pas ik nooit zo goed in
Ha Marels,

Je kan me mailen op eentweetje@yahoo.com. Ook eventueel andere geinteresseerden, maar ik 'reserveer' nu voor jou ;)
Done.

Ik duik van de week trouwens de kledingkast weer in om te kijken wat ik nog heb. Anders ben ik hier weer alleen een hebbert he
Ik krijg mijn mail terug Baroque....

Wil je mij anders even mailen? marelsmarels@gmail.com
Ik heb je gemaild Marels
Oeh, weinig geruild.........

Ik spaar codes van het fruit van de gezonde familie.

Codes voor gezondefamilie

In ruil heb ik optimelcodes. Voor die optimel kan je 2e kaartjes gratis en andere kortingen krijgen. Ik heb begrepen dat hier op dit forum wel mensen zijn die voor sauna of musicals soms zoiets willen hebben. (Mijn mail staat in de 1e topic die bovenin de topic van de 2e staat.)

O en ik heb ook 4 (van de 6) zegels van DE voor de korting van de winterfair, maar dan heb ik je adres nodig.
Ik heb optimelcodes in de aanbieding.

Ik spaar zelf de code voor de gezonde familie (fruit van Emte en andere supermarkten) Codes voor gezondefamilie

Ik heb zelf de voorkeur voor het ruilen van de codes en dan in verhouding.
@anna, helemaal fijn, thx!

Ik ga straks de verzendkosten overmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven