Entertainment alle pijlers

Vakantieliefdes

03-01-2013 21:30 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net 5, wie kijkt er mee?
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Die Dominique lijkt op een te strak gefacelifte Julianne Moore met heul veul botox.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
haha, die broer en die moeder zijn net een tweeling
quote:sweetfirefly schreef op 10 januari 2013 @ 22:03:

Die Dominique lijkt op een te strak gefacelifte Julianne Moore met heul veul botox.Inderdaad!

Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
quote:sweetfirefly schreef op 10 januari 2013 @ 22:03:

Die Dominique lijkt op een te strak gefacelifte Julianne Moore met heul veul botox.Exact!
Heeft niemand het gisteren gezien?
Ik heb het gezien. Toevallig deze aflevering vorig jaar niet gezien. Wat een leuk koppel daar in Istanbul!
Nou ik wist helemaal niet dat het bestond, had ook niet verwacht dat het koppel uit Istanbul een koppel zou blijven. Dacht eerder dat mo en Ninja bij elkaar zouden blijven aangezien hij verliefd is geworden op haar.
Leuk programma! Die rode vrouw (Dominique als ik het goed begrijp) vond ik niet zo heel leuk. Moest wel lachen om die reactie van die moeder toen ze daar gingen luchen. 'Als je wilt mag je hem hebben.' Lekker droog over je kind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven