Ik sport omdat ik dat altijd al gedaan heb. Gym, jazz ballet, stijldansen, paardrijden, korfbal, streetdance.. eigenlijk weet ik niet beter Als ik niet sport voel ik me ook direct niet fijn.
Ik vind 't 'n mooie gedachte maar ik moet wel heel veel fout hebben gedaan als 't zou kloppen. Of er komt nu nog n heleboel moois. Daar hoop ik maar op
Kun je me 'n mooie "vrouwen-film" aanraden? (Romantische komedie, drama oid) Vriend gaat straks DE wedstrijd kijken bij vrienden. Kan ik hier lekker kijken
Vriend en ik hebben voor elkaar heel helder wat vreemdgaan is. Als je verleiding voelt om vreemd te gaan, klopt er dus iets niet in je relatie: je hebt geen respect meer voor elkaar.. En dan is het dus voorbij. Ik geloof niet in polygamie.
Wat zou je doen als je grote liefde jou de keuze stelde: Of je ziet elkaar nooit meer terug, of je hebt een relatie met nog iemand anders erbij..?
Dat hangt er helemaal vanaf; van de omstandigheden, van hoe de relatie is, etc. Momenteel zou ik daar niet open voor staan, maar ik kan me situaties indenken waarin ik er wél over na zou willen denken.
Werken, tripje naar Duitsland met tegenvallend verblijf in saunaressort, verjaardag nichtjes, iemand naar Schiphol gebracht.
Als er geen straf op zou staan voor een dag, zou je dan iets kunnen stelen en zo ja, wat?
Anoniem_108401
zondag 20 januari 2013 om 20:04
De reden dat ik niet steel is niet dat er een straf op staat, maar dat je niet moet nemen wat niet van jou is. Ik zou daarom stelen van iemand waarvan ik vind dat hij onterecht veel geld heeft, bijvoorbeeld een voetballer (miljoenen verdienen voor achter een balletje aan hollen slaat echt nergens op) of zo'n zorg manager of vestia directeur die allerlei publieks geld naar zich toe trekt over de ruggen van hard werkende mensen. En dan zou ik gewoon een zak geld stelen. Misschien zou ik zelf een soort robin hood doen ofzo...