The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
zondag 20 januari 2013 om 21:59
Ja, beetje rare kerel (blijkt niet alleen uit de truien). Volgens mij heeft hij ook dingen ontworpen voor Michael Jackson.
Mmm, ik wilde net gaan vragen wat is je favoriete dier uit Finding Nemo maar nu ik weet dat Louba dan de meeuwen gaat roepen ... doe ik maar:
Wat is je favoriete Nederlandstalige liedje?
Mmm, ik wilde net gaan vragen wat is je favoriete dier uit Finding Nemo maar nu ik weet dat Louba dan de meeuwen gaat roepen ... doe ik maar:
Wat is je favoriete Nederlandstalige liedje?
zondag 20 januari 2013 om 22:06
Tijd genoeg, van Doe Maar.
http://www.youtube.com/watch?v=KuftYcMDV6U
Welk instrument zou je willen kunnen bespelen?
http://www.youtube.com/watch?v=KuftYcMDV6U
Welk instrument zou je willen kunnen bespelen?
Your luck's about to change, cher.
zondag 20 januari 2013 om 22:11
Jan Smit, vrienden voor het leven, jammer genoeg.
Neef verongelukte en er kwamen heel erg veel vrienden (hij was 26). Zijn vaste vriendengroep stond gearmd om de kist en dit nummer werd gespeeld. Kan het nummer dus nu niet meer horen, zonder die stoere mannen huilend te herinneren.
John de wolfs reclames zijn geniaal! (moest alleen wel uitleg krijgen over sjaak swart). En als voetballer was ie ook erg goed.
Wat is het eerste wat je mee zou nemen uit je brandende huis?
Neef verongelukte en er kwamen heel erg veel vrienden (hij was 26). Zijn vaste vriendengroep stond gearmd om de kist en dit nummer werd gespeeld. Kan het nummer dus nu niet meer horen, zonder die stoere mannen huilend te herinneren.
John de wolfs reclames zijn geniaal! (moest alleen wel uitleg krijgen over sjaak swart). En als voetballer was ie ook erg goed.
Wat is het eerste wat je mee zou nemen uit je brandende huis?
zondag 20 januari 2013 om 22:15
Wel meerdere, maar dit is er 1 van: Reach out and touch van Diana Ross. Dat werd gedraaid op de crematie van mijn vriendje, omdat hij zo dol was op de Soundmix Show. (Werd aan 't eind altijd gezongen). Kan er nog steeds verdrietig van worden als ik m hoor.
Mijn fotoboeken. En de foto's op de schouw.
Wanneer voel jij je machteloos?
Mijn fotoboeken. En de foto's op de schouw.
Wanneer voel jij je machteloos?
zondag 20 januari 2013 om 22:25
zondag 20 januari 2013 om 22:35
Voor het asiel en dat doe ik niet omdat ik dan al die beesten mee zou willen nemen.
Dat zijn banners waar je vrouwen in bikini op ziet met een schaar daardoor waarop je zou moeten klikken om die bikini door te knippen. Ik neem aan dat dit niet echt is en heb er dus nog nooit op gedrukt. Eerst zag ik ze alleen op torrent sites maar nu ook op het startscherm van Google. Sowieso irritant om reclame op Google te zien.
Heb je een los GPS-systeem (dus niet die op je smartphone)?
Dat zijn banners waar je vrouwen in bikini op ziet met een schaar daardoor waarop je zou moeten klikken om die bikini door te knippen. Ik neem aan dat dit niet echt is en heb er dus nog nooit op gedrukt. Eerst zag ik ze alleen op torrent sites maar nu ook op het startscherm van Google. Sowieso irritant om reclame op Google te zien.
Heb je een los GPS-systeem (dus niet die op je smartphone)?
zondag 20 januari 2013 om 23:01
quote:Julia2 schreef op 20 januari 2013 @ 22:59:
Ik vind hem te raar. Moeilijk te peilen, volgens mij is hij nooit zichzelf OF altijd knetter gestoord. Ik vind zijn shows ook gewoon niet leuk. Te provocerend.
Wie vind jij de leukste cabaretier?
Billy Connolly
Vraag van Lebowski blijft. Dit topic gaat hard
Ik vind hem te raar. Moeilijk te peilen, volgens mij is hij nooit zichzelf OF altijd knetter gestoord. Ik vind zijn shows ook gewoon niet leuk. Te provocerend.
Wie vind jij de leukste cabaretier?
Billy Connolly
Vraag van Lebowski blijft. Dit topic gaat hard