wat nou sneeuw....

14-01-2013 18:50 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
De NS neemt al maatregelen en heeft voor morgen alvast minder treinen ingezet. Niet dat ik met de trein naar mn werk ga, maar vraag me af waar het op slaat.

Hier omgeving 026 is nog geen vlok gevallen, mag zo blijven wat mij betreft...

Hoest in de rest van het landje??
hier in 026 sneeuwt het een klein beetje.

zit al te stressen hoe ik morgen op mn werk kom...

(ik heb geen auto)

ben namelijk bang dat de bussen uitvallen, en dan moet ik op de fiets...(nu ga ik daar niet dood van...)
Hier 030 miniscule vlokjes. Ik ga morgen wel na de spits re deur uit dan hebben jullie het allemaal mooi schoon gereden
Check! (030)
Zeg dames, denken jullie nou echt dat iedereen al die postcodes uit zijn hoofd kent ? 010 en 020 zijn natuurlijk welbekend, 030 lukt ook nog wel, maar dat wil niet zeggen dat de postcode van Boerekoolstronkeradeel en Grubbekutteveen ook zomaar bekend kan worden verondersteld !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Wel zonde. Het fietspad hier is net sinds gisteren een beetje begaanbaar. Gelukkig fiets ik niet
In de buurt van den bosch....

Het was hier de hele week wit en Het sneeuwt hier nu al weer een uur met flinke wind er bij. Echt koud en het wordt glad!
The past may be in tatters
But today is all that matters
hier erg veel sneeuw hoor! laagje zo hoog als mn enkel.
quote:highwaynation schreef op 20 januari 2013 @ 13:16:

hier erg veel sneeuw hoor! laagje zo hoog als mn enkel. waar?
Nog geen sneeuwvlok gezien, de afgelopen weken in Groningen.

Helaas wel een keiharde rotwind, dus geen zin in schaatsen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hier inmiddels de straten weer helemaal wit, en een flinke wind. Het is echt guur buiten! (Groene Hart)
Hier sneeuwt het ook, idd kleine vlokjes, maar het sneeuwt wel!!! Zoo blij mee.....
Wordt mooi weer auto schoonmaken morgen grrrr.
Auto schoonmaken, ijs van de ruiten krabben: ik doe het fluitend. Draag eigenlijk zelden een jas, vind het nu heerlijk!
quote:Donkeyshot schreef op 20 januari 2013 @ 13:15:

Zeg dames, denken jullie nou echt dat iedereen al die postcodes uit zijn hoofd kent ? 010 en 020 zijn natuurlijk welbekend, 030 lukt ook nog wel, maar dat wil niet zeggen dat de postcode van Boerekoolstronkeradeel en Grubbekutteveen ook zomaar bekend kan worden verondersteld !010 en 020 zijn echt geen postcodes hoor. En daarnaast zijn alle netnummers (want dat zijn het) bij elkaar gelegen. Zo ligt 0161, 0162 en 0163 bij elkaar in de buurt. En als je regelmatig belt, dan is dat vrij redelijk in te schatten waar ergens in het land woont. En anders heeft Wikipedia een mooie lijst
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
idd 030 is utrecht en omringende gemeenten en alles wat daaromheen ligt begint ook met 03
Mijn vriend werkt bij de NS en zit al de hele dag op het hoofdkantoor van de NS te werken aan het alternatieve plan voor morgen. Van hem begrijp ik dat de aangepaste dienstregeling er is zodat er beter ingesprongen kan worden als er iets mis gaat en daardoor de dienstregeling veel sneller weer opgepakt kan worden (doordat ook gepland wordt dat materieel en personeel op bepaalde plaatsen moeten zijn en met meer speling is er minder kans op ontbrekend materieel of personeel.... of zoiets). Gelukkig reis ik zelf gewoon met de auto :-) en hoef morgen pas na de spits op pad.
quote:Donkeyshot schreef op 20 januari 2013 @ 13:15:

Zeg dames, denken jullie nou echt dat iedereen al die postcodes uit zijn hoofd kent ? 010 en 020 zijn natuurlijk welbekend, 030 lukt ook nog wel, maar dat wil niet zeggen dat de postcode van Boerekoolstronkeradeel en Grubbekutteveen ook zomaar bekend kan worden verondersteld !

netnummer 020, check! Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw met een stevige wind. Ik vind het afschuwelijk
Clarins, stuur het maar deze kant op dan!

Regio 058 en dit jaar nog helemaal niks aan sneeuw! Ik wil ook!!!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Nog steeds geen sneeuw gezien, 0222

Volgens buienradar komt het er aan.
Ik ben hier (020) net even boodschappen wezen doen. Het is ijzig koud en het sneeuwt. Maar het deed me wel goed. Voel me namelijk niet zo lekker (lichamelijk en emotioneel).

Het enige wat warm was waren overigens mijn uggsvoeten. Ze zijn lelijk, maar bij deze temperaturen wel erg lekker.
Waar zit de any-key?
Zoon staat te juichen onder de douche: code oranje is afgegeven voor onze provincie. Met een beetje mazzel hoeft ie morgen dus niet naar school omdat de taxi niet rijdt .
Er ligt een beetje poeder hier
Hier ( omgeving amsterdam ) ligt zo'n 25cm denk ik.

heeft bijna de hele middag gesneeuwd hier.
nog steeds niks
De wind huilt af en toe om het huis. Maar sneeuwjacht? Nog geen vlok gezien in Leeuwarden.

Kan ook niet echt veel sneeuw in de buienradar zien. Volgens mij ontspringen we de dans alweer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven