Welke I pad hoes?

20-01-2013 14:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter zit op een middelbare school, waar ze met de Ipad werken. Omdat ie zoveel gebruikt wordt en elke dag in de schooltas heen en weer gaat, hebben de leerlingen ter bescherming de survivor hoes gekregen van griffin. Een prima, degelijke hoes. Maar tegelijkertijd ook erg zwaar in de tas en lelijk (voor een tienermeisje). Wie weet er een leuke, hippe hoes die tegen een stootje kan? Ik zie op het internet zoveel aanbod. Maar welke is echt goed voor intensief gebruik? Graag jullie tips! Van school mogen ze zelf een andere hoes aanschaffen, als deze maar goed z'n werk doet.
Mijn vriendin heeft voor 40 e. Een stevige hoes gekocht met een soort van haakje. Zeer fuctioneel en robuust, maar weinig hip. Pak iig niet die dingen die je als een driehoek onder je ipad moet zetten, die werken niet.

Offtopic, een ipad op de middelbare school??? Wat een geldverkwisting...
Driehoek onder de iPad werkt niet? Bij ons prima!

Er zijn hoezen in allerlei kleuren in de aanbieding geweest bij de Aldi, maar ¤20,-
Die survivor case is er in heel veel kleuren. Ook roze en paars etc. Is dat niet iets? Als ze hem elke dag in haar tas heeft (en kinderen gaan niet altijd zachtzinnig met hun tas om) is zo'n stevige hoes toch echt wel fijn.
quote:glaas_beer schreef op 20 januari 2013 @ 14:11:

Offtopic, een ipad op de middelbare school??? Wat een geldverkwisting...Ik vind het juist een uitkomst! Geen gezeul met al die boeken die je allemaal moet kopen en na een jaar geen cent meer opbrengen. Ze hadden veel eerder met die iPads moeten beginnen!
quote:Maryni83 schreef op 20 januari 2013 @ 14:45:

[img]http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/l ... 502418.jpg[/img]Dit soort hoezen zien er leuk uit, maar bieden juist weinig bescherming op de kwetsbare delen van de Ipad (hoeken, schermzijde) de Griffin biedt die bescherming wel. Ik zou geen risico nemen om een andere hoes te gebruiken, om reparatie of vervanging van de Ipad te voorkomen. Ik heb onze Ipad voordat ik de Griffin Survivor kocht, al 2 x moeten laten repareren.
Deze Survivor is ook leuk:

quote:gropher schreef op 20 januari 2013 @ 14:01:

Mijn dochter zit op een middelbare school, waar ze met de Ipad werken. Omdat ie zoveel gebruikt wordt en elke dag in de schooltas heen en weer gaat, hebben de leerlingen ter bescherming de survivor hoes gekregen van griffin. Een prima, degelijke hoes. Maar tegelijkertijd ook erg zwaar in de tas en lelijk (voor een tienermeisje). Wie weet er een leuke, hippe hoes die tegen een stootje kan? Ik zie op het internet zoveel aanbod. Maar welke is echt goed voor intensief gebruik? Graag jullie tips! Van school mogen ze zelf een andere hoes aanschaffen, als deze maar goed z'n werk doet. De iPad Smart Case van Apple

In verschillende kleuren.
quote:gropher schreef op 20 januari 2013 @ 14:01:

MMaar tegelijkertijd ook erg zwaar in de tasTsja hoe zwaar is zwaar? De survivor weegt 430 gram. Ik denk dat je niet evenveel bescherming kan vinden die veel lichter is. Ik snap wel dat tienerdochter een ander hip en veel minder robuust ogend hoesje wil, maar dat haar tas er zo zwaar van wordt lijkt me niet echt een goed argument (vergelijk maar met een boek, of met de rest van de zooi die ze mee sleept).
quote:rtie schreef op 20 januari 2013 @ 15:18:

[...]

De iPad Smart Case van Apple

[img]http://store.apple.com/Catalog/regional ... verage.jpg[/img]

[img]http://store.apple.com/Catalog/regional ... -stand.jpg[/img]

[img]http://store.apple.com/Catalog/regional ... ethane.jpg[/img]

In verschillende kleuren.met deze smartcase is mijn Ipad scherm dus toch al 2 x gebroken. De achterkant van de Ipad is goed beschermd, maar de voorkant niet.
quote:layla1969 schreef op 20 januari 2013 @ 15:26:

[...]

met deze smartcase is mijn Ipad scherm dus toch al 2 x gebroken. De achterkant van de Ipad is goed beschermd, maar de voorkant niet.

Ik heb hem zelf ook. Is bij ons niet voorgekomen.

Voor de voorkant/scherm zou je er nog een folie op kunnen doen.
quote:Maryni83 schreef op 20 januari 2013 @ 14:53:

[afbeelding]Mooi en degelijk. Ik zou voor deze gaan.
quote:rtie schreef op 20 januari 2013 @ 15:33:

[...]

Ik heb hem zelf ook. Is bij ons niet voorgekomen.

Voor de voorkant/scherm zou je er nog een folie op kunnen doen.Dan heb je of geluk, of geen kleine kinderen. Met de Griffin is hij veel beter beschermd.
Ik wist niet dat de Survivor er ook in andere kleuren was! Had ik ook niet naar gekeken overigens, shame on me... Ze kregen van school een instructiefilmpje over hoe dat hoesje te gebruiken en dat was ook een zwarte (dat hoesje dan hè )Dus ik er ben er gewoon van uitgegaan dat ie alleen maar in het zwart was.

Het is idd een robuust ding, maar ik denk wel de beste oplossing.

en off-topic: ik vind het een geweldige uitvinding, die Ipad op de middelbare school. We hoeven alleen de verzekering te betalen, verder niets. Het werkt ideaal.
http://www.ebay.com/itm/1 ... olios&hash=item20ce6d789f

Op ebay.com staan duizenden leuke hoezen. Ik heb zoiets en daarin mijn ipad met de Apple hoes.
@neves, een tablet is nog prima, een ipad is kapitaalvernietiging. Beter kunnen ze met android werken, geef je de leerlingen tenminste nog een goedkoop alternatief, dat tevens meer vrijheid biedt.
quote:glaas_beer schreef op 21 januari 2013 @ 14:55:

@neves, een tablet is nog prima, een ipad is kapitaalvernietiging. Beter kunnen ze met android werken, geef je de leerlingen tenminste nog een goedkoop alternatief, dat tevens meer vrijheid biedt.Wat voor vrijheid? Mogelijkheid andere rom erop te zetten? Android is waardeloos voor dit soort doeleinden, niks geen standaard allemaal andere versies etc. Werkt niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven