The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Bij de politie gaan werken.

Als welk dier zou je niet willen terugkeren in een volgend leven?
Als kip, dat vind ik wel de zieligste bioindustriebeesten die er zijn.

Wat is jouw favoriete Pixarfilm, en waarom?
Een slang, ben ik als de dood voor, dus doe maar niet

Pixar: finding Nemo, hier roepen we nog heel vaak Mine, Mine, Mine

Wat is je fijnste plek in je huis?
Mijn bed, ik ben gek op mijn bed.

Wist jij dat een Nederlander verantwoordelijk is voor de afgrijselijke truien van Bill Cosby destijds?
Ja, beetje rare kerel (blijkt niet alleen uit de truien). Volgens mij heeft hij ook dingen ontworpen voor Michael Jackson.

Mmm, ik wilde net gaan vragen wat is je favoriete dier uit Finding Nemo maar nu ik weet dat Louba dan de meeuwen gaat roepen ... doe ik maar:

Wat is je favoriete Nederlandstalige liedje?
Tijd genoeg, van Doe Maar.

http://www.youtube.com/watch?v=KuftYcMDV6U

Welk instrument zou je willen kunnen bespelen?
Your luck's about to change, cher.
Piano. Dan wel graag meteen goed

Welk liedje heeft voor jou een verdrietige associatie?
Gitaar

Wat vind je van John de Wolf?
I am surrounded by morons
Jan Smit, vrienden voor het leven, jammer genoeg.

Neef verongelukte en er kwamen heel erg veel vrienden (hij was 26). Zijn vaste vriendengroep stond gearmd om de kist en dit nummer werd gespeeld. Kan het nummer dus nu niet meer horen, zonder die stoere mannen huilend te herinneren.

John de wolfs reclames zijn geniaal! (moest alleen wel uitleg krijgen over sjaak swart). En als voetballer was ie ook erg goed.

Wat is het eerste wat je mee zou nemen uit je brandende huis?
Wat mooi, Louba

Eh niks denk ik. Vroeger zou ik zeggen mijn katten, maar die heb ik niet meer. Ja, mijn kind natuurlijk, maar dat lijkt me logisch

En jij?
Wel meerdere, maar dit is er 1 van: Reach out and touch van Diana Ross. Dat werd gedraaid op de crematie van mijn vriendje, omdat hij zo dol was op de Soundmix Show. (Werd aan 't eind altijd gezongen). Kan er nog steeds verdrietig van worden als ik m hoor.

Mijn fotoboeken. En de foto's op de schouw.

Wanneer voel jij je machteloos?
Mijn katten.

Wat zou je doen als je naaktfoto's krijgt toegestuurd die niet voor jou bedoeld zijn?
Lol er gaat hier het een en ander doorelkaar lopen
Haha!

Als ik naaktfoto's krijg toegestuurd dan delete ik die. Als ze van een bekende zijn dan stuur ik diegene wel een berichtje (denk ik).

Wat moet jij nog doen voordat je zo in bed stapt?
De pil, medicatie innemen, tandenpoetsen, gordijnen dichtdoen, kruik verwarmen, uitkleden en mn boek pakken. Oh en de deuren op slot en de lampen uit. Maar ik ga eerst nog even muffins bakken. Productieve uurtjes.

Wanneer voel jij je machteloos?
Als ik van die dierenleedspotjes op tv zie.

Krijg jij (op andere sites) ook veel van die "Cut my bikini and see what happens"-reclames?
Haha nee, wat is dat??

Voor welke organisatie zou jij wel willen vrijwilligen (en waarom doe je het niet?)
Ik zou weleens in een Roemeens (of ander land) weeshuis willen werken (vrijwillig). Lijkt me wel zwaar.

En jij?
Voor het asiel en dat doe ik niet omdat ik dan al die beesten mee zou willen nemen.

Dat zijn banners waar je vrouwen in bikini op ziet met een schaar daardoor waarop je zou moeten klikken om die bikini door te knippen. Ik neem aan dat dit niet echt is en heb er dus nog nooit op gedrukt. Eerst zag ik ze alleen op torrent sites maar nu ook op het startscherm van Google. Sowieso irritant om reclame op Google te zien.

Heb je een los GPS-systeem (dus niet die op je smartphone)?
Ja, een garmin 60csx voor op de mountainbike

Kun je zonder tomtom en kaart vinden waar je naar toe moet?
Je zit op 'n vrouwenforum he...? ;) Ik niet, ik onthou gebouwen en plantsoentjes die ik onderweg zie, maar hoe ik daar dan moet komen...?

Ben jij snel geëmotioneerd bij tv programma's als spoorloos, all you need is love, memories?
Nope, dat is te geforceerd... kan het wel worden van andere filmpjes.

Wat vind je van Theo Maassen?
Ik vind hem te raar. Moeilijk te peilen, volgens mij is hij nooit zichzelf OF altijd knetter gestoord. Ik vind zijn shows ook gewoon niet leuk. Te provocerend.

Wie vind jij de leukste cabaretier?
Theo Maassen Hij heeft mij omhoog geholpen toen ik laatst was gevallen met de fiets (heel suf, veter was losgeraakt en zat vast in trapper)

Plaats een stukje tekst (gedicht oid) dat je heel mooi vindt.
quote:Julia2 schreef op 20 januari 2013 @ 22:59:

Ik vind hem te raar. Moeilijk te peilen, volgens mij is hij nooit zichzelf OF altijd knetter gestoord. Ik vind zijn shows ook gewoon niet leuk. Te provocerend.

Wie vind jij de leukste cabaretier?

Billy Connolly

Vraag van Lebowski blijft. Dit topic gaat hard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven