Nieuw op het forum!
zondag 20 januari 2013 om 23:55
Hoi, welkom
Je kan ook zelf zo'n zwanger-worden topic beginnen als je daarin wilt schrijven, die raken toch wel weer vol.
Hechte clubjes kunnen lastig zijn in te komen, maar dat hoeft niet. Ik reageer vaak op de onderwerpen die nieuw zijn en me interesseren. Meestal blijf ik zo'n topic dan een tijd volgen. Je merkt vanzelf dat sommige mensen dezelfde interesses hebben, die blijf je dan tegenkomen. Dan leer je elkaar vanzelf beter kennen.
Je kan ook zelf zo'n zwanger-worden topic beginnen als je daarin wilt schrijven, die raken toch wel weer vol.
Hechte clubjes kunnen lastig zijn in te komen, maar dat hoeft niet. Ik reageer vaak op de onderwerpen die nieuw zijn en me interesseren. Meestal blijf ik zo'n topic dan een tijd volgen. Je merkt vanzelf dat sommige mensen dezelfde interesses hebben, die blijf je dan tegenkomen. Dan leer je elkaar vanzelf beter kennen.
zondag 20 januari 2013 om 23:57
Welkom madelief! Ikzelf schrijf ook nog niet zo lang mee. Ook nog een beetje topics aan het ondekken maar 1 daarvan is dromen over een kindje, zwanger worden in 2013. Als je daar over twijfelt zou ik gewoon meeschrijven, je bent niet verplicht om op iedereen te reageren, is ook niet te doen. Maar het is een heel gezellig topic, dus alsje zin hebt gewoon proberen!
maandag 21 januari 2013 om 12:27
Welkom Madelief; ik schrijf zelf ook mee op een zwanger worden topic en heb daar in het begin ook erg over getwijfeld, omdat ik ook dacht dat kan ik vast niet bijhouden, maar.... het is even wennen en in het begin moet je echt even goed teruglezen wie nou wie is en wat verteld heeft, maar op een gegeven moment leer je elkaar steeds beter kennen en kun je de dingen uit elkaar houden en is het echt heel erg prettig! Ik zou zeggen, meld je dus gewoon aan op een van de topics