wordfeud een datingsite???
zaterdag 18 augustus 2012 om 23:44
Ik speel graag een spelletje wordfeud. Ik ben een leuke vrouw en heb mijn foto als plaatje. Gewoon staand in de kamer. Niets bijzonders. Zodra ik wel eens zin heb om tegen een random player te spelen, is dat voor 70% bijna altijd een man. Die vervolgens stuurt: suc6
Kom je vandaan? Leuke foto!! Ben je getrouwd?? " ja en jij? Antwoord ik terug? Ja ook maar die slaapt!;)). Zin in een spannend gesprek?
Er zijn weet ik veel hoeveel mannen die, als jij gaat werken, sporten,slapen of weet ik veel wat, achter wordfeud kruipen en proberen geile gesprekken te voeren met vrouwen. En schrik niet zich daarbij aftrekken!!
Ben 1 keer meegegaan in een gesprek en schrok me rot. Getrouwd, kids maakte niet uit. Vrouw sliep dus maakte toch niet uit???
Vrouwen let op want wf is leuk maar ook gevaarlijk!!!
Kom je vandaan? Leuke foto!! Ben je getrouwd?? " ja en jij? Antwoord ik terug? Ja ook maar die slaapt!;)). Zin in een spannend gesprek?
Er zijn weet ik veel hoeveel mannen die, als jij gaat werken, sporten,slapen of weet ik veel wat, achter wordfeud kruipen en proberen geile gesprekken te voeren met vrouwen. En schrik niet zich daarbij aftrekken!!
Ben 1 keer meegegaan in een gesprek en schrok me rot. Getrouwd, kids maakte niet uit. Vrouw sliep dus maakte toch niet uit???
Vrouwen let op want wf is leuk maar ook gevaarlijk!!!
zondag 20 januari 2013 om 21:14
Ik had tot een jaar geleden ofzo ook Wordfeud op mijn telefoon. Speelde het meestal met bekenden. Had er verder ook geen foto van mezelf op. Ben 1 keer aangesproken door een vent die wel wat meer wilde en toen ik hem negeerde kreeg ik nog een berichtje in de trant van "preuts wijf" . Ach ja, ik was sowieso al uitgekeken op dat Wordfeud dus heb het toen ook maar eraf gegooid.
maandag 21 januari 2013 om 00:44
quote:Uncharted schreef op 21 januari 2013 @ 00:31:
Speel verschillende spelletjes, maar ik heb nog nooit zoiets gehad eigenlijk.Een keer wilde iemand iets met mijn voeten, toen ik duidelijk maakte dat ik alleen wilde wordfeuden, was ie erg snel weer weg. Ik WF nu alleen met familie, vrienden en bekenden. Geen random spelers, want daar zit inderdaad vaak "gehengel" bij. Voor mensen die zoekende zijn kan het een medium zijn, maar het is dan toch net als msn'en?
Speel verschillende spelletjes, maar ik heb nog nooit zoiets gehad eigenlijk.Een keer wilde iemand iets met mijn voeten, toen ik duidelijk maakte dat ik alleen wilde wordfeuden, was ie erg snel weer weg. Ik WF nu alleen met familie, vrienden en bekenden. Geen random spelers, want daar zit inderdaad vaak "gehengel" bij. Voor mensen die zoekende zijn kan het een medium zijn, maar het is dan toch net als msn'en?
maandag 21 januari 2013 om 09:27
maandag 21 januari 2013 om 10:52
ja niet normaal hoe veel rukkertjes er op WF zitten tegenwoordig.
het spel heb een heel andere dimensie gekregen.
ik vind het wel lekker om ze een beetje te dollen en teasen, eerst er in mee te gaan, zeggen dat ik op bed lig en me verveel en daarom wf speel.
dan worden ze meestal helemaal opgewonden en begint het pas echt.
heb dan wel eens gezegd dat ik hem iets wil vertellen wat ik tegen vrijwel niemand zeg maar dat hij dan wel zijn pik in z'n hand moet houden. nou dat willen ze wel. dan zeg ik 'heb je hem stevig beet? ' ja ja is natuurlijk het antwoord.
nou komt ie: 'gore rukker, kijk jezelf zitten met je pik in je hand en je mobieltje in de andere haha. zielig!!!'
en dan resign ik zelf
ik vind het wel lekker om ze een beetje te dollen en teasen, eerst er in mee te gaan, zeggen dat ik op bed lig en me verveel en daarom wf speel.
heb dan wel eens gezegd dat ik hem iets wil vertellen wat ik tegen vrijwel niemand zeg maar dat hij dan wel zijn pik in z'n hand moet houden. nou dat willen ze wel. dan zeg ik 'heb je hem stevig beet? ' ja ja is natuurlijk het antwoord.
nou komt ie: 'gore rukker, kijk jezelf zitten met je pik in je hand en je mobieltje in de andere haha. zielig!!!'
en dan resign ik zelf
maandag 21 januari 2013 om 10:54
quote:coralie76 schreef op 21 januari 2013 @ 10:52:
en dan resign ik zelf :DHahaha een woord GE-NI-AAL!
en dan resign ik zelf :DHahaha een woord GE-NI-AAL!
maandag 21 januari 2013 om 11:00
quote:enjoy73 schreef op 21 januari 2013 @ 10:56:
[...]
Niet geschoten is altijd mis Vlam!Ok, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat al gedaan heb en er wel een date in de planning zit. Moeten alleen nog een datum prikken... Haha, maar nu heb ik geen feudman meer!
[...]
Niet geschoten is altijd mis Vlam!Ok, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat al gedaan heb en er wel een date in de planning zit. Moeten alleen nog een datum prikken... Haha, maar nu heb ik geen feudman meer!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~