loonstrook januari
dinsdag 22 januari 2013 om 13:35
dinsdag 22 januari 2013 om 14:00
dinsdag 22 januari 2013 om 14:10
dinsdag 22 januari 2013 om 23:31
Hier 12 Euro per maand minder.
Brutoloon wel omhoog maar netto naar beneden.
Erg fijn op een toch al zo hoge WAJONG uitkering van nu 922 in de maand.
Gelukkig werkt mijn partner maar als alleenstaande is het toch niet te doen zo'n uitkering.
Het lijkt er bijna op of je er om vraagt om ziek te worden/zijn.
Gelukkig werkt mijn partner maar als alleenstaande is het toch niet te doen zo'n uitkering.
Het lijkt er bijna op of je er om vraagt om ziek te worden/zijn.
dinsdag 22 januari 2013 om 23:55
quote:Lee24 schreef op 22 januari 2013 @ 23:31:
Het lijkt er bijna op of je er om vraagt om ziek te worden/zijn.Genoeg landen waar je niets krijgt als je niet kan werken hoor. Ik vind 922 euro voor niets, best veel geld.
Het lijkt er bijna op of je er om vraagt om ziek te worden/zijn.Genoeg landen waar je niets krijgt als je niet kan werken hoor. Ik vind 922 euro voor niets, best veel geld.
woensdag 23 januari 2013 om 00:08
quote:usena schreef op 22 januari 2013 @ 23:55:
[...]
Genoeg landen waar je niets krijgt als je niet kan werken hoor. Ik vind 922 euro voor niets, best veel geld.
Er zijn ook wel landen waar woonkosten etc goedkoper zijn dan in Nederland.
En er zijn ook wel landen waar bepaalde groepen mensen het gewoon heel erg slecht hebben.
922 euro lijkt me erg lastig om van rond te komen.. huur + gaswaterlicht is al snel 750 a euro, dan heb je nog 100 euro nodig voor eten, 90 voor een ziektekostenverzekering.. ehh, en dan maar geen kleding en nooit iets leuks doen denk ik?
"voor niets", ik neem niet aan dat er mensen voor hun plezier in de Wajong zitten.. (op een enkele fraudeur na)
Toevoeging: ohja, on topic: nog geen loonstrook gehad. Ik heb begrepen dat ik er bruto op vooruit zal gaan (loonsverhoging) maar netto op achteruit (wat ook ligt aan rekenfouten die eerder zijn gemaakt, niet zozeer vanwege belastingen).
[...]
Genoeg landen waar je niets krijgt als je niet kan werken hoor. Ik vind 922 euro voor niets, best veel geld.
Er zijn ook wel landen waar woonkosten etc goedkoper zijn dan in Nederland.
En er zijn ook wel landen waar bepaalde groepen mensen het gewoon heel erg slecht hebben.
922 euro lijkt me erg lastig om van rond te komen.. huur + gaswaterlicht is al snel 750 a euro, dan heb je nog 100 euro nodig voor eten, 90 voor een ziektekostenverzekering.. ehh, en dan maar geen kleding en nooit iets leuks doen denk ik?
"voor niets", ik neem niet aan dat er mensen voor hun plezier in de Wajong zitten.. (op een enkele fraudeur na)
Toevoeging: ohja, on topic: nog geen loonstrook gehad. Ik heb begrepen dat ik er bruto op vooruit zal gaan (loonsverhoging) maar netto op achteruit (wat ook ligt aan rekenfouten die eerder zijn gemaakt, niet zozeer vanwege belastingen).
woensdag 23 januari 2013 om 01:57
Usena; met vergelijken kunnen er elke discussie teniet doen. Laat ik het zo zeggen; de eerste de beste.dag dat ik "niets doe" gaat de vlag uit en hang ik met veel plezier mijn wao aan de wilgen. Want verdomd zeg, het lijkt er niet eens op. Neuh, daar kwam mijn fulltime job dichterbij. Ik ben me bewust van mondiale verschillen, maar dat maakt niet dat iedereen altijd maar eeuwig dankbaaroet zijn. Dat gewauwel over "gratis geld" is van hetzelfde gezaag als wanneer ik op elk niet volledig positieve uiting omtrent werk zou komen zalven met "weet je wel hoe luxe het is dat jr kunt werken, want bladiebla.
OT; nog geen idee. Het zal overgemaakt zijn maar nog niet toegekomen aan administratie. En met tntpost word standaard alle privépost niet bezorgd. We zien wel, verwacht netto wel een kleine vermindering gezien wao waarbij bruto gekoppeld is aan wwb-norm en berichten dat ook daar wat pijn te voelen zal zijn.
OT; nog geen idee. Het zal overgemaakt zijn maar nog niet toegekomen aan administratie. En met tntpost word standaard alle privépost niet bezorgd. We zien wel, verwacht netto wel een kleine vermindering gezien wao waarbij bruto gekoppeld is aan wwb-norm en berichten dat ook daar wat pijn te voelen zal zijn.
when you wish upon a star...