twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Knipoogjes, kijk uit. Ik kreeg een paar postings terug al het idee dat je de situatie minder in de hand hebt. Toen je schreef over je nr1 die op de bank TV zit te kijken en jij die zit te msnen met je nr2. En je schreef iets van dat je nr1 misschien wel helemaal niet zo verrast zou zijn als hij er achter zou komen. Uit je postings krijg ik het idee dat je in je gedachten heel veel met nr2 bezig bent. Nr1 moet dit wel een keer gaan voelen. Dat was bij mij tenminste het geval. Doe voorzichtig en denk nog eens heel goed na hoe je hier mee verder gaat.

Ik hoop dat het niet zo klinkt alsof ik jou 'pret' wil bederven. Ik heb veel bewondering voor hoe jij in de situatie staat en soms had ik gewild dat ik het zelfde zou kunnen. Ik zou het verschrikkelijk vinden als alles in duigen zou vallen.

Wees sterk, zoals je altijd bent geweest.
Flamenco, thanks for the warning. Ja, het klopt, we zijn heel erg close de laatste weken, we zitten zo in elkaars koppie.

Ik heb inderdaad het gevoel dat mijn nr. 1 iets voelt, hij spreekt het niet uit, maar ik maak het op uit zijn gedrag. Dus weer even pas op de plaats, nr. 2 weer even iets meer naar de achtergrond en weer meer aandacht aan nr. 1 schenken.

De balans weer vinden, dat is wat hier moet gebeuren!

Natuurlijk snap ik je bezorgdheid en zie het zeker niet als pret bederven! Roep maar gewoon als je iets ziet wat ik niet zie.

Big hug!
Knipoogje, nog een waarschuwing van mij, ik heb echt het gevoel dat als ik jou situatie objectief bekijk het heel duidelijk is dat het binnenkort fout gaat lopen. Ik begrijp uit Flamenco's reactie dat zij dat ook ziet. Als het kan probeer dan even zoveel mogelijk al het contact te vermijden. Ik zou het vreselijke vinden om hier binnenkort hele verdrietige berichtjes te lezen van je.
Knip, je nr. 2 spreekt het niet uit, maar je maakt het op uit zijn gedrag. Dan mogen bij een man die zo regaeert alle alarmbelen voor jou gaan rinkelen ook al is dat waarschijnlijk wat aan de late kant. Vrouwen zouden direct gaan praten en vragen stellen. Mannen trekken zich even rustig terug en gaan eerst eens alle bewijzen verzamelen zodat ze hun vermoedens zo waterdicht mogelijk verzameld krijgen en confronteren je er dan pats boem mee.

De bewijzen liggen er voor je man al lang, nu alleen nog een kwestie voor hem om ze nog even op een rijtje te (via terugdenken aan dit en dat en dat en ....) te zetten zodat zijn balletje valt.
Dank je wel lieverds! Echt ik pas ontzettend op hoor! Ik doe thuis de dingen die ik altijd doe, dus daar ligt het niet aan. Ik tut me ook niet meer op dan anders, ik gedraag me niet anders dan normaal, het is gewoon mijn gevoel. Dat gevoel kan ook komen omdat hij even niet lekker in zijn vel zit, maar voor de zekerheid neem ik maar even geen risico's.

Bewijzen zijn hier echt niet te vinden, hooguit mijn telefoonrekening, maar we maken elkaars post nooit open, dus als ineens die envelop wel open is, dan weet ik wat er aan de hand is.

Bedankt allemaal dat jullie zo met me meeleven, heel erg lief!

Sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Jemig meiden, wat gaat het goed hier en wat geniet ik !! ik verbaas me erover dat ik ook zo kan schakelen tussen 1 en 2...

en dat terwijl ik beiden elke dag zie.(en inderdaad vind ik dat ook weer moeilijk dat ik dat allemaal zo makkelijk kan blijkbaar.....)

vandaag weer helemaal goed. blikken over en weer, lunchen tussen alle anderen en dan af en toe elkaar aankijken wetende waar niemand verder weet van heeft. t lijkt wel of ik in een film meespeel, en ja ik weet t, het gaat een keer over en dan wacht me een heeel diep dal, maar ik leef liever in pieken en dalen dan zo saaaaai en gelijkmatig!! (denk ik nu...) wel weer 3 dagen weekend zometeen, pffff, maar dat is misschien ook wel even goed, weer even met beide benen op de grond en genieten met nr 1 van t mooie weer enzo.

Knipoogje, hoop dat t idd goed blijft gaan bij jou. maar je bent nu in ieder geval gewaarschuwd.

Winky hoe gaat t met jou? Lang niks gehoord, alles goed? hoop van wel. Lfs P.
Pinky8: Ik lees steeds wel mee hoor, maar was dan niet in de gelegenheid om te reageren.

Het is een beetje stil hier met nr. 2. Ik stuur zo af en toe een smsje, en als het mogelijk is bij hem krijg ik antwoord.

Maar ja, hij heeft het nu eenmaal heel erg druk met werk en prive.

Ik hoop wel dat we elkaar deze maand nog gaan zien, maar kheb er een hard hoofd in......zucht......
Hallo allemaal

Hier ben ik weer terug. Ik zweef steeds tussen dit forum en 't forum hoe zet je iemand uit je hoofd. Ik ben er al lang mee bezig. Ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Dus ben ik hier weer....

Mijn GM mist mij ook als ik niet bij hem ben. Ik moet onerhand wel eens weten wat ik ermee wil? Ik denk weer dat ik het moet accepteren. Ik ken niet zonder hem, maar ook niet zonder mijn gezin. Met mijn man loopt het soms ook niet, zoals het moet, maar als ik moet kiezen loopt het ook mis. Dan verlang ik teveel van hem. Als ik het accepteert zoals het is ben ik zelf ook anders. Ik ben vrolijker en ken meer hebben van mijn man, accepteer hem dan zoals hij is. Ik weet dat ik bezig ben met iets wat niet mag, maar zonder mijn GM is het niet te doen. We houden op een bepaalde mannier toch van elkaar. Hij zit zo vast in mijn hart, op het moment ken ik het niet loslaten...

Groetjes Lenneke
Pinky, geniet maar lekker, zowel van je nr. 1 als je nr. 2. Het is ook fijn om gewoon het weekend rust te hebben en leuke dingen te doen met je nr. 1. Vind je het niet moeilijk dat je nr. 2 steeds ziet op je werk? Zouden anderen niets in de gaten hebben? Pas op hoor, de praatjes zijn zo de wereld in op het werk en zie die dan maar weer eens te ontzenuwen.

Winky, ik hoop het ook voor jou dat jullie elkaar nog zullen zien deze maand. Dan kan je er weer even tegen is mijn ervaring.

Lenneke, wat moeilijk, je nr. 2 zit zo diep in je geworteld. Hij moet niet je hele doen en laten gaan beheersen zodat je geen energie meer hebt voor wat anders. Heftig hoor! Ik wens je heel erg veel sterkte!

Hier is de rust terug. Het is weer als van ouds met nr. 2, ik merk ook dat nr. 1 nu rustiger is en weer "normaal" naar mij reageert. Ik denk toch dat ik iets in mijn hoofd heb gehaald, mijn geweten speelde toch op nu ik zo snel achter elkaar een aantal keren mijn nr. 2 heb ontmoet. Het zal wel een reactie van nr. 1 op mij en andersom zijn geweest.

Het komend weekend is helemaal voor mijn nr. 1. Dus hooguit mailcontact met nr. 2, zoals van ouds en dat voelt goed.

Gewoon op vrijdagmiddag laat elkaar via sms een fijn weekend wensen, en op maandag (nu dinsdag) treffen we elkaar pas weer.

Geniet van het mooie weer en alle mooie momenten, sterkte tijdens alle moeilijke.

x Knipoogje
Knipoogje, je hebt gelijk ja. dat hadden we zelf ook al bedacht. voorzichtigheid is bij ons dubbel geboden, zowel thuis (voor mij dan) en op t werk... maar o wat is t heerlijk!!! voel me weer 20 echt! mij krijg je voorlopig niet van die wolk af ! lfs P

Winky, hoop voor jou dat jullie elkaar idd nog zien dan deze maand... sterkte !!

lenneke, ik lees ook jouw reacties altijd vol belangstelling ook op het andere topic. Moeilijk hoor dat heen en weer hinken op twee gedachten... sterkte ook jij !
Pinky, hoe herkenbaar! Wat voel je jezelf goed dan he? Weer helemaal vrouw, aantrekkelijk enz.! En die wolk, blijf daar maar lekker zitten, maar wel de beide beentjes op de grond houden he?

Hier is echt het oude gevoel en de oude rust weer terug, ik voel me daar ook veel beter bij. Het is heerlijk om nr. 2 zoveel te zien, maar... eigenlijk komen we dan gewoon te dichtbij elkaar. Dus ben ik weer zo blij dat we zo ver van elkaar wonen, dat maakt het echt allemaal veel makkelijker. Ik denk wel veel aan nr. 2, maar hij beheerst niet mijn dagelijkse bestaan. Hij is gewoon de slagroom en dat is fantastisch, mijn dagelijkse brood moet hij niet zijn, want dan heb ik echt een probleem.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie! (Ik zal dit toch eens aan mijn profiel koppelen... :-) ).

x Knipoogje
Knipoogjes, bedankt voor je lieve mails. Thuis weinig privacy om je te antwoorden en op werk megadruk. Probeer je zo gauw mogelijk te antwoorden. Liefs, J.
Hallo allemaal,

Gisteren de hele dag met nr. 1 op stap geweest, was ontzettend gezellig met hem. Ook de dag ervoor hebben we samen van alles gedaan. Hij is weer helemaal terug. Ik heb me echt vergist, geen toespelingen op eventueel een ander, hij gedraagt zich weer als voorheen.

Ik moet gewoon niet alleen maar met nr. 2 bezig zijn!

Josephien, doe maar rustig aan hoor, je lijkt mijn nr. 2 wel :-)

Geniet allemaal nog even van het mooie weer!

x Knipoogje
Knipoogje, gelukkig maar, maar toch voorzichtig blijven he, Anna
Hey allemaal.

Nouw, 1 van de afgelopen dagen nr. 2 in ieder geval gesproken en gezien via msn! Leuk hoor die webcams tegenwoordig! Maakt een hoop weer goed! Vooral omdat het op zijn uitnodiging was, dat msn-en.

Maar neemt (gelukkig) nog niet weg dat we beiden elkaar graag in het echie weer zouden willen zien!

Tijd blijft nog steeds HET probleem bij hem. Zucht......

Maarrrr....... kheb bedacht een aantal opwindende smsjes te gaan sturen de komende dagen. Eens kijken of dat wat vaart erachter zet! en of ie dan toch wel ergens tijd vrij maakt ..... (die smsjes kan die wel warderen overgens,is inmiddels bekend)

Verder allemaal nog lekker genieten van het mooie weer!
Hoi meiden,

nog geen kwartier op t werk en alweer 5 mailtjes over en weer! dat wordt weer zo'n dag vandaag. mazzel dat mn leidinggevende met vakantie is vlgd. week moet ik echt weer even mn aandacht heeel goed bij t werk houden!

wat doe ik mezelf aan....!!! (maar wel heeerlijk natuurlijk, dat daar geen misverstand over bestaat )
Hallo allemaal,

Zo hier weer een normale (werk)dag achter de rug, alles weer gewoon, dat is wel zo plezierig eigenlijk, alles weer in de regelmaat.

Anna, ik blijf voorzichtig hoor, zeker weten. Alles goed met je? Nog steeds alles in balans?

Winky, hele grote glimlach hier! Het werkt vaak wel die smsjes. Geniet maar lekker en ik hoop voor je dat het lukt!

Pinky, voorzichtig hoor, je weet niet wat ze op je werk bij de afdeling ICT allemaal monitoren. Kan je nog wel functioneren? Lijkt me moeilijk. Genieten is het zeker, maar pas op he?

Hier dus alles weer in het normale vaarwater, geeft ook weer rust hoor.

Allemaal heel erg veel sterkte tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Knipoogjes,

je hebt gelijk, ik moet erg oppassen.... ben ook niet in balans hoor, de weegschaal slaat op dit moment duidelijk door naar nr 2. hoe lief nr 1 ook is, de spanning en het nieuwe met nr 2 is zo onweerstaanbaar...

gister was 1 aan t kijken naar vak.bestemmingen en als er nou iets is waar ik op dit moment niet naar uitkijke is 3 weken zonder 2.... dus kon ook echt niet enthousiast meekijken maar ben in plaats daarvan t huis even ontvlucht om te bellen met... juist. niet goed ik weet t! voelde me er ook wel lullig onder, maar ja toch doen he! Hoop echt ook de balans te vinden ooit, als het voor die tijd al niet over is van de kant van 2 natuurlijk want ook dat hou ik in mn achterhoofd en misschien wil ik dat ook wel, even leuk en dan weer terug naar 1 persoon, want dit is toch wel slopend hoor... hoe zeer ik er ook van geniet. nee toch net denk ik.... ach ik weet ook niet meer wat ik allemaal zeg... moet gewoon ff tegen iemand aan praten..

thanks voor dit forum en voor jullie raad en steun
@Pinky: lekker hee, dit forum, kun je t idd van je afschrijven! Wel leuk hoor dat gemail, kwou dat ik dat had....

@Knipoogjes: jij hebt ervaring met die opwindende sms-jes? Vertel....... kan nog wel wat ideeen mbt teksten gebruiken!

(mocht iemand anders nog iets weten......GRAAG)

Blijft rustig hier dus, tenminste wat betreft contact dan, maar in mijn hoofd zit nr. 2 toch wel veel.

Nouw, ik benieuwd naar jullie sms-tipjes!
Hoi meiden

Ik sluit me weer eens bij jullie aan. Ik krijg hem toch niet uit mijn hoofd.....echt niet. Ik ga er maar van genieten. Ik mis hem als ik hem niet ziet. Hij zit altijd in mijn hoofd. Als ik ga slapen denk ik aan hem, als ik wakker word denk ik aan hem. Ik weet toch niet wat ik wil. Als ik ermee wil stoppen trek ik zelfs nog meer naar hem toe. Accepteren maar dan. Het speelt al jaren en kan er niet mee stoppen. Ik zie hem vanmiddag even, als ik ga werken is hij klaar. Kan ik toch nog even van zijn mooie bruine ogen genieten. Ik smelt nu al weg...... haha

Groetjes Lenneke
Pinky, klets maar lekker van je af hier hoor, dat helpt echt wel!

Het lijkt me ook een moeilijke positie waarin jij zit. Nr. 2 en ik hebben soms ook heel intensief contact, dan heb ik ook moeite om me op mijn werk te concentreren, dan is het beter om even niet te reageren op een mail of een sms of gewoon te zeggen dat het nu echt niet uitkomt. Wij accepteren dat van elkaar, hebben daar begrip voor. Ik hoop dat jij ook een dergelijke afspraak kunt maken met nr. 2.

Ennuh.... voor de rest gewoon lekker genieten!!!

Winky, ik moest glimlachen toen ik las om tips voor smsjes... Het belangrijkste is vertrouwen in jezelf, ik bedoel daarmee dat jij nr. 2 uit je hand kunt laten eten. Dat klinkt niet zo aardig richting nr. 2, maar het is wel degelijk zo. Dit geldt overigens ook andersom hoor, ik eet ook uit nr. 2 zijn hand. Elk smsje levert hier een bonkend hart op, het maakt niet uit wat erin staat, een X is al genoeg. Het gaat me iets te ver om hier sommige teksten neer te zetten die ik van mijn nr. 2 ontvang en die ik naar hem stuur, maar waarschijnlijk kun je daar wel een inschatting van maken.

Lenneke, moeilijk he om nr. 2 echt los te laten. Ik kan me er alles bij voorstellen, die aan- en uitknop bestaat echt niet. Je kunt wel zeggen: ik wil niet aan hem denken, maar je gedachten kan je niet sturen, die dwalen vanzelf af naar... nr. 2.

Misschien moet je maar gewoon accepteren dat hij in je hoofd zit, maar tegelijkertijd met beide benen op de grond blijven staan en als je echt wilt stoppen met hem, wie weet denk je dan wel steeds minder aan hem. Ik heb daar geen ervaring mee, dus weet ook niet of het zo is.

Mijn nr. 2 en ik hebben van de week een avond heerlijk op msn met elkaar gezeten, wel steeds met onderbrekingen, omdat we gestoord werden... Voor de zomer zit er in ieder geval nog een keer een ontmoeting in, heerlijk!!!!

Verder weinig contact, allebei ontzettend druk op het werk.

Ik geniet weer als van ouds!

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

Alle bekenden: hug!

x Knipoogje
Hoi allemaal,

Knipoogje, ja, alles in balans, ik hou elke dag meer van nr2, wist niet dat dat kon, weer een avond samen doorgebracht, zucht, zo fijn, zo vertrouwd, hmmm

Lenneke, goed zo, accepteer het nu maar gewoon, en verwacht niets, sinds ik het 'losgelaten' heb, komt ie steeds dichter bij mij, niet meer meteen antwoorden op sms, niet jaloers zijn op zijn 'thuis', zoals hij zelf al zegt, als dat zo goed zat was jij er ook niet, dus,,,

groetjes anna
Hoi Anna

Ik ben op 't moment erg moe van het denken. Ik weet dat 't absurt is waar ik mee bezig ben. Ik wil 'm eigenlijk niet uit mijn hoofd zetten. Ik ben als ik dat wel wil helemaal kapot. Ik heb dan geen rust. Ik wil iets wat ik helaas niet kan. Ik heb meer rust als ik het accepteerd. We kunnen op bepaalde momenten ook normaal met elkaar omgaan zonder dat er verder iets gebeurd. Die aantrekkingskracht is er niet altijd. Maar soms ontpopt het zich ineens van beide kanten. Maar het is toch iets wat niet normaal is. Ik moet vaak aan jou denken ik ken je al zolang op dit of het andere forum. Ik hou me aan jou vast en denk dat ik niet alleen bent.......

Als jij zegt accepteer het dan neem ik het aan, als andere zeggen stop ermee denk ik dat het beter is. Maar in mijn binnenste......dat gevoel gaat denk ik nooit meer over. En als het wel zo is dan is het er de tijd ervoor......of is dat dom?

Groetjes Lenneke
nou meiden, nu op dit moment is hij (2) naar een afspraak toe waarvan ik weet wie het is.... een van de andere dames... AU!!!!! dit doet heeeeeel veel pijn. gister nog super lekker met elkaar gevreeen (gelukkig nog steeds niet all the way) en nu over een half uurtje weet ik dat ie iig zoent met iemand anders... en dat terwijl ik gisteravond alweer met nr 1 dingen deed die ik hem ook niet vertel... dus waar heb ik het over ?? My God, wat is dit verschrikkelijk dom !! je weet t allemaal en toch gewoon doen omdat die momenten zo verschrikkelijk fijn zijn. Ga nu maar eens echt werk maken van een andere job... uit het oog... misschien uit het hart !? de achtbaan roetsjt naar beneden.......
Lenneke,

Ja, ik snap het helemaal, maar alleen jijzelf beslist hoe je denkt he, niemand anders, en zolang je er een goed gevoel bij hebt??? Probeer alleen nog te genieten,niet zoveel piekeren, het is zoals het is, schrijf het hier van je af,

Pinky, wegwezen, ik zou het NOOIT accepteren als mijn nr2 een ander had, bah,

groetjes annna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven