Lijf & Lijn alle pijlers

Keep Running

17-06-2012 14:15 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.

Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.

Wie kletst er mee?
En wie heeft er deze week nog gelopen?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Ikke! Gister ochtend 6 km was een beetje glibberen maar in een rustig tempo best te doen. Morgen ochtend staat er een kort interval rondje op de planning
Ik heb vanochtend een kort rondje gelopen. Wat een kou!!!
Ik heb er vanmorgen ook een kort rondje van gemaakt er stond echt een ijzige wind zeg!

Net maar even een haarband gekocht die ik over m'n oren kan trekken
Zo vanochtend heb ik meegedaan aan mijn 1e 10 km. hardloopwedstrijd: 1 uur en 3 minuten. Pittige loop, goede organisatie, geen last van de kou gehad.
Goede tijd, zeg! Vooral met deze kou. Ik heb een rondje van (bijna) 4km gelopen.
Bikkels!!
Dat vond ik ook wel van mezelf
haaaai allemaal

Ik geloof dat ik mezelf in een winterstopje heb gemanoeuvreerd. Mijn enkel is nu beter (yay) maar ik vind het echt veel te koud om te rennen. Sjee, gisteren hier aan het IJ die wind. Het voelde als min 10. Pfffff

Vanochtend ook mijn auto uit moeten vragen voordat ik kon wegrijden. Als de sneeuw weg is of de wind is gaan liggen ga ik weer een poging wagen.

bah wat baal ik van dit weer (als enig waarschijnlijk
Ik vond het ook onverantwoord vanochtend op de weg, maar mijn baas vond dat het nog best kon, dus ja... Als ik nergens heen hoef, vind ik dit fantastisch weer

Het lijkt me vandaag best lekker weer om hard te lopen. Morgen of woensdag ga ik weer.
Hoi! Ik ben een weekje op vakantie geweest en nu vind ik het veeeel te koud om te lopen. Hopelijk word het snel.beter!
oh gelukkig nog iemand die het te koud vindt om te rennen. voel ik me niet zo schuldig
Knisperende sneeuw, een waterig zonnetje en weinig wind. Ideaal weer om hard te lopen Ik liep voor een deel een nieuwe route en daar was nog niet gestrooid of geveegd: dat was even ploeteren zeg! Ik denk dat ik dat morgen ook wel ga voelen in mijn benen

Komend weekend gaan de temperaturen weer omhoog, maar ik weet niet of jullie dan wel warmlopen voor een rondje, want de temperatuur blijft onder nul.

Zaterdag doe ik misschien mee aan een run. Een vriendin had zich ingeschreven, maar is ziek geworden, dus misschien ga ik dan voor haar. Hebben jullie de komende weken nog runs staan?
Hier geen evenementen in de planning.

Heb eind van de middag een rondje gelopen, heb 39 minuten gedaan over 4,5 km haha het was op veel stukken te glad om te lopen laat staan rennen , maar ach ook dat heeft wel iets.

Ik kreeg nog een compliment van een fietser omdat ik zo mooi zichtbaar was ( reflecterend hesje en dito bandjes met lampjes om m'n armen)
@HelgaV, dank je wel.

Nee ik heb de komende weken geen wedstrijden meer gepland. Ik heb mij gisteren ingeschreven voor de CPC/ 10 km. misschien dat ik in februari nog een wedstrijd mee pak.

Succes voor zaterdag toegewenst, hoeveel km?

@Bee-tje, als je je goed aankleed is hardlopen goed te doen.

@Viennas, lekker zeg een weekje weg. Waar zijn jullie geweest?

@Cyberwitch, lekker zeg 4.5 km! Altijd leuk om een compliment te krijgen!

Ik wil morgen tussen de middag weer gaan hardlopen.
Ik heb deze maand minder vaak gelopen dan ik wilde door tandartsperikelen en drukte met mijn studie.

Maar vandaag ben ik weer lekker op pad geweest. Ik heb een rustige duurloop gedaan van 12,5 km. Het is wel lastig om een goede route te vinden, dus het werd lopen door sneeuw, ijs en asfalt. Mijn tempo lag niet zo hoog 9,26 km/uur. Ik hoop dat wat te kunnen opkrikken voor de CPC.

Ik vond het trouwens best koud vandaag ondanks het zonnetje. Maar ik had me wel warm genoeg ingepakt.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Nog even een vraagje voor mensen die met Renate lopen. Loopt bij jullie dat helemaal soepel? Ik heb vaak dat ik als ik de app gebruik geen muziek meer kan luisteren en ik mijn telefoon dus weer aan en uit moet zetten. Vandaag stopte de muziek tijdens het lopen en heb ik de laatste 2 km zonder gelopen .
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik heb daar geen last van Sun.lover. Ik start eerst mijn app en daarna de muziek (eigen playlist) of Evy/Renate. Andersom bij mij niet. Mijn app houdt ook bij wat mijn tempo is tijdens een liedje, misschien dat het daarom andersom niet werkt.

Raakt je telefoon niet oververthit als hij na een tijdje uitvalt?
@Helga, nee hoor, de telefoon werkt gewoon. Met alleen runkeeper en muziek luisteren heb ik er geen last van, maar met de app van dutch runners dus wel. En ik heb de 1e 10 km gewoon muziek geluisterd tijdens de app. Ik vind lopen op muziek heerlijk.
Ik loop met een gedownloade versie van Renate en niet met de app. Je app crasht dan waarschijnlijk. Dat kun je aangeven bij de makers van de app.
Welke gek gaat er vandaag op platgedrukte sneeuw HARDLOPEN? Ik dus, 9.536 m, 01 uur, 04 min. en 29 sec. Snelheid: 8,87 km/u. Lekkâh......
mother2009 wijzigde dit bericht op 24-01-2013 16:36
Reden: meer informatie
% gewijzigd
Hier nog zo'n gek , 6 km. Hopelijk vanaf volgende week zonder sneeuw.
Ik ga zo
Rondje van 4,5km, nieuwe route was iets korter dan verwacht. Ik had gedacht dat ik tussen de 6 en 7km uit zou komen, haha. Niet helemaal gelukt, maar wel lekker gelopen

De run dit weekend is 5km. Vrijdag weet ik of ik hem echt ga lopen of dat mijn vriendin hem toch zelf gaat lopen. We gaan hoe dan ook samen, de een kijkt, de ander loopt.

Vanaf zondag weer hogere temperaturen en veel, heel veel regen :(
Vandaag een wissel duurloop gedaan met tempo blokken. Best pittig in de sneeuwbuien met harde wind. De fietspaden waren aan het eind van mijn training helemaal weer wit. Ik ben het in ieder geval wel zat aan het worden.

Maar goed. Toch 8,14 km in 50 minuten gelopen. Ik lig nu aardig op schema voor mijn HM in maart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven