Het wakkere kletstopic!
donderdag 24 januari 2013 om 00:00
quote:Mocy schreef op 23 januari 2013 @ 23:33:
Ik moest ''ons'' ver zoeken. Wat een rust hier de laatste dagen.
Nou ik was ook druk, druk, druk maar zit nu lekker met een tinto.
He Moos, ben je de dagen doorgekomen? Moet je nog werken morgen of al vroeg weekend?
(we moeten een kleurtje aanvragen voor de titel, had ook al een aantal keren moeite om het topic te vinden )
Ik moest ''ons'' ver zoeken. Wat een rust hier de laatste dagen.
Nou ik was ook druk, druk, druk maar zit nu lekker met een tinto.
He Moos, ben je de dagen doorgekomen? Moet je nog werken morgen of al vroeg weekend?
(we moeten een kleurtje aanvragen voor de titel, had ook al een aantal keren moeite om het topic te vinden )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 24 januari 2013 om 00:15
quote:Mocy schreef op 24 januari 2013 @ 00:06:
Nog 2 dagen werken en dan naar Drenthe. Maandag ben ik vrij.
Waar hangt iedereen uit?
Geen idee. Ans al 2 dagen geloof ik niet gezien. Gaat het wel goed met W?
Jo nog niet gezien.
Lekker naar Drenthe, kleine vakantie?
Nog 2 dagen werken en dan naar Drenthe. Maandag ben ik vrij.
Waar hangt iedereen uit?
Geen idee. Ans al 2 dagen geloof ik niet gezien. Gaat het wel goed met W?
Jo nog niet gezien.
Lekker naar Drenthe, kleine vakantie?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 24 januari 2013 om 00:36
Denzel nu weer in een film op 13 street. Jammer dat hij op kauwgom aan het kauwen is als een koe die aan het hermalen is. En nu is hij aan het bekken met een vrouw, hoe doe je dat met kauwgom? Ieuww, wil het eigenlijk niet weten. Op het moment dat haar tong uit zijn mond was begon hij weer te kauwen op zijn kauwgom. Bah.
donderdag 24 januari 2013 om 00:39
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 januari 2013 @ 00:36:
Denzel nu weer in een film op 13 street. Jammer dat hij op kauwgom aan het kauwen is als een koe die aan het hermalen is. En nu is hij aan het bekken met een vrouw, hoe doe je dat met kauwgom? Ieuww, wil het eigenlijk niet weten. Op het moment dat haar tong uit zijn mond was begon hij weer te kauwen op zijn kauwgom. Bah.