Check up voor de daad..

24-01-2013 16:30 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je stapt de douche onder, werkt je stoppeltjes bij,je was je truusje van binnen en van buiten, smeert je daarna lekker in met bodylotion,kleed en doft je zelf mooi op, en huppekee naar de gene toe waarvan je al weet er is een kans dat...en gemeenschap plaatsvind.

Een voorbeeld: Je zit op de bank samen, je bent elkaar al lekker aan het opvozen, alles wordt heter vuriger en het moment komt dat truus aan de beurt is, maar dan slaan er in ene alarmbellen af, ik moet checken of truus nog wel fris is,meestal zeg ik dan ik ga nog even naar de wc ofzo... Hebben meer vrouwen dat? Of is het een fobie?
quote:Yvonne77 schreef op 24 januari 2013 @ 16:33:

Onze koe heet Truus Ik krijg hele vreemde associaties bij dit topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Yvonne77 schreef op 24 januari 2013 @ 16:33:

Onze koe heet Truus Ik krijg hele vreemde associaties bij dit topic.Dan weet ik nu waarom mannen soms met een hele arm naar binnen gaan, met handschoen (BZV). Om r te wassen van binnen!
Ik seks ook alleen als ik fris gedoucht ben. En ga ook alleen voor de brazilian als ik helemaal schoon ben.
De hamvraag is: gebruik je Dasty om de bever Truus om te spoelen? Is dan wel goed schoon.
Als je als volwassen vrouw je vagina Truus noemt, zou je gewoon geen seks mogen hebben. Fris of niet fris, maakt niks uit. Echt: ieuw.
Volgens mij heeft een kut een zelfreinigend vermogen, dus als ik elke ochtend douche en een schone onderbroek aantrek, moet het goed zijn. Niet erg opwindend om in the heat of the moment snel nog werkzaamheden te verrichten, en is ook niet nodig.

Als mijn partner zou stinken dan zou ik wel vragen of hij zich even wil wassen, maar in de praktijk heb ik dat nooit hoeven vragen. Mijn mannen zijn hygienisch van aard gelukkig.
quote:deurkrukje schreef op 24 januari 2013 @ 16:44:

Ik heb een zoon van 5 , ter wereld gebracht met een opgeslagen handje, en ik slik inderdaad de pil door maar dat is meer voor mijn hormoonbalans,maar moet zeggen,je begint er wel aan te wennen niet te menstrueren en die frisheid te ervaren,neem na 3 strips wel een stopweek,maar voel mijzelf lekkerder bij het doorslikken.Best pijnlijk. een zoon van 5 ter wereld brengen.
En ik vind een pas gewassen man ook niet opwindend, vind juist zijn eigen lichaamsgeur heerlijk. Heb ik het wel over mijn eigen partner, uiteraard. Dus dan alleen even zijn lul wassen en van de rest moet ie dan afblijven.
En zo kon niemand haar kind meer Truus noemen. Nou was de naam al niet echt populair meer, maar toch jammer....
quote:Julus schreef op 24 januari 2013 @ 18:00:

Volgens mij heeft een kut een zelfreinigend vermogen, dus als ik elke ochtend douche en een schone onderbroek aantrek, moet het goed zijn. Niet erg opwindend om in the heat of the moment snel nog werkzaamheden te verrichten, en is ook niet nodig.

Als mijn partner zou stinken dan zou ik wel vragen of hij zich even wil wassen, maar in de praktijk heb ik dat nooit hoeven vragen. Mijn mannen zijn hygienisch van aard gelukkig.

Wat is er mis met vagina?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Excuustruus
quote:waarbij schreef op 24 januari 2013 @ 18:08:Wat is er mis met vagina?Da's ook zo'n kutwoord. Maar minder erg dan 'truus'
quote:manikshamanik schreef op 24 januari 2013 @ 18:09:

[...]

Da's ook zo'n kutwoord. Maar minder erg dan 'truus'

Eens.

Zeg, is jouw Dirk wel proper?
quote:waarbij schreef op 24 januari 2013 @ 18:08:

[...]

Wat is er mis met vagina?Wat is er mis met kut?
Een stinkende doos is ook geen pretje hoor.
quote:Nijntje schreef op 24 januari 2013 @ 18:11:

[...]

Wat is er mis met kut?Vind ik redelijk aso om zo over je eigen lijf te praten.
quote:waarbij schreef op 24 januari 2013 @ 18:10:Zeg, is jouw Dirk wel proper?Vanochtend nog wel.
Manik, fijn. dus als jouw partner zo even van hatzikidee vurige hete neuckseks wil dan hoef jij Dirk niet even te checken
quote:Amand schreef op 24 januari 2013 @ 18:12:

Een stinkende doos is ook geen pretje hoor.Je moet hem ook niet in een doos steken schatje.
Natte la beter?
quote:waarbij schreef op 24 januari 2013 @ 18:15:

Manik, fijn. dus als jouw partner zo even van hatzikidee vurige hete neuckseks wil dan hoef jij Dirk niet even te checken Ik heb geen partner Maar in theorie klopt dat wel ja. Snap het ook niet, hele hordes licht ingedutte dames die niks liever willen dan 's zomers na een swingend feest met hun kinky outfit door hun boomlange coole hunk languit op de motorkap van zijn Porsche worden gelegd. Ga je dan ook Truus en Harry nader inspecteren?
Zolang je gewoon in missionaris in der roompotje ligt te roeren, is er niks aan de hand.
quote:Amand schreef op 24 januari 2013 @ 18:17:

Zolang je gewoon in missionaris in der roompotje ligt te roeren, is er niks aan de hand.Yepz. Voor oraliteiten is een fris gewassen geslacht wel aangenaam, overigens.
quote:waarbij schreef op 24 januari 2013 @ 18:13:

[...]

Vind ik redelijk aso om zo over je eigen lijf te praten.Echt? Waarom?
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 24 januari 2013 @ 18:01:

[...]

Best pijnlijk. een zoon van 5 ter wereld brengen.hahahahha arme Truus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven