Het wakkere kletstopic!
vrijdag 25 januari 2013 om 00:34
vrijdag 25 januari 2013 om 09:00
Moge allemaal,
Veel plezier Moos in Drenthe.
Heeft iemand van jullie ook Digitenne? Ik heb sinds gister opeens een nieuwe zender; Investigation Discoverie. Bij mij op kanaal 29. Ik heb alleen geen idee wat er eerst op dat kanaal was.
Snap niet dat je niet even bericht krijgt als je zenderaanbod veranderd.
Veel plezier Moos in Drenthe.
Heeft iemand van jullie ook Digitenne? Ik heb sinds gister opeens een nieuwe zender; Investigation Discoverie. Bij mij op kanaal 29. Ik heb alleen geen idee wat er eerst op dat kanaal was.
Snap niet dat je niet even bericht krijgt als je zenderaanbod veranderd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 25 januari 2013 om 16:09
Zwaai zwaai
Hier ook digitenne
Op kanaal 29 zat het info kanaal
Ze lieten dan zien hoe je je kastje moet installeren, maar dat werd steeds herhaald. (dus dat missen we niet)
Op kanaal 27 zat slamtv, daar zit nu een andere muziekzender
idd jammer dat ze niet laten weten dat er een wijziging in de zenders komt.
Hier in ieder geval niks door gekregen.
Hier ook digitenne
Ze lieten dan zien hoe je je kastje moet installeren, maar dat werd steeds herhaald. (dus dat missen we niet)
vrijdag 25 januari 2013 om 17:29
quote:Vleermuis33 schreef op 25 januari 2013 @ 16:09:
Zwaai zwaai
Hier ook digitenne
Oh verrek, ja slam is weg, ook niet gemist omdat ik daar nooit naar keek. Snap alleen niet dat ze niet even emailen over wijzigingen.
Ik sta al heel lang op het punt daar weg te gaan maar kan nog geen profider vinden voor hetzelfde geld waar je 24 kitchen erbij hebt. Als ze die weghalen zijn ze iig mij als klant kwijt.
Wat moet je met al die herrie muziek kanalen? Wat een rotmuziek ook zeg.
Ben jij wel tevreden over Digitenne Vleer?
Ik heb nu net weekend, heerlijk pffffffffffffffffff, ben een potje moe, niet normaal.
Zwaai zwaai
Hier ook digitenne
Oh verrek, ja slam is weg, ook niet gemist omdat ik daar nooit naar keek. Snap alleen niet dat ze niet even emailen over wijzigingen.
Ik sta al heel lang op het punt daar weg te gaan maar kan nog geen profider vinden voor hetzelfde geld waar je 24 kitchen erbij hebt. Als ze die weghalen zijn ze iig mij als klant kwijt.
Wat moet je met al die herrie muziek kanalen? Wat een rotmuziek ook zeg.
Ben jij wel tevreden over Digitenne Vleer?
Ik heb nu net weekend, heerlijk pffffffffffffffffff, ben een potje moe, niet normaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 25 januari 2013 om 20:32
En hij bleek nog te zitten tussen mijn teveel aan bewaarde berichten..
Behalve die Discoveryzender moet er nu ook Xite zijn. Een soort youtube maar dan op de tv. Als de zenders slecht bekeken worden verdwijnen ze 31-12 weer.
Ik zal eens rondzoeken op welke kanalen ze hier zitten, ben nogal honkvast met publieke zenders...
Vond het al een hele openbaring toen iemand een keer vertelde dat er ook radiozenders op zitten.... (schakelen met dat knopje met muzieknoot)
Behalve die Discoveryzender moet er nu ook Xite zijn. Een soort youtube maar dan op de tv. Als de zenders slecht bekeken worden verdwijnen ze 31-12 weer.
Ik zal eens rondzoeken op welke kanalen ze hier zitten, ben nogal honkvast met publieke zenders...
Vond het al een hele openbaring toen iemand een keer vertelde dat er ook radiozenders op zitten.... (schakelen met dat knopje met muzieknoot)
vrijdag 25 januari 2013 om 21:11
Myv, ik ben best tevreden met Digitenne.
Sinds ik hier woon (nu een kleine 3 jaar geleden)
is het beeld beter.
Waar ik hiervoor woonde reden nogal veel scooters langs en dan stoorde het wel.
In de woonkamer heb ik een topfield dat ik ook een programma kan opnemen.
In de slaapkamer heb ik nog een oude ontvanger, maar die werkt ook goed.
Heb ik wel een keer laten repareren omdat er iets met de voeding was.
Sinds ik hier woon (nu een kleine 3 jaar geleden)
is het beeld beter.
Waar ik hiervoor woonde reden nogal veel scooters langs en dan stoorde het wel.
In de woonkamer heb ik een topfield dat ik ook een programma kan opnemen.
In de slaapkamer heb ik nog een oude ontvanger, maar die werkt ook goed.
Heb ik wel een keer laten repareren omdat er iets met de voeding was.