VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Durft iemand nu nog te zeggen dat 'ie in OR zit .
En ik zit nu bemoeienis vent Twinzz te kijken, maar sjemig, wat een shit programma zeg en vals.....
Er zijn best wel wat medewerkers binnen ons bedrijf die ik graag als OR lid zou zien, maar door het waardeloze imago van de OR dénken ze er niet eens aan.
Fijn Vrolijk dat het zo'n steun was voor schoonfamilie. Het blijft kut maar met zulke steun toch een stukje beter te dragen. En lekker zeg zo'n weekend in het vooruitzicht. Zal inderdaad wel gezellig worden.

Ik hoop dat je zusje inderdaad een gemakkelijke bevalling krijgt. Wel zo eerlijk als je zo lang op een zwangerschap heb moeten wachten. Misschien is het wel zo dat als je makkelijk zwanger wordt dat je lastige bevallingen hebt en andersom.

Vervelende werkperikelen trouwens. Klinkt alsof iemand zijn eigen straatje aan het vegen is?

Jeetje Wind, ik zag net Bries op de foto's: wat een kerel zeg! Die lijkt wel een half jaar ouder dat Japie, zo'n stoere vent is het! Zo even kijken naar jouw HEMA fiets tip.

De roze...
Mooie fiets!

Dames, ik ga boven verder tv kijken, heb last van dikke opgezwollen enkels, dus maar eens plat . Daaaaaaaaaaag.

En de groene.

Van 79 voor 59.
Goed excuus.

Ik heb last van structureel te dikke benen dus ga ook plat, misschien helpt het
Ik vind OR lui ook irritant. Overal voor om de zeepkist klimmen, zo vermoeiend,pffff.

Vrolijk je gaat door voor de wasmachine: ik ben ongesteld.

Rare cyclus dit keer want was 4 weken terug ook ongesteld, terwijl ik normaal een cyclus van 6 weken heb. Jammer wat minder vaak ongesteld zijn is juist daar een voordeel van.
Leuke fiets zeg!
Nog even voor Nathje en Vrolijk;

http://www.hema.nl/nl-NL/nieuws/brochure.aspx
Fijn. Op mijn werk in DH was ik OR-lid. En bedankt he!
Nathje, wij hebben dus de lime groene voor KW sinds hij 2.5 was en hij doet het er echt goed op. En sinds een paar weken dus zonder zijwieltjes, maar misschine dat je voor Apie al een grotere kan kopen. Of is het haar eerste fiets?

Enniewee... wij zijn er erg blij mee. Leuk, niet duur en goede fiets.
quote:dropje schreef op 15 mei 2008 @ 21:10:

Fijn. Op mijn werk in DH was ik OR-lid. En bedankt he!

Even samenvatten;

Volgens de kenners ben je dan een gefrustreerde, slecht functionerende op de zeepkist klimmende paaltjespieser

Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen...
Leuke fiets Wind! Hij crosst door op 3wieler en vriendin heeft eigenlijk al beleoofd dat we haar 12" fietsje mochten hebben, lief he? Haar dochter wordt 4 en dan willen ze een 16 " kopen.

Nath, doe mij maar de wasmachine dan :-)
Ik heb nog steeds fiets in aanbieding voor Vrolijk voor 59 euro goedkoper dan die van de Hema.

En Meave, keigoed man! Vrouw!

Vrolijk, goed dat je gegaan bent. Zijn geen leuke dingen voor de mens, maar je medeleven betuigen door je aanwezigheid is altijd een mooi gebaar.
quote:Wind schreef op 15 mei 2008 @ 21:12:

[...]

Even samenvatten;

Volgens de kenners ben je dan een gefrustreerde, slecht functionerende op de zeepkist klimmende paaltjespieser

Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen... Funny!
Het gaat hier zo onweren, denk ik.
Oh wat lief Drop van je! Ik had nog gevraagd of je ze niet liever op MP wilde zetten? Zeg, hoe is het met je soon to betreden paleisje?
Heb geen zin in dat gedoe via MP en allerlei mensen die bieden en niet kopen en zo.

Huisje gaat hard, over een goede twee maanden krijgen we de sleutel! Gek idee.
quote:Wind schreef op 15 mei 2008 @ 21:12:

[...]

Even samenvatten;

Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen... Weet je, misschien is dit wel een heel goede beschrijving van Drop !
Jee, zo heb je geen fietsje en zo heb je er 2 in de aanbieding van mensen! Wat lief zeg, ik zit gewoon in een luxepositie.

Moeten jullie veel doen in huisje?
Ik ben al heel hard aan het werk, zien jullie het?

Drop, wat snel al, die sleutel! Zijn jullie al druk bezig met uitkiezen wat je overal wilt hebben of vooral nog meer met verkoop huidige woning?
Uitzonderingen bevestigen de regel, Drop!

Jeetje spannend, al bijna de sleutel. Hoelang denken jullie nodig te hebben voordat jullie gaan verhuizen?

Ik denk dat een 12" te klein is voor Apie. Moet je dan meteen naar een 16" of bestaat er nog iets anders?
sodeju zeg, ik werk echt met een stelletje randdebielen. Moet een stuk van een collega beoordelen waarin ze antwoord moet geven op gestelde vragen. En dat gaat dan zo:

- punt 1, moeten we dat zus of zo lezen?

Antwoord: ja

- punt 16, kunt u uitleggen waarom u voor deze implementatie heeft gekozen?

Antwoord: nee.

- punt 95, wat is de precieze achtergrond van deze eis? Kunt u iets meer toelichten over de reden waarom deze is opgenomen?

Antwoord: uw inzicht is juist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven