VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Als ik ooit ga trouwen, dan komen er geen pinda's in. Wat saai zeg, zeker rond etenstijd.
Nou, ik neem voor de zekerheid maar een handdoek mee, aan jullie heb ik ook niks .

Laterz!
wow, ik dacht even dat ik in een time-worp was beland: Adam Curry is bij de wereld draait door in een jaren 80 jasje en hijzelf is ook geen spat veranderd. Grappig!

Morrie, volgens mij hoef je geen handdoek mee te nemen. Althans ik niet. Betekent dit dat je gaat of had ik dat gemist?

Meave, Super! Knap hoor!

Getver Lien, zo'n file dag is vreselijk vermoeiend. Zeker hoogzwanger. Nog nieuws van je aannemer?

Wind, fotootje van je nieuwe haar? Lekker hoor een weekendjeweg. Zijn jullie nog nooit met zijn tweeen op stap geweest, joh? Dat zal wel extra genieten zijn.

Vandaag nuttig dagje gehad: verschillende financieel adviseurs gesproken voor ondersteuning in het bedrijf en dealer geworden van een aantal merken verlichting. En morgen lekker vrij samen met Vent en kids. We gaan een fietsje kopen voor Apie. hoeveel inch is gebruikelijk voor een 3,5 jarig kind?
Athena, wat spannend zeg van je zusje! Red ze het nog een beetje?
Ik zou handdoek meenemen, maar ze hebben daar ook altijd wel een stapel.

Baby bjorn is ideaal, niet zo warm ook en dus op twee schouders in plaats van 1 en ik heb het ding geloof ik wel tot maand of 9 gebruikt, dan met koppie naar voren zodat kind ook zelf kon loeren. Wel dure dingen (maar daarmee dus cadeau idee?).
Aannemer nog niet gesproken, ik ga eerst nog even met (leuke!) bouwvakkers overleggen wat zij zelf denken dat haalbaar is en daarna pas boos worden. Aannemer is nog niet geweest afgelopen weken, dus hij heeft waarschijnlijk geen idee. Het ziet er vandaag weer uit alsof ze flink zijn opgeschoten, maar dat komt vast ook omdat het veel "zichtwerk" was (wandjes plaatsen).

Ben echt wel weer relaxed, vandaag dus wel hopeloos in auto gezeten, maar geen werkstress opgelopen .
Gelukkig Lien! Wanneer mocht jullie baby nou komen, volgens de planning
oei, heb net flinke hand M&M's gegeten en ben nu misselijk...pfff even glaasje water drinken.
Pinda's en recepties, allebei fout.

Pinda's op een receptie megafout

Morrie, ik zou een handdoek meenemen voor de zekerheid.

Nope, nog nooit samen weggeweest. In ieder geval niet langer an een avond. GW is ook zo'n kneus als Harrie en ik heb ook niet eerder de behoefte gehad. Met z'n vieren net zo leuk! Maar nu de kinderen ouder worden heb ik wel zin om eens ongestoord samen te zijn. Rome trekt mij enorm. De italianen, cultuur, bezienswaardigheden en de historie trekken enorm. GW kwam vandaag dus met Reykjavik en St-Petersburg op de proppen.

Nu nog oppas regelen en samen een avond achter de computer kruipen. Zag net al dat het nel 1000 euro kost.

Kaart van Tobias. Oh ja!

Leuk de vorderingen van jullie bedrijf Nathje!

Vrolijk, vroeg jij niet laatst voor een fietsje voor Mormel?

Wij hebben er één van de HEMA. Limegroen en 59 euro.

Zag dat hij nu weer in de aanbieding was. Misshien roze voor Apie?

Spannend hoor van je zus, Athena!

Ga op bed een boek lezen.
Wij zijn bijna 17 jaar bij elkaar waarvan bijna 8 jaar getrouwd. Maakt dat me oud? :-)

Babybjorn is ideaal! Wat een fijn ding is dat zeg.

Meave, veertje voor jou! Knapperd.

Dienst was een beetje apart. Heel stijf en formeel en sowieso heel naar om het verdriet te zien van familie. Schoonzus natuurlijk huilen, daardoor zwager huilen. Daardoor zijn broer (mijn andere zwager) traantje wegpinken en doordat zijn beide broers zo'n verdriet hadden, kreeg Vrolijkerd een brok in keel. Schattig die drie knullen. Maar goed overleefd en blij dat ik ben geweest. Het werd iig erg op prijs gesteld door schoonzus en haar familie.

Ik ben lekker vrij vanaf vandaag. Zo nog even een presentatie voor MT in elkaar draaien, helft had ik al tijdens conference call gedaan hahahaha. Morgenochtend lekker nog een uurtje sporten, laatste boodschapjes doen en dan gaan we lekker weg. Zo dingen in tas smijten en dan ben ik er wel klaar voor.

Gezellig met 4 stellen zitten we in megahuis (2 delen boerderij met 2 woonkamers, 6 slaapkamers met eigen badkamer etc) dus kan alleen maar leuk worden.
quote:nathje schreef op 15 mei 2008 @ 20:34:

oei, heb net flinke hand M&M's gegeten en ben nu misselijk...pfff even glaasje water drinken.Boffert. Ik wóu dat ik misselijk was na een hand M&M's alleen treedt de misselijkheid bij mij pas op nadat ik de hele (familie)zak op heb.
Babybjorn is inderdaad een fijn ding. Bij Boefje had ik die niet, toen hadden we ons zo'n ellendige Premaxx laten aansmeren, maar Schurk heb ik heel wat rondgesjouwd in de babybjorn.

Nath: jawel, zusje redt het nog wel, ze zal ook wel moeten he ? Maar ze is het natuurlijk best wel zat aan het worden. Heeft inmiddels een hele behoorlijke toeter (een pracht van een buik!) die nu ook erg laag hangt.

Morrie: ik was volgens mij op tijd, maar mijn broertje en zusje zijn wel na de uitgerekende datum geboren. Alhoewel niet zo laat als mijn jongens en baby van zusje geloof ik. Zus heeft nu ook bedacht dat ik dan wel op mijn moeder leek qua vruchtbaarheid (allebei steeds heel snel en makkelijk zwanger tegenover 2,5 jaar van zuslief), maar dat zij dan wel op haar wil lijken qua vlotte bevallingen (mijn moeder beviel van mij in 4 uur tijd, van begin tot einde en hoe mijn bevallingen waren weten jullie volgens mij nog wel). Sja, ik hoop maar voor haar dat ze gelijk krijgt.

Ik moet zo nog even aan het werk. Morgen een evaluatie van een ellendeproject dat inmiddels al een jaar geleden is. Heb vandaag de agenda gezien van de projectmanager (iemand die destijds alleen maar stampvoetend door de gang rende dat hij geen zin had in het volgen van de procedureregels) en mijn bloed begon te koken. Over o.m. mijn vakgebied (gelukkig niet mijn eigen werk) wordt gezegd dat dat als knelpunt werd ervaren en wat betrokkenen daaraan denken te gaan doen bij een volgende keer. Euh, nou meneer, leg eerst maar eens uit wat je bedoelt. En voorbeelden graag, geen calimerogezeik. Leerpunten ga ik trekken als ik kan constateren dat dat nodig is, maar niet eerder dan dat. Zo kleuterig om een agenda op die manier alvast in te steken. Eigenlijk had ik mijn snor willen drukken, maar manager kreeg het door en wil me erbij om zijn opmerkingen inhoudelijk te kunnen pareren. Wel, dat moet dan maar. Wat hij wil, kan hij krijgen.
Wow, klinkt heftig vrolijk! Maar goed dat je bent geweest en dat dat gewaardeerd werd door schoonfamilie!

Nath, hoe kun je nou om half 9 al aan de M&M's zitten ? Ik zit nog stampvol van het avondeten!
Wordt een gezellige vergadering morgen
Goh, het zou wel lekker zijn as ze nu met minder heet weer zou bevallen Athena! Hehehe..dus nog bij je nekvel vergadering van morgen ingesleept dus hahahaha. Ik probeer dat altijd te doen met OR vergaderingen.
Nath is denk ik ongesteld :-) Dan moet ze ook chocola.

Terwijl ik het neerzet denk ik 'toch niet' anders was ze niet zo snel misselijk!
Het wordt vast reuze gezellig ja, die meeting morgen. Vooral de borrel die erna staat gepland. Owowow, wat zal dat een knusse boel worden. Ik denk dat ik maar ga voorstellen dat we meteen aan de drank gaan, nog tijdens het overleg, dat zal vast hoopjes schelen. Voor mij dan, voor hem niet, want van alcohol kan ik errug cynisch worden.
OR... breek me de bek niet open.

Die lui willen echt tegen elk paaltje gepiest hebben.

Zijn er hier OR leden in de zaal?
Ik heb net een bak chips op, als toetje na bord pasta. Hoezo gek m om 20.30 M&M's te eten?
Ik ben gelukkig niet van Comp & Ben, dus niet zo vaak in vergadering. Soms ter info, maar ik houd gewoon niet zo van vergaderingen. is dat erg om te zeggen?

Athena, Zuipen kreng! :-)))
Snel wegwezen. OR leden, niets dan onzinnig commentaar doorgaans .
Een collega kwam pas polsen of ik niet in de OR wilde. Ik schoot - lullig genoeg - spontaan in de lach. No way.

Zelfs niet met een sloot alcohol achter de kiezen!
quote:Wind schreef op 15 mei 2008 @ 20:47:

Die lui willen echt tegen elk paaltje gepiest hebben.

Doorgaans zijn de meest gefrustreerde medewerkers OR lid.
En de mensen die denken dat ze daardoor ontslag bescherming hebben en eigenlijk niet goed functioneren....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven