Gezondheid alle pijlers

vage pijn buik/ boven vagina, geen soa, niet zwanger....

27-01-2013 00:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat jullie geen artsen zijn en ik heb ook al een doktersafspraak... Misschien wil k t van mij afschrijven, misschien tips of ideeen wat t zijn kan...

Sinds een tijd heb ik een rare buikpijn voornamelijk rechtsonderin mn buik vlak boven mijn vagina.... Het is een soort, krampende zeurende pijn die constant aanhoud. Soms trekt het door naar mijn benen. Ook heb ik last van erg koude rillingen in mn lichaam. Overigens is de pijn niet altijd alleen rechts, soms in t midden soms overal. Maar wel net boven mn venusheuvel....

Ben pas getest op alle soa`s dat is het niet, ook ben ik niet zwanger....

Iemand dit ook ooit gehad?
Ja ik. En ik wil helemaal niet lullig doen maar zo is bij mij de griep begonnen. Precies het zelfde als hoe jij het omschrijft. Het zal de komende dagen nog erger worden en dan zwakt het weer af. Deze griep die nu heerst is gewoon een rot griep want ik schrok er ook van toen ik in de zelfde stadia zat als waar jij nu in verkeerd.
Kheb dit al ongeveer 2,5 maand... Griep al gehad... T is nu wel erger dan voorheen...
Hoi, Ik ben wel zwanger en heb wat last van mijn bekken. Heb een beetje dezelfde klachten en klinkt dus een beetje als bekkeninstabiliteit. (Dit kan je ook hebben zonder zwanger te zijn)
Zolang heb ik er ook mee rond gelopen. Het begon toen op een vrijdag avond. Er was voor die tijd nog niks aan de hand. Ik kom thuis ik nestel me op de bank en ineens kreeg ik echt vage buikklachten precies zoals jij ze omschrijft. Dat heeft best lang aangehouden .Het leek op ongesteldheids buikpijn maar dan zeurderiger. En ook iedere dag weer opnieuw . En daarna straalde het ook uit naar mijn benen. En tja dan ga je googlen he? Ik kwam echt terecht bij de meest gruwelijke dingen wat het zou kunnen zijn. En toen weer een poos verder toen herkende ik het omdat alles zeer deed, mijn huid mijn botten alles. Koude rillingen. Heel erg de griep dus! En eigenlijk is het nu pas weer wat minder. Ook de buikklachten .
Beginnende ontsteking van het kleine bekken?
Dat kan van alles zijn! Iets met je darmen, je blaas, je eierstokken, je bekken... Toch maar gewoon je bezoek bij de huisarts afwachten, denk ik. Sterkte!
Beginnende blinde darm ontsteking?
Ontsteking aan je eierstok? Goed dat je een afspraak hebt gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven