VRLK
donderdag 15 mei 2008 om 21:36
donderdag 15 mei 2008 om 21:42
Ik had een handdoek mee maar het hoefde niet. Dus Nathje wint .
Schorrie heeft 12 inch fiets maar die heeft hij al een jaar. Zadel en stuur zijn al in hoogte omhoog gegaan in de tussentijd. Ik weet niet of je dan naar 16 inch kunt, of dat dat juist weer te hoog is. Zeker als ze zonder zijwielen gaan is het wel weer handig dat een fiets een beetje laag is.
Babybjorn vast heel handig, maar ik houd het toch bij mijn Lodger. Die vind ik mooier .
Ik heb een appel gegeten ipv M&M's en pinda's. Echt goed!
Schorrie heeft 12 inch fiets maar die heeft hij al een jaar. Zadel en stuur zijn al in hoogte omhoog gegaan in de tussentijd. Ik weet niet of je dan naar 16 inch kunt, of dat dat juist weer te hoog is. Zeker als ze zonder zijwielen gaan is het wel weer handig dat een fiets een beetje laag is.
Babybjorn vast heel handig, maar ik houd het toch bij mijn Lodger. Die vind ik mooier .
Ik heb een appel gegeten ipv M&M's en pinda's. Echt goed!
donderdag 15 mei 2008 om 21:45
donderdag 15 mei 2008 om 21:57
Knappe Boef! Opeens maken ze een klik en dan gaat het ook gewoon heel goed met dat zindelijk worden he?
Als 1 wijntje niet genoeg is Athena, heb ik daar alle begrip voor hoor!
We gaan morgen wel even kijken wat goed past. Als het een 16" wordt dan kijken we naar een wat duurdere fiets die een vriend van ons verkoopt (van die cruise modellen) en als het een 12" wordt, dan een beetje neutrale versie waar later Japie zich ook met opgeheven hoofd ook op kan vertonen (lees geen prinsessenmeuk).
Morrie wat heb ik gewonnen? Eeuwige roem?
Als 1 wijntje niet genoeg is Athena, heb ik daar alle begrip voor hoor!
We gaan morgen wel even kijken wat goed past. Als het een 16" wordt dan kijken we naar een wat duurdere fiets die een vriend van ons verkoopt (van die cruise modellen) en als het een 12" wordt, dan een beetje neutrale versie waar later Japie zich ook met opgeheven hoofd ook op kan vertonen (lees geen prinsessenmeuk).
Morrie wat heb ik gewonnen? Eeuwige roem?
donderdag 15 mei 2008 om 22:00
Ja, ik verbaas me er nog steeds over dat die klik er nu ineens is en wat voor verschil dat maakt.
Alhoewel leuke Cars-onderbroekjes ook goed stimuleren .
Ik ga toch nog maar wat commentaar op dat stomme stuk neerknallen en dan mijn bed in met een boek. Heb een erg goed exemplaar voor moederdag gekregen en heerlijk dik, dus ik kan even vooruit. Welterusten alvast!
Alhoewel leuke Cars-onderbroekjes ook goed stimuleren .
Ik ga toch nog maar wat commentaar op dat stomme stuk neerknallen en dan mijn bed in met een boek. Heb een erg goed exemplaar voor moederdag gekregen en heerlijk dik, dus ik kan even vooruit. Welterusten alvast!
donderdag 15 mei 2008 om 22:02
donderdag 15 mei 2008 om 22:03
Eeuwige roem idd Nathje, fijn he!
Fysio is wel heel nuttig hoor. Knap hoe zo iemand in een kort gesprekje en na wat oefeningetjes gelijk door heeft waar de schoen wringt. Bij alles wat ze zei dacht ik: Ja, inderdaad, nu je het zegt!
Weet je waar ik bang voor ben? Dat Boefje straks 's nachts nog eerder zindelijk is dan Schorrie .
Fysio is wel heel nuttig hoor. Knap hoe zo iemand in een kort gesprekje en na wat oefeningetjes gelijk door heeft waar de schoen wringt. Bij alles wat ze zei dacht ik: Ja, inderdaad, nu je het zegt!
Weet je waar ik bang voor ben? Dat Boefje straks 's nachts nog eerder zindelijk is dan Schorrie .
donderdag 15 mei 2008 om 22:05
Wat een raar 'stuk' van die collega, Athena!!! Zonde van je tijd zeg. Skoll!
Wat we in ons nieuwe huisje nog moeten doen is iig de keuken plaatsen, de vloer leggen en iets met de muren. Stoffering als in gordijnen doe ik later wel, ik sleep gewoon mee wat hier hangt, tenzij we dan nog geen koper hebben want gestoffeerd staat denk ik wel beter.
Er zijn toch ook 14" fietsjes? Moet je wel ff naar zoeken, maar ze bestaan wel.
Vrolijk (en evt ook Nathje?) wij hebben dus die twee WtP fietsen in de aanbieding, als die nodig/gewenst zijn horen we 't wel!
Wat we in ons nieuwe huisje nog moeten doen is iig de keuken plaatsen, de vloer leggen en iets met de muren. Stoffering als in gordijnen doe ik later wel, ik sleep gewoon mee wat hier hangt, tenzij we dan nog geen koper hebben want gestoffeerd staat denk ik wel beter.
Er zijn toch ook 14" fietsjes? Moet je wel ff naar zoeken, maar ze bestaan wel.
Vrolijk (en evt ook Nathje?) wij hebben dus die twee WtP fietsen in de aanbieding, als die nodig/gewenst zijn horen we 't wel!
donderdag 15 mei 2008 om 22:12
donderdag 15 mei 2008 om 22:14
donderdag 15 mei 2008 om 22:18
S&W slapen idd op aparte kamers. Ik heb voor Suske een 'zee'kamer in mijn hoofd, met blauwtinten en vissendecoraties en zo, maar het zal wel een piraten en of ridderkamer worden. Geen idee hoe ik dat ga aanpakken, die zeekamer lijkt me een stuk handiger met visnet aan het plafond en met schelpjes werken en zo. Alleen het zand mag wegblijven. Voor Wiske denk ik een kamer half roze, half rood, met zilver en goud opgewerkt, een lekker kitscherige prinsessenkamer. Voor onze slaapkamer heb ik twee tinten groen in mijn achterhoofd, en voor de huiskamer half aubergine-achtig en half ral 9001, da's een cremetint, maar voor de laatste twee kamers heb ik nog geen groen licht. Jammer he?
donderdag 15 mei 2008 om 22:25