Relaxed hotel

27-01-2013 10:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik een weekend alleen weg. Ben inmiddels 45 en Ik ben nog nooit alleen weg geweest en verheug me er enorm op, even weg uit de dagelijkse sleur en zorg voor man en kinderen. Ik zoek een hotel in de buurt van het strand, zodat ik lekker kan wandelen en waar eventueel ook welness center is. Wie heeft een suggestie?
Is een waddeneiland misschien iets?
Hotel van de Werff op Schier!

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou ook voor 'n waddeneiland gaan als je niet met 't vliegtuig weg wil. Al zou ik persoonlijk wachten tot het voorjaar. Alles weer fris groen, lammetjes in de wei.
Dank voor jullie reactie! De waddeneilanden zijn te ver weg voor een weekend. Ik woon in de buurt van Nijmegen.
Hotel Van Oranje in Noordwijk aan zee heeft een vrij groot wellnessgedeelte.
.
je kan natuurlijk ook even naar booking.nl gaan, zoeken op locatie Nederlandse Kust en dan sauna of wellness aanvinken

.
Misschien kun je andersom zoeken, een hotel bij een saunacomplex (putten bijv, is niet al te ver weg).

Kun je de hele dag relaxen, lekker eten en daarna in een hotel dichtbij slapen. De volgende dag oid kun je weer bijgetankt naar huis.
quote:provinciaaltje schreef op 27 januari 2013 @ 11:04:

Dank voor jullie reactie! De waddeneilanden zijn te ver weg voor een weekend. Ik woon in de buurt van Nijmegen.

Zo ver is dat niet hoor!

Stap op vrijdagochtend 6 uur in je auto en dan ben je rond 10 uur wel bij de boot. Bij eventuele file ga je gewoon lekker even 'n boekje lezen en 'n bakkie doen in 'n wegrestaurant. Je hebt de tijd aan je eigen. Op zondagavond terug hoef je niet bang te zijn voor files, dan ben je er wel in 'n uur of 3.
ze wil op het strand wandelen. Zoveel saunas zijn er niet aan het strand.
.
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2013 @ 11:02:

Hotel van de Werff op Schier!

[img]http://www.hotelvanderwerff.nl/images/hotel1.jpg[/img]Even offtopic... Wat maakt dit hotel nou zo bijzonder? De buitenkant ziet er mooi uit, maar de kamers vind ik toch behoorlijk gedateerd (op een verkeerde manier).
Misschien dit hotel eens bekijken? Ziet er goed uit, dichtbij het strand mét wellness en krijgt goede recensies.

http://www.tripadvisor.nl ... and_Zeeland_Province.html
http://www.groupdeal.nl/8 ... n-wellness-prijs-p-p.html

Ook leuk!
http://shoppen.blog.nl/ko ... l-voor-995-euro-per-nacht

Fletcher hotels zitten door heel Nederland.
Van der werff op schier is zon hotel dat je nooit meer vergeet, het ademt nostalgie en geschiedenis. Heel bijzondere, leuke sfeer. Erg goed eten, sfeervolle kamers. Dus ik snap de tip wel, veel grote hotels zijn tegenwoordig nogal onpersoonlijk en 13 in een dozijn vind ik
Groupon of travelbird zijn goede websites met aanbiedingen trouwens
]snaksel schreef op 27 januari 2013 @ 12:04[/message]:[/b]

Van der werff op schier is zon hotel dat je nooit meer vergeet, het ademt nostalgie en geschiedenis. Heel bijzondere, leuke sfeer. Erg goed eten, sfeervolle kamers. Dus ik snap de tip wel, veel grote hotels zijn tegenwoordig nogal onpersoonlijk en 13 in een dozijn vind ik[/quote]

Dit dus! Wie wil hier nou niet een biertje drinken, krantje lezen etc.?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Restaurant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven