muursticker action, ik snap het niet

27-01-2013 13:34 18 berichten
Ik zal wel weer te moeilijk denken , of te makkelijk ... maar ik heb dus een muursticker bij de action gekocht, geen idee hoe dat ding op de muur moet. Ik heb het achtervel eraf gehaald en de tekst met de doorzichtige voorvel op de muur geplakt, en op de een of andere magische manier moet je dus het doorzichtige voorvel van de letters aftrekken zodat de letters blijven zitten, maar er staat op het pakje niet hoe dat dan moet.

Wie weet het wel?
Alle reacties Link kopieren
Je moet er over wrijven denk ik. Dus over het folie (waarachter dus de sticker tegen de muur zit) met bijvoorbeeld een bankpasje met ronde hoeken wrijven. Zo druk je de sticker tegen de muur en kun je het folie daarna voorzichtig wegtrekken.
Er overheen wrijven met een doek?

En dan voorzichtig het voorvel eraf trekken.
Ik had ze van de Hema, en daar moest het idd zoals Vinyl zegt.
Fohnen!
En t gaat ook gewoon lastig hoor, je moet er handigheid in krijgen. Wat je ook kunt doen als de sticker liever aan het vel dan aan de muur wil blijven plakken is het vel om je bankpas heenvouwen en bankpas + vouw rustig richting en over de sticker trekken. Dat klinkt wat vaag, ik heb ook veel gehad aan YouTube-filmpjes met tips.
Ik heb deze van de Action!

Plastic eraf halen, dan is het een soort tattoo. Dus met letters op de muur drukken, letter voor letter met liniaal eroverheen, daar waar nodig even met nagels.

Als je goed kijkt, die je dat de letters loszitten en het losse stickers zijn.
Hoewel het bij mij toen nog steeds lastig ging, maar door de warmte laten de letters wel beter los.
Belachelijk dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit?
quote:Penelope_ schreef op 27 januari 2013 @ 13:36:

Ik had ze van de Hema, en daar moest het idd zoals Vinyl zegt.Ook die leuke van Jip en Janneke?
Filmpje
Dat muziekje bij dat filmpje,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
ohh dat doorzichtige plakvel ging hier alle kanten op, behalve de goede... een poos staan klooien tegen de wcdeur aan, maar tis gelukt!

Succes TO!!
Een soort te groot geworden Rub-On dus!

Ken je die nog van vroeger?
Kijk altijd eerst in de spiegel, voor je een ander veroordeeld!
Velletje op de muur plakken en met een föhn de letters losweken van het vel
Na 2 jaar was het inmiddels gelukt
Weet alleen niet meer hoe
quote:newimprovedkitty schreef op 13 januari 2015 @ 11:13:

Na 2 jaar was het inmiddels gelukt
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven