Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
zondag 27 januari 2013 om 08:25
Woepsie: ik ben geinteresseerd in de H&M kortingscode. Wil je me mailen op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
Ik heb nu even niet zo veel in de aanbieding. Nog wel een rood vest, maar dat is eerder 44 dan 42, dus ik denk te groot voor italie_meisje. En mijn man kan pas afscheid nemen van zijn kleding als het echt helemaal versleten is, dus daar heb je ook niets aan!
Mijn zoontje groeit nu even niet zo snel, dus zit nog even in z'n maat 80.
Ik heb nu even niet zo veel in de aanbieding. Nog wel een rood vest, maar dat is eerder 44 dan 42, dus ik denk te groot voor italie_meisje. En mijn man kan pas afscheid nemen van zijn kleding als het echt helemaal versleten is, dus daar heb je ook niets aan!
Mijn zoontje groeit nu even niet zo snel, dus zit nog even in z'n maat 80.
zondag 27 januari 2013 om 10:15
quote:modus schreef op 26 januari 2013 @ 23:05:
Ivm een verhuizing heb ik heel wat spullen over.
Ik weet niet hoe ik foto's kan plaatsen, maar die wil ik wel mailen indien nodig:
- een ouderwetse oranje broodtrommel met bloemen
- een rode zwevende ikea plank, lack serie
- een oranje wandrekje met drie plankjes
- een tummytub
- een fisherprice ding voor in de box op batterijen met dierengeluiden
- een rood ikea kleed met witte zwierige strepen (niet geheel vlekloos helaas, maar met een tafel of bank erop zie je dat niet oeh....zo'n hele mooie ouderwetse bloemenbroodtrommel?? Waar woon je?? je hebt wel hele leuke spulletjes erbij staan, de rode plank en het oranje wandrekje zou ook wel wat zijn.... maar goed, das niet zo opstuurbaar dus.... mocht je nou toevallig in de buurt wonen.....
Ivm een verhuizing heb ik heel wat spullen over.
Ik weet niet hoe ik foto's kan plaatsen, maar die wil ik wel mailen indien nodig:
- een ouderwetse oranje broodtrommel met bloemen
- een rode zwevende ikea plank, lack serie
- een oranje wandrekje met drie plankjes
- een tummytub
- een fisherprice ding voor in de box op batterijen met dierengeluiden
- een rood ikea kleed met witte zwierige strepen (niet geheel vlekloos helaas, maar met een tafel of bank erop zie je dat niet oeh....zo'n hele mooie ouderwetse bloemenbroodtrommel?? Waar woon je?? je hebt wel hele leuke spulletjes erbij staan, de rode plank en het oranje wandrekje zou ook wel wat zijn.... maar goed, das niet zo opstuurbaar dus.... mocht je nou toevallig in de buurt wonen.....
zondag 27 januari 2013 om 10:22
Hoi,
Ik heb weer wat om weg te geven.
Een difrax flesje.
Wel gebruikt, maar ben er zelf niet zo tevreden over.
Vitamine k en d druppels in 1, ongebruikt uiteraard.
Niet nodig gehad omdat ik ben overgestapt op kunstvoeding.
Een simpele frituurpan, goed gebruikt en niet goed schoon meer te krijgen. Maar het ding functioneerd wel gewoon nog prima.
Misschien wat kleding van mezelf, zeker niet nieuw meer dus. Ik zal het gaan uitzoeken.
Ik heb weer wat om weg te geven.
Een difrax flesje.
Wel gebruikt, maar ben er zelf niet zo tevreden over.
Vitamine k en d druppels in 1, ongebruikt uiteraard.
Niet nodig gehad omdat ik ben overgestapt op kunstvoeding.
Een simpele frituurpan, goed gebruikt en niet goed schoon meer te krijgen. Maar het ding functioneerd wel gewoon nog prima.
Misschien wat kleding van mezelf, zeker niet nieuw meer dus. Ik zal het gaan uitzoeken.
zondag 27 januari 2013 om 11:51
Wat zijn jullie toch lief allemaal! Ik zou jullie wel willen knuffelen haha. Maar echt met ons hoef je geen medelijden te hebben hoor. Er zijn mensen die het nog veel zwaarder hebben.
Hanglamp! Dat duurt niet lang meer zeg! Misschien lig je nu al wel te puffen. Spannend hoor.
Fabienne ik ga je mailen.
Italie, we hebben hier nog wel van die beveiligingstruien liggen. Is hij daar bij gebaat? Ik heb zelf inmiddels ook 40/42 dus kleding heb ik niet veel voor je.
Het is zo'n saaie dag hier dat ik maar eens even ga proberen wat fotootjes te maken van alles dat weer weg kan hier, dus ik hoop later vandaag weer een aanvulling te kunnen geven.
Hanglamp! Dat duurt niet lang meer zeg! Misschien lig je nu al wel te puffen. Spannend hoor.
Fabienne ik ga je mailen.
Italie, we hebben hier nog wel van die beveiligingstruien liggen. Is hij daar bij gebaat? Ik heb zelf inmiddels ook 40/42 dus kleding heb ik niet veel voor je.
Het is zo'n saaie dag hier dat ik maar eens even ga proberen wat fotootjes te maken van alles dat weer weg kan hier, dus ik hoop later vandaag weer een aanvulling te kunnen geven.
zondag 27 januari 2013 om 13:00
Hi dames, hier nog geen gepuf
Ik heb kast inmiddels wel uitgezocht, Italie Meisje heb je mail gezien, jammer!
Zij heeft al foto's gezien, maar voor haar is t te groot.
Dus iemand anders interesse? Het zijn voornamelijk warme oversized truien, leuk op legging of skinnybroek.
Grijze lange trui (bijna jurklengte) met V-hals > XL > goed als nieuw
Poncho achtige trui > XL > gloednieuw met kaartje eraan.
Jurkje donkerbruin > L > goed als nieuw
Geruite lange blouse > XL > amper gedragen
Beige lange trui met kol (bijne jurklengte) > XL > goed als nieuw
Alles was mij eigenlijk net even te groot. Ik heb normaal 40-42. Dus past iemand met 44 t misschien ook?
Voor foto's mail me op postvakblabla at gmail dot com.
Ik heb kast inmiddels wel uitgezocht, Italie Meisje heb je mail gezien, jammer!
Zij heeft al foto's gezien, maar voor haar is t te groot.
Dus iemand anders interesse? Het zijn voornamelijk warme oversized truien, leuk op legging of skinnybroek.
Grijze lange trui (bijna jurklengte) met V-hals > XL > goed als nieuw
Poncho achtige trui > XL > gloednieuw met kaartje eraan.
Jurkje donkerbruin > L > goed als nieuw
Geruite lange blouse > XL > amper gedragen
Beige lange trui met kol (bijne jurklengte) > XL > goed als nieuw
Alles was mij eigenlijk net even te groot. Ik heb normaal 40-42. Dus past iemand met 44 t misschien ook?
Voor foto's mail me op postvakblabla at gmail dot com.
zondag 27 januari 2013 om 14:39
quote:_flower_ schreef op 27 januari 2013 @ 10:39:
Iemand bood jongenskleding maat 62 aan?
Ik heb daar eventueel wel interesse in.
Zoontje zit nu nog in maatje 50, dus is nog niet direct nodig.
Je kan me mailen op giraffjeviva @ gmail .com
Shenandoah mijn zoontje zit nu in 68, maar sommige dingen beginnen al te klein te worden, dus misschien dat ik straks wel nog wat 68 voor je heb. (als je wilt natuurlijk )
Iemand bood jongenskleding maat 62 aan?
Ik heb daar eventueel wel interesse in.
Zoontje zit nu nog in maatje 50, dus is nog niet direct nodig.
Je kan me mailen op giraffjeviva @ gmail .com
Shenandoah mijn zoontje zit nu in 68, maar sommige dingen beginnen al te klein te worden, dus misschien dat ik straks wel nog wat 68 voor je heb. (als je wilt natuurlijk )
zondag 27 januari 2013 om 17:54
Modus,
Ik heb hem gevonden.
Je woont voor mij aan de andere kant van nl haha. Diegene vd advertentie is zowat om de hoek
Verzenden is dan zonde vind ik. Wie weet voor een ander!
Hanglamp, hou je het nog vol?
@ fabienne
Ja hier een zwangere! Maar ik heb zo'n hoes met rits om het matras en daarover komt een aerosleep matje + aerosleep onderlaken.
Ik heb hem gevonden.
Je woont voor mij aan de andere kant van nl haha. Diegene vd advertentie is zowat om de hoek
Verzenden is dan zonde vind ik. Wie weet voor een ander!
Hanglamp, hou je het nog vol?
@ fabienne
Ja hier een zwangere! Maar ik heb zo'n hoes met rits om het matras en daarover komt een aerosleep matje + aerosleep onderlaken.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
zondag 27 januari 2013 om 19:17
Ik lees al een poosje mee met dit topic en het is hartverwarmend!
Heeft iemand interesse in speelgoed? Ik ga van de week eens mijn huis uitmesten. Vooral jongens spul, auto'tjes en enz.
Het liefst dan ophalen, regio 035.
En als ik de kast van jongste op ruim heb ik waarschijnlijk nog wel wat kleren maat 86/92/98 over.
Wie o wie kan ik er blij mee maken?
Heeft iemand interesse in speelgoed? Ik ga van de week eens mijn huis uitmesten. Vooral jongens spul, auto'tjes en enz.
Het liefst dan ophalen, regio 035.
En als ik de kast van jongste op ruim heb ik waarschijnlijk nog wel wat kleren maat 86/92/98 over.
Wie o wie kan ik er blij mee maken?