klean prep:(
maandag 28 januari 2013 om 08:20
Vanmiddag heb ik een darmonderzoek en daarvoor moet ik 4 liter klean prep drinken om de darmen te spoelen.
Gisteravond 2 liter gehad en daarnet 1 liter. De laatste liter moet officieel voor 9 uur vandaag. Maar ik kan echt niet meer...
Ben zo misselijk en moet t zelfs gemengd met limonade nu zowat uitspugen.
Iemand nog tips?
Gisteravond 2 liter gehad en daarnet 1 liter. De laatste liter moet officieel voor 9 uur vandaag. Maar ik kan echt niet meer...
Ben zo misselijk en moet t zelfs gemengd met limonade nu zowat uitspugen.
Iemand nog tips?

maandag 28 januari 2013 om 08:24
maandag 28 januari 2013 om 08:25
Is je "ontlasting" al helder? Dan zou je al mogen stoppen volgens mij.
Zo koud mogelijk drinken doe je waarschijnlijk al.
Ik leef met je mee in ieder geval.
Als je humorklier het nog doet nu, zou je er ook een geintje van kunnen proberen te maken:"voor volk en vaderland! Proost!" of "ad fundum!" en dan klokken maar.
Hang in there. Dit gaat voorbij.
Zo koud mogelijk drinken doe je waarschijnlijk al.
Ik leef met je mee in ieder geval.
Als je humorklier het nog doet nu, zou je er ook een geintje van kunnen proberen te maken:"voor volk en vaderland! Proost!" of "ad fundum!" en dan klokken maar.
Hang in there. Dit gaat voorbij.

maandag 28 januari 2013 om 08:26
maandag 28 januari 2013 om 08:35
quote:april88 schreef op 28 januari 2013 @ 08:30:
Iedereen onwijs bedankt voor de tips. @chartreuse het is sinds gister al zo dun als water .. maar nog wel bruin van kleur:(..
Nog niet dan he?Nee, dan moet die laatste liter er echt nog in. Als je van clean prep geen water dunne ontlasting krijgt is er echt iets mis maar uiteindelijk moet je 'ontlasting' ook helder zijn. Ik dacht bij mezelf 'ik kan het nu maar beter nemen. Als er nog ontlasting in zit en het onderzoek lukt niet, dan moet ik straks nóg 4 liter wegklokken'.
Iedereen onwijs bedankt voor de tips. @chartreuse het is sinds gister al zo dun als water .. maar nog wel bruin van kleur:(..
Nog niet dan he?Nee, dan moet die laatste liter er echt nog in. Als je van clean prep geen water dunne ontlasting krijgt is er echt iets mis maar uiteindelijk moet je 'ontlasting' ook helder zijn. Ik dacht bij mezelf 'ik kan het nu maar beter nemen. Als er nog ontlasting in zit en het onderzoek lukt niet, dan moet ik straks nóg 4 liter wegklokken'.
maandag 28 januari 2013 om 08:38
quote:april88 schreef op 28 januari 2013 @ 08:37:
Kwart voor 3 vanmiddag....
Heb ook echt zon enorme honger... maar ik wilde even wachten met drink bouillion tot dit spul op was..
Drink wel water tussendoorBouillon is wel lekker, zodat je wat zout binnen hebt. Anders ga je je zo slap voelen. (Maar dat is mijn ervaring, geen medische aanbeveling )
Kwart voor 3 vanmiddag....
Heb ook echt zon enorme honger... maar ik wilde even wachten met drink bouillion tot dit spul op was..
Drink wel water tussendoorBouillon is wel lekker, zodat je wat zout binnen hebt. Anders ga je je zo slap voelen. (Maar dat is mijn ervaring, geen medische aanbeveling )

maandag 28 januari 2013 om 08:45
Je hebt er nu niks meer aan, maar voor de volgende keer: als voorbereiding voor een darmonderzoek zijn veel ziekenhuizen gelukkig al over op Moviprep, een middel waar je maar twee liter van hoeft te drinken. Dat is een stuk fijner. Vraag daar een eventuele volgende keer om.
Voor de rest: heel veel sterkte!
Voor de rest: heel veel sterkte!
maandag 28 januari 2013 om 09:16