Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 27 januari 2013 @ 10:51:

Goedemorgen.

Mv wat wilde je later vertellen? (je post van gister)

Fruitje! Leuk om je weer eens te lezen!

Bron vervelend dat je zoon zo dwars doet.

Hier gaat het wel. Voel me niet fit. Maar ook niet ziek.

Wat ik vandaag ga doen wet ik nog niet. Ga zo eerst maar even ontbijten.

Moge Anne,

Ik moet vanmiddag bellen en dan laat ik het rond etenstijd even hier weten, hangt er even vanaf wat er gezegd wordt of ik het even tijdelijk kan neerzetten of gewoon kan laten staan.

Vervelend dat je niet helemaal lekker voelt, is dat nog van laatst dat je niet zo lekker was?

Misschien gewoon een luierdagje vandaag?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat goed Fruit! En weet je, dat vriendengroepje was dan toch gedoemd om te mislukken, als het nu niet was gebeurd dan vast op een later tijdstip wel. Jij hebt er iig je vruchten van geplukt en kunt je fijn richten op je stage, ipv je energie op die tuttebellen richten.

Jammer Bron, dat het nog steeds niet loopt, mss wat Ans zegt, je topic even uppen? Wie weet wat voor tips en steun je daar krijgt

Ik ga nog even de laatste Wie is de mol kijken, en een was wegwerken. Voor de rest maak ik er ook maar een relaxte dag van geloof ik.
Maroontje! Je hebt helemaal gelijk, alleen zit ik nog samen met hen voor onderzoek tot en met eind mei . Gaat nog lachen worden. Gelukkig mag die docent die het onderzoek begeleidt mij ook dus erg bang ben ik niet :3.

Ik geef je helemaal geen ongelijk, het is zondag, geniet maar van het weekend want het is al zo kort.
Ik zit Rudolphs Bakery te kijken, en moet elke keer zo lachen. Hij maakt een pijnboompittentaart, en Snaaks lievelingsliedje is op het moment Snelkookpan van Hans Teeuwen, en daarin zingt ie ook over een pijnboompit. En elke keer als Rudolph dat woord zegt denk ik aan het liedje
Klinkt leuk Maroon.

Mv Ik blijf een beetje kwakkelen. En door weer en wind naar de verschillende werkplekken is best zwaar.

Een rustig dagje zoals vandaag doet me wel goed merk ik. Ben maar wat hh klusjes gaan doen.

Vrijwel ale sneeuw is hier alweer weg
Nee is niets geworden ....
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Snap je verhaal niet zo goed maar dat geeft niet.

Waarom lees ik sommige topics toch..
Och, niks geworden Mleen, wrom niet? (heb het net gemist natuurlijk)
Wat jammer MV!

Was een meer dan geslaagd weekend!

Vandaag nog lekker vrij. En de sneeuw is nagenoeg weg. Zo maar weer het gewone leven oppakken en hup naar de sportschool en daarna naar de bAH.
Jeeeej, wat fanatiek Mocy!

Fijn dat je het leuk hebt gehad!
Niet fanatiek Mar, nodig.

Myv, ik had inderdaad mijn tabbellet bij mij. Vijf minuten tijd gehad er op te kijken en jullie bij te lezen. Dat lukte.

Zo heb ff flink de alcohol van het weekend eruit gezweet op de sportschool. En bij die klote bAH geweest. Had Witte Reus uit de actie gekocht. Twee voor de prijs voor 1. Kijk ik mijn bon na, volle prijs. Moest ik weer terug naar de klantenbalie, geldt het niet meer. Geld terug geen probleem. Maar is niet de eerste keer. Ik wil een Lidl/Aldi of whatever hier!

Fijn om te lezen dat je een leuke weekend hebt gehad Mocy!

Jullie hebben echt geen andere supermarkten in de buurt he, vervelend.
Zwaai zwaai

Fijne avond allemaal
Heb je daar alleen maar een bAH in de buurt Mocy? Wij hebben hem niet, en het lijkt me soms best een prettige winkel. Ik denk dat wij hier qua supermarkten best verwend zijn, heb een Aldi, Lidl, Poiesz, Jumbo en Spar in de buurt, allemaal op loop/fiets afstand
Dat wil ik ook Mar, hier in het centrum e.o. zitten alleen maar bAH's. Zelfs in mijn dichtst bijzijnde winkelstraat 2 (eerst zelfs 3). bAH-terreur vind ik het.
*meeleesmodus*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Kom ook even `ziek` uit bed gedag zeggen .

Wekker staat morgen weer om 6 uur dus hoop dat ik mij dan beter voel. Misschien tot later en anders tot morgen.
Beterschap Mv!
Hoi Anne en beterschap Myv.
Iemand een lekkere tinto?
Ja,doe maar.. heb ik nog ergens plezier van..
Schenk ik voor jou een hele lekkere in met een lekker hapje erbij.

Proost bron en na regen komt zonneschijn. Echt waar.
Voorlopg is het nu een hele lange tunnel zonder licht aan het einde..
Welterusten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven