Entertainment alle pijlers

OMG help snel aub

28-01-2013 20:09 111 berichten
Komt GTST er niet op? Wat is er aan de hand waarm zie ik rare willem axander en die buitenlandse vrouw en Bea? Komt GTST nog anders ga ik kapot .
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader was toendertijd als 9 jarige boos omdat Bonanza niet doorging omdat JFK was dood geschoten. Dat kan hij zich nog heel goed herinneren

TO weet je inmiddels wel wie die buitenlandse mevrouw is?
Ja verdorie ook al geen csi !!! wat dachten we ervan..........

Maar effe serieus ze treden nu wel in herhaling hoor, nu weten we het wel.....
Hoe had ik kunnen weten dat dit femke zou zijn??

stel je niet aan morgen weer een dag met gezeur van drama van gtst
Ik vind Beatrix interessanter dan gtst als ik eerlijk mag zijn.
quote:foxytoxy schreef op 28 januari 2013 @ 20:47:

Goede Troonafstand Slechte TroonafstandDank u !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:EvyBlissy schreef op 28 januari 2013 @ 20:48:

[...]

Ja, wie is dan mens eigenlijk!? De stalkert van Wim-Lex toch???
quote:zuidwester schreef op 28 januari 2013 @ 20:19:

Ens met TO, waarom moet alles wijken voor Bea en WA???

Overdreven gedoe.Eensch! Alsof dat zulk belangrijk nieuws is... Was toch te verwachten dat ze een keer af zou treden?
Er is nog altijd TLC.
Oh nee!!!!

Niet kapot gaan hoor!!!

Dat zou zo'n gemis zijn op het forum
quote:EvyBlissy schreef op 28 januari 2013 @ 20:48:

[...]

Ja, wie is dan mens eigenlijk!? De vrouw van Willem Axander, blijkbaar... als je het TO vraagt...
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Het forum zou verboden moeten worden voor domme ganzen. Maarja, het volk wil brood en spelen.
Waar zit de any-key?
quote:fem3ke schreef op 28 januari 2013 @ 20:09:

Komt GTST er niet op? Wat is er aan de hand waarm zie ik rare willem axander en die buitenlandse vrouw en Bea? Komt GTST nog anders ga ik kapot .

OMG

Dit zei mijn dochter ook toen ik terug kwam van het sporten. Zij is nog echt heel jong en wat is jouw excuus? Vertel me dat die er is. Alsjeblieft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Houston77007 schreef op 28 januari 2013 @ 23:25:

Maarja, het volk wil brood en spelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@enn, ken je die uitdrukking niet?
Waar zit de any-key?
Geweldig plaatje (avatar) heb je TO.

En RTL 4 kan het ook té bont maken, de héle avond?

Puber hier zgn. 'zwaar' overstuur naar bed!

Het hele filmavondje naar de knoppen, GTST , CSI en nog meer van die zooi.

Sterkte Fem3ke! Maar er zijn nog 100 andere zenders. Bofferd!

Dat hadden wij nl. vroeger allemaal niet. Toen hadden we alleen maar Nederland 1, Nederland 2, ARD, ZDF en WRD (da's Duits) en een of andere Belgische zender. Wat een rust en keuzemogelijkheden!
Jawel maar ik wil gewoon spelen. Dat brood zal me wat .
'Helaas lieve fans, vanavond geen #GTST",

Twittert de 'GTST-redactie'.

Reactie: Kan ze niet even doorgaan tot haar 85e
quote:Enn schreef op 28 januari 2013 @ 23:25:

[...]

OMG

Dit zei mijn dochter ook toen ik terug kwam van het sporten. Zij is nog echt heel jong en wat is jouw excuus? Vertel me dat die er is. Alsjeblieft. Volgens mij is TO 16 (meen ik ergens in een ander topic te hebben gelezen).
Ohw.... ok.

EDIT:

Naja Femke zijn ze nu helemaal? Geen GTST? Waar moet je nu over appen? Over een oud lijk en haar verschrompelde zoon? Heb je Maxima's outfitjes wel bekeken dan? Nog designers er tussen die je kende? pics gemaakt? Kan je die dan ff appen?
Lief Enn!
quote:Yvonne77 schreef op 28 januari 2013 @ 21:17:

[...]

De stalkert van Wim-Lex toch???`Hij is een beetje dom` toch?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:foxytoxy schreef op 28 januari 2013 @ 20:47:

Goede Troonafstand Slechte Troonafstand

Briljant.
quote:Houston77007 schreef op 28 januari 2013 @ 23:25:

Het forum zou verboden moeten worden voor domme ganzen. Maarja, het volk wil brood en spelen.Ach nee. Er moet soms wat te lachen overblijven. Anders zijn hier straks alleen nog maar zelfbenoemde, serieuze 'deskundigen' te vinden.
O ja, Axander idd. O, o, o.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ach ja, het kind is 16. Die kan zich niet eens meer herinneren dat Alex vrijgezel was, dus om nou over een buitenlandse vrouw te spreken, ze weet echt wel wie Máxima is.

Ik stel me zo voor dat Femke een meisje is dat 's avonds met d'r vriendinnen op haar kamer zit en dat ze dan met elkaar bedenken wat ze nou weer eens zullen doen. Wat is er nou mooier om een stukje op een forum te gooien, waar al die mutserige viva-vrouwen op reageren? Of misschien zit ze er niet d'r vriendinnen, maar is ze alleen en verveelt ze zich.

Ach, wij deden vroeger precies hetzelfde! Niet op een forum, "wij hadden nog geen internet". Wij belden mensen op, wildvreemden... Mensen met een rare achternaam ofzo en liepen zo uren te geiten. Alleen was ik toen een jaar of 12 en geen 16. Maar misschien is Femke dat ook wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven