Opleiding visagie
dinsdag 29 januari 2013 om 11:21
Mijn man is fotograaf en ik wil zijn assistent worden wat visagie betreft. Nu ben ik op zoek naar een opleiding visagie. Heb even gegoogeld maar het zijn er zo veel!
Dus mijn vraag: is er hier iemand die deze opleiding gedaan heeft? Waar heb je de opleiding gedaan? Hoe is het bevallen? En heb je er goede materialen bij gekregen om mee aan de slag te gaan? (Dus goede kwaliteit make up materialen)
Dus mijn vraag: is er hier iemand die deze opleiding gedaan heeft? Waar heb je de opleiding gedaan? Hoe is het bevallen? En heb je er goede materialen bij gekregen om mee aan de slag te gaan? (Dus goede kwaliteit make up materialen)
dinsdag 29 januari 2013 om 11:34
dinsdag 29 januari 2013 om 11:37
Jawel hoor, Rosanna. Ik heb jaren geleden de opleiding bij Dik peeters gedaan, hele goede visagie opleiding waarbij we meteen een hele set kregen om mee aan de slag te gaan, en die ik nu overigens nog steeds gebruik. Make up studio is een heel fijn make-up merk vind ik. Mooie kleuren, goede dekkende foundation, en dat is heel belangrijk als je er professioneel mee aan de slag gaat.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 29 januari 2013 om 12:34
quote:wished- schreef op 29 januari 2013 @ 11:37:
Jawel hoor, Rosanna. Ik heb jaren geleden de opleiding bij Dik peeters gedaan, hele goede visagie opleiding waarbij we meteen een hele set kregen om mee aan de slag te gaan, en die ik nu overigens nog steeds gebruik. Make up studio is een heel fijn make-up merk vind ik. Mooie kleuren, goede dekkende foundation, en dat is heel belangrijk als je er professioneel mee aan de slag gaat.Make up bederft toch een jaar na openen?
Jawel hoor, Rosanna. Ik heb jaren geleden de opleiding bij Dik peeters gedaan, hele goede visagie opleiding waarbij we meteen een hele set kregen om mee aan de slag te gaan, en die ik nu overigens nog steeds gebruik. Make up studio is een heel fijn make-up merk vind ik. Mooie kleuren, goede dekkende foundation, en dat is heel belangrijk als je er professioneel mee aan de slag gaat.Make up bederft toch een jaar na openen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 29 januari 2013 om 12:37
dinsdag 29 januari 2013 om 15:51
quote:louise2606 schreef op 29 januari 2013 @ 13:07:
je kan net zo goed alles van youtube leren, er zijn genoeg beautyguru's die harstikke goed aan je kunnen laten zien hoe je make up moet aan brengen. Koop de materiaal en oefen gewoon.Precies! Zo ben ik ook visagist geworden. Je hebt helemaal geen dure opleiding nodig.
je kan net zo goed alles van youtube leren, er zijn genoeg beautyguru's die harstikke goed aan je kunnen laten zien hoe je make up moet aan brengen. Koop de materiaal en oefen gewoon.Precies! Zo ben ik ook visagist geworden. Je hebt helemaal geen dure opleiding nodig.