Entertainment alle pijlers

Dr Phil

05-03-2012 18:47 40 berichten
Wie kijkt nu dr phil op rtl 8?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa! Die bedoel ik.

Ja, daar doet het me aan denken.
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 18:58:

Ik dacht trouwens even dat het die met die tabasco-voerende moeder was, maar deze is ook afschuwelijk!

Die heb ik ook gezien!! vanaf het puntje van mijn stoel!! Ongelofelijk!!

"we left the bottle over there 'cause he will be bad soon enough"

SICK :puke:

Het is een rechtse rakker die Dr Phill maar ik vind het toch wel goed. En ach ja, dat aanhangsel dat Robin heet. Het is Amerika he, daar gaan alle vrouwtjes aan de botox en facelifts na hun 30ste ofzo. Ze is daar om een statement te maken en dat vind ik wel goed. Door dat over en weer geklets tussen Phill en haar wordt het vaak zo lekker huiselijk. En daarmee weer herkenbaar voor iedereen.

Ik vind Phill beter dan Oprah de laatste jaren. Die shows vond ik niet zo heel veel toegevoegde waarde hebben. Behalve dan de belachelijk dure cadeaus die er uitgedeeld werden

(had graag bij dat rondje auto-uitdelen geweest)
Soms kijk ik het omdat rond deze tijd eigenlijk omdat hij gewoon op vier staat (nog gewend atwt te kijken bloos) zodoende deze aflevering gekeken ik vond het onvoorstelbaar wat die moeder probeerde goed te praten en wat ze zelf mee in de hand gewerkt had en dan daarna zeggen ik wist van niks!
Wie kijkt nu?
Echt horror gewoon.
Ja
Is dat de herhaling van gisteren met dat meisje dat 6 jaar in een kast heeft gezeten?
ja.
Ik heb er vannacht steeds aan moeten denken, erger kan niet voor een kind
Dat kind zal nooit normaal kunnen functioneren, dat mensen zo kunnen handelen.
Ik kijk nu, wat verschrikkelijk.

Helemaal eens met wat ze net zegt, ik hoop ook dat haar ouders, als je die zo mag noemen, may rot in jail.

Arm, arm, kind
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik zag het gister..

Wat voor monster ben je om dit te doen bij een hulpeloos kind, en ook nkg eens je eigen kind.

Ziek ben je..

Idd de gevangenis is nog te goed voor ze.

De dodencel wenst zij ze toe..en zelfs dat is nog te goed..
quote:jilzz schreef op 29 januari 2013 @ 09:40:

Idd de gevangenis is nog te goed voor ze.

De dodencel wenst zij ze toe..en zelfs dat is nog te goed..

wat dacht je van 6 jaar in een kast met weinig eten. en alleen eruit mogen komen voor sex of een pak slaag.

dit zijn mensen met een anti-sociale persoonlijkheid: nul inlevingsvermogen in een ander, zeker die moeder

of er is daar ook iets flink mis gegaan in hun jeugd. dat ze denken dat dit normaal is...
En het erge, ze was al uit huis geplaatst, maar kon terug naar het gezin op haar 2e.... niemand kon dit voorspellen, maar een check up of alles goed gaat had toch wel gemogen? Verschrikkelijk!
Ja Louba: daar zeg je wat. Ik heb het begin gemist. Is er niks gezegd over de beslissing waarom zij weer terug moest naar haar ouders? En of er geen tussentijdse controle is geweest? Jeugdzorg heeft hier wel ernstige steken laten vallen. Ben benieuwd of die nog op de vingers zijn getikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven