Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
maandag 28 januari 2013 om 20:25
Wat ik laatst op tv zag van de voedselbank:
een soort van enorm magazijn dat beetje ingericht was als enorme supermarkt, dus spullen bij elkaar.
Dan mocht iemand die kwam halen bv van schoonmaakspullen er 2 uitzoeken (allerlei soorten schoonmaakmiddel/wasmiddel/chloor/afwasmiddel), van persoonlijke hygiene 1, etc.
En ze liepen toen langs de babyspullen en ze zei 'o kijk, er staat ook een pak luiers. die kost dan 4 euro, maar meestal zijn die er niet hoor! Ik zal even vragen of je die ook mag.'
Dit was tijdens een ander programma, maar het kwam mij over alsof er een soort 'gratis winkelen' systeem was, waarbij je per productgroep een x aantal dingen mocht kiezen.
Maarrrrrr dit was een erg grote en goed voorziene voedselbank!!! Kan me voorstellen dat bij kleinere filialen dingen heel anders werken.
*aldus spuit elf die er niets van afweet*
een soort van enorm magazijn dat beetje ingericht was als enorme supermarkt, dus spullen bij elkaar.
Dan mocht iemand die kwam halen bv van schoonmaakspullen er 2 uitzoeken (allerlei soorten schoonmaakmiddel/wasmiddel/chloor/afwasmiddel), van persoonlijke hygiene 1, etc.
En ze liepen toen langs de babyspullen en ze zei 'o kijk, er staat ook een pak luiers. die kost dan 4 euro, maar meestal zijn die er niet hoor! Ik zal even vragen of je die ook mag.'
Dit was tijdens een ander programma, maar het kwam mij over alsof er een soort 'gratis winkelen' systeem was, waarbij je per productgroep een x aantal dingen mocht kiezen.
Maarrrrrr dit was een erg grote en goed voorziene voedselbank!!! Kan me voorstellen dat bij kleinere filialen dingen heel anders werken.
*aldus spuit elf die er niets van afweet*
maandag 28 januari 2013 om 20:32
Hmmm, ik moet maar eens bij onze voedselbank gaan informeren dan of ze ook kleding en dergelijke kunnen gebruiken.
Moet eens gaan bedenken op welke manier ik kan gaan helpen. Het is schrijnend om te bedenken hoeveel mensen er hier eigenlijk niet eens rond kunnen komen.
Eigenlijk moeten we proberen dáár iets aan te doen met zijn allen.
*denkt na*
Moet eens gaan bedenken op welke manier ik kan gaan helpen. Het is schrijnend om te bedenken hoeveel mensen er hier eigenlijk niet eens rond kunnen komen.
Eigenlijk moeten we proberen dáár iets aan te doen met zijn allen.
*denkt na*
668, the neighbour of the Beast
maandag 28 januari 2013 om 20:55
dinsdag 29 januari 2013 om 11:36
quote:MamaK77 schreef op 28 januari 2013 @ 12:29:
Linton, ook ik hou me aanbevolen voor de kleding 92/98 idd!
mailadres is mamak77 at lijf punt nl
Lely, ik ga je mailen. Super!
Hanglamp, ben wel geinteresseerd in je jurkje, ik ga je mailen.
Wee opwekkers heb ik niet voor je, maar er zijn al een aantal goeie tip voorbij gekomen geloof ik. Kan me voorstellen dat je het zat wordt nu!
Italie, ik duik zo even de zolder op voor die trui...@MamaK77 er gaat nu een deel naar newnick maar voor de volgende lichting zal ik aan je denken, kleine monster groeit hier enorm hard. Ik zal je ook even mailen.
Linton, ook ik hou me aanbevolen voor de kleding 92/98 idd!
mailadres is mamak77 at lijf punt nl
Lely, ik ga je mailen. Super!
Hanglamp, ben wel geinteresseerd in je jurkje, ik ga je mailen.
Wee opwekkers heb ik niet voor je, maar er zijn al een aantal goeie tip voorbij gekomen geloof ik. Kan me voorstellen dat je het zat wordt nu!
Italie, ik duik zo even de zolder op voor die trui...@MamaK77 er gaat nu een deel naar newnick maar voor de volgende lichting zal ik aan je denken, kleine monster groeit hier enorm hard. Ik zal je ook even mailen.
dinsdag 29 januari 2013 om 13:54
quote:ayla2 schreef op 29 januari 2013 @ 06:52:
Er was iemand die wel mijn Noddy dvd wilde, heeft diegene me al gemaild? Ik heb nog niks ontvangen.....
nu eerst aan de arbeid, kom vanavond wel ff weer buurten!!Dat was ik. Nee, nog niet gemaild, sorry. Het is chaos hier met volgende week verhuizen enzo. Ik ga je gelijk mailen!
Er was iemand die wel mijn Noddy dvd wilde, heeft diegene me al gemaild? Ik heb nog niks ontvangen.....
nu eerst aan de arbeid, kom vanavond wel ff weer buurten!!Dat was ik. Nee, nog niet gemaild, sorry. Het is chaos hier met volgende week verhuizen enzo. Ik ga je gelijk mailen!
dinsdag 29 januari 2013 om 20:36
dinsdag 29 januari 2013 om 23:57
woensdag 30 januari 2013 om 08:45
quote:ukkie21 schreef op 29 januari 2013 @ 18:21:
Voor mensen die via HEMA een foto-album in elkaar aan het knutselen zijn, heb ik nog een kortingscode voor 10 euro korting, geldig t/m 14 februari.
mail me op ukkie21 at hotmail punt nlIs dat op alle soorten en maten? Zo ja dan heb ik wel intresse
Voor mensen die via HEMA een foto-album in elkaar aan het knutselen zijn, heb ik nog een kortingscode voor 10 euro korting, geldig t/m 14 februari.
mail me op ukkie21 at hotmail punt nlIs dat op alle soorten en maten? Zo ja dan heb ik wel intresse
a docter a day keeps the apple away