Kado voor vriend

30-01-2013 18:22 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

binnenkort gaat mijn partner promoveren. Ik denk al weken na over een leuk kado maar ik weet echt niks.

Tuurlijk heb ik aan hem gevraagd wat hij graag wil hebben...het enige wat hij dan zegt: iets dat voor langere tijd meegaat....

Hij vindt een luxe etentje met zn tweeen minder leuk omdat je dat dus niet kan 'bewaren'. Ook een weekendje weg heeft minder zijn voorkeuren....Ahhrrrrg wat moet ik dan doen? Hij is ook geen type om te bungeejumpen of andere spannende zaken.

Hebben jullie leuke ideetjes voor mij? Hij houdt heel erg van koken maar eigenlijk heeft hij ALLES al op dat gebied....maar jullie mogen graag met me meedenken.

Zelf denk ik aan een mooie vulpen met een mooie tekst erin gegraveerd...maar verder dan dat kom ik echt niet....

Ik hoor het heeel graag!
camera, Ipad, ander tablet, een mooite uitvergrote foto, de mooiste bladzij van zijn proefschirft uitvergroot en ingelijst voor zijn kantoor.
Heleen van Royen als cadeau?
Oh trouwens ik hoef niet perse iets van mijn vriend als ik promoveer(duurt niet meer lang). Ik heb liever dat hij het huishouden overneemt in de laatste maanden ernaartoe, daar kan geen kado tegenop.
Vulpen is leuk als hij ook echt met vulpen schrijft anders is het een cadeautje wat achter in een la zal eindigen..

Zijn er geen serie's waar hij van houdt? Dan zou je kunnen kijken voor een dvd box.
Tablet met inscriptie? pen vind ik ook mooi. Schort met titel en naam?
Een mooi horloge? Dat vind ik altijd een mooi, blijvend cadeau.

Een huwelijksaanzoek?
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 30 januari 2013 @ 19:01:

Een mooi horloge? Dat vind ik altijd een mooi, blijvend cadeau.

Dat was ook het eerste dat ik mij opkwam!
quote:lala87 schreef op 30 januari 2013 @ 19:07:

[...]

*

Dat was ook het eerste dat in mij opkwam!
Ik zag bij de hema 50% korting op een vliegles of rijden in een ferrari, jij mee om foto's te maken en die vergroot inlijsten? Was van 120 euro voor de helft dus. Niet omdat het korting heeft, maar gewoon ook leuk!
Oh ik lees dat hij niet in is voor spannende zaken ik heb een samsung galaxy tab 2 gekocht :-)
Kruidenrek, kookpen, pen met inscriptie (als hij niet met een vulpen schrijft, dan zou ik die ook niet geven), kistje wijn, klok, messenset (voor koken), horloge.

Vind de ideeen van pompedom ook erg leuk.
Liever niet mijn berichten quoten, het is slechts mijn mening/ervaring.
Een leuk cadootje? Koop een spannend setje voor jezelf, trek hem aan en laat hem het cadootje (jezelf) uitpakken:)
vergeten.. Wanneer hij het cadootje uitgepakt heeft mag hij 3 wensen doen:)
Toen mijn man is gepromoveerd heb ik hem een horloge cadeau gedaan. Hij draagt het sindsdien (november 2001) dagelijks.
Ik neig naar iets blijvends als:

- horloge

- pen

maar als ik kijk naar mijn vriend zou hij die binnen no time kwijt raken, dus als hij straks afstudeert krijgt hij van mij een mooi schaakbord (hij kan goed schaken en 1 van de dingen die we samen doen is dat hij me schaken leert)
Een fiets? Eventueel kun je deze zelf nog met een leuke tekst pimpen rondom de kettingkast.

Mijn vriend is pad in juli jarig maar ik weet nu al dat dit zijn cadeau wordt. Hij heeft toch nog een fiets nodig, dus dit is dan wel een nuttig en 'blijvend' cadeau. Wellicht ook iets voor jouw vriend?
Horloge, pen, manchetknopen, ring, zakhorloge, kunstwerk? Ik zou kiezen voor iets klassieks. Ik heb destijds van mijn man een parelketting gekregen. Nog steeds erg blij mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven