Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
woensdag 30 januari 2013 om 22:10
Fuck.
Bang dat ik verliefd word op X.
Al n week niet gezien, hij was ziek. Bijna weer beter. Maar sturen elkaar nog steeds de hele dag berichtjes. Al sinds die eerste keer. Bijna een maand geleden. Dag in, dag uit.
Over alles en niets. Verwarrend.
Wil geen relatie. Wil hij een relatie? Geen idee.
Wilde geen gevoelens... Nog steeds niet.
Mijn hoofd maakt overuren....
Al n week niet gezien, hij was ziek. Bijna weer beter. Maar sturen elkaar nog steeds de hele dag berichtjes. Al sinds die eerste keer. Bijna een maand geleden. Dag in, dag uit.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 30 januari 2013 om 22:24
quote:Amand schreef op 30 januari 2013 @ 20:53:
Het is echt een beetje een Margriet-forum aan het worden. Amper nog controversiële topics, we rollen nooit meer vechtend over straat het scherm em de laatste weken lees ik zo vaak 'eens met Amand'...
Er klopt geen ruk van. Dat viel mij ook op. Moet raar aanvoelen voor je.
Het is echt een beetje een Margriet-forum aan het worden. Amper nog controversiële topics, we rollen nooit meer vechtend over straat het scherm em de laatste weken lees ik zo vaak 'eens met Amand'...
Er klopt geen ruk van. Dat viel mij ook op. Moet raar aanvoelen voor je.
woensdag 30 januari 2013 om 22:24
Ja... Ben daar echt wel weer even klaar mee... Toch verwachtingen over en weer... Verplichtingen... Familie... Dat hele samen opbouwen van een leven, terwijl ik net heb meegemaakt dat dat zomaar pats ineens weer weg kan zijn...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 30 januari 2013 om 22:25
quote:DeeDee86 schreef op 30 januari 2013 @ 22:10:
Fuck.
Tja. Da's het risico he.
Waarom wil jij geen relatie? En als ik me met zaken bemoei die me niks aangaan, moet je dat gewoon zeggen he...
Fuck.
Tja. Da's het risico he.
Waarom wil jij geen relatie? En als ik me met zaken bemoei die me niks aangaan, moet je dat gewoon zeggen he...
woensdag 30 januari 2013 om 22:29
quote:DeeDee86, 3 minuten geleden
Ja... Ben daar echt wel weer even klaar mee... Toch verwachtingen over en weer... Verplichtingen... Familie... Dat hele samen opbouwen van een leven, terwijl ik net heb meegemaakt dat dat zomaar pats ineens weer weg kan zijn...
Sja, dat kan altijd, pats voorbij zijn. Risico van leven en liefde.
Waarom zou je je angst je geluk in de weg laten staan?
En amand, misschien ben je gewoon wijzer geworden.
Sja, dat kan altijd, pats voorbij zijn. Risico van leven en liefde.
Waarom zou je je angst je geluk in de weg laten staan?
En amand, misschien ben je gewoon wijzer geworden.
woensdag 30 januari 2013 om 22:30
quote:DeeDee86 schreef op 30 januari 2013 @ 22:24:
Ja... Ben daar echt wel weer even klaar mee... Toch verwachtingen over en weer... Verplichtingen... Familie... Dat hele samen opbouwen van een leven, terwijl ik net heb meegemaakt dat dat zomaar pats ineens weer weg kan zijn...Je zult weer vertrouwen gaan krijgen. Echt.
Ja... Ben daar echt wel weer even klaar mee... Toch verwachtingen over en weer... Verplichtingen... Familie... Dat hele samen opbouwen van een leven, terwijl ik net heb meegemaakt dat dat zomaar pats ineens weer weg kan zijn...Je zult weer vertrouwen gaan krijgen. Echt.
woensdag 30 januari 2013 om 22:31