Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
* Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap *
*stormt binnen, jat de hartjes koffie en rent terug naar r kluphuis*
Zeg... heb jij die eigenschap van ons wijlen Schaap overgenomen?

Neen, maar koffie en hartjes? Onweerstaanbaar.
Alle reacties Link kopieren
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Het is echt een beetje een Margriet-forum aan het worden. Amper nog controversiële topics, we rollen nooit meer vechtend over straat het scherm em de laatste weken lees ik zo vaak 'eens met Amand'...

Er klopt geen ruk van.
Gooi er eens een opruiend onderwerp in dan!!! Ben benieuwd!!!

Misschien zijn ze al aardig ge-armandiseerd en zijn ze t daarom met je eens of ze zijn bang voor je
Nah.
Het is te voorspelbaar geworden dat hele forum.

Miss Acy= altijd lief. Very cherry=altijd klein venijn. Amand= altijd PA/ex-gezeik. Suus= altijd geil. Enzovoorts, et cetera.
Fuck.

Bang dat ik verliefd word op X.

Al n week niet gezien, hij was ziek. Bijna weer beter. Maar sturen elkaar nog steeds de hele dag berichtjes. Al sinds die eerste keer. Bijna een maand geleden. Dag in, dag uit.

Over alles en niets. Verwarrend.

Wil geen relatie. Wil hij een relatie? Geen idee.

Wilde geen gevoelens... Nog steeds niet.

Mijn hoofd maakt overuren....
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Weet je zeker dat jij geen relatie wilt?
quote:Amand schreef op 30 januari 2013 @ 20:53:

Het is echt een beetje een Margriet-forum aan het worden. Amper nog controversiële topics, we rollen nooit meer vechtend over straat het scherm em de laatste weken lees ik zo vaak 'eens met Amand'...

Er klopt geen ruk van. Dat viel mij ook op. Moet raar aanvoelen voor je.
Ja... Ben daar echt wel weer even klaar mee... Toch verwachtingen over en weer... Verplichtingen... Familie... Dat hele samen opbouwen van een leven, terwijl ik net heb meegemaakt dat dat zomaar pats ineens weer weg kan zijn...
quote:DeeDee86 schreef op 30 januari 2013 @ 22:10:

Fuck.

Bang dat ik verliefd word op X.

Al n week niet gezien, hij was ziek. Bijna weer beter. Maar sturen elkaar nog steeds de hele dag berichtjes. Al sinds die eerste keer. Bijna een maand geleden. Dag in, dag uit.

Over alles en niets. Verwarrend.

Wil geen relatie. Wil hij een relatie? Geen idee.

Wilde geen gevoelens... Nog steeds niet.

Mijn hoofd maakt overuren....

Tja. Da's het risico he.

Waarom wil jij geen relatie? En als ik me met zaken bemoei die me niks aangaan, moet je dat gewoon zeggen he...
Het voelt een beetje alsof iemand stiekem in je zak aan het schijten is; zo op het oog heb je goed gezelschap, totdat je op een onverwacht moment je hand in je zak steekt
Bedenk me opeens dat ik recentelijk ook "eens met Amand" heb getikt.

Zal het nooooooit meer doen!
quote:DeeDee86, 3 minuten geleden

Ja... Ben daar echt wel weer even klaar mee... Toch verwachtingen over en weer... Verplichtingen... Familie... Dat hele samen opbouwen van een leven, terwijl ik net heb meegemaakt dat dat zomaar pats ineens weer weg kan zijn...

Sja, dat kan altijd, pats voorbij zijn. Risico van leven en liefde.

Waarom zou je je angst je geluk in de weg laten staan?

En amand, misschien ben je gewoon wijzer geworden.
quote:DeeDee86 schreef op 30 januari 2013 @ 22:24:

Ja... Ben daar echt wel weer even klaar mee... Toch verwachtingen over en weer... Verplichtingen... Familie... Dat hele samen opbouwen van een leven, terwijl ik net heb meegemaakt dat dat zomaar pats ineens weer weg kan zijn...Je zult weer vertrouwen gaan krijgen. Echt.
quote:MilaDila, 23 minuten geleden

Miss Acy= altijd lief. Very cherry=altijd klein venijn. Amand= altijd PA/ex-gezeik. Suus= altijd geil. Enzovoorts, et cetera.Ik ben echt niet altijd lief. Dan komen we elkaar nooit in m'n PMS periode tegen denk ik.
Ja dat vertrouwen komt vast wel weer... Maar nu gewoon nog even niet. Hoop dat m'n hoofd weer wat helderder wordt. Gedoe.
quote:MilaDila schreef op 30 januari 2013 @ 22:07:

Miss Acy= altijd lief. Very cherry=altijd klein venijn. Amand= altijd PA/ex-gezeik. Suus= altijd geil. Enzovoorts, et cetera.Wat een onzin dit...
Even zonder bullshit: hij is je rebound en alleen al daarom zou je niet moeten inzetten op een toekomst samen.
Zolang je verliefd bent/wordt, word je hoofd ook niet helderder. Stomme feromonen.
quote:DeeDee86 schreef op 30 januari 2013 @ 22:32:

Ja dat vertrouwen komt vast wel weer... Maar nu gewoon nog even niet. Hoop dat m'n hoofd weer wat helderder wordt. Gedoe.Je kan toch ook gewoon genieten van het verliefd zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven