Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo slapen. Weltrusten.

Fijne avond verder.
Ik zit een oorlogsfilm te kijken maar zo spannend. Pffff.

Kan je beter met iemand samen kijken. En de katten liggen hier ook niet even gezellig.

Truste Anne.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Wat een leuke hond Bron, echt zo'n lobbes. Hij moet het natuurlijk wel goed met ''onze'' Jonas kunnen vinden.

Was weer een drukke, vreemde doch mooie dag. Zo eentje met een lach en een traan.
Fijn die tip van het Kruidvat, ga ik ook weer kopen. Kan ik weer een x richting Jo-town.
Tinto alleen voor mij?

WV,ik heb de link verwijderd. Maar snap[ niet zo goed wat je bedoelde.. en ben niet eens blond..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Doe hier maar een roseetje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 januari 2013 @ 22:45:

Ik zit een oorlogsfilm te kijken maar zo spannend. Pffff.

Kan je beter met iemand samen kijken. En de katten liggen hier ook niet even gezellig.

Truste Anne.The thin line toevallig?? indrukwekkend inderdaad.. het laatste uur opgenomen voor mijn zoon.
quote:lichtbron schreef op 30 januari 2013 @ 23:52:

[...]

The thin line toevallig?? indrukwekkend inderdaad.. het laatste uur opgenomen voor mijn zoon.Ja hij is nog bezig. Pfff, heftig hoor. Dan te bedenken dat ik ooit bij het leger wilde. Met risico tot uitzenden. Zou er niet meer aan moeten denken.
Ha,ha!! MV...
En die haarballen zijn er ook niet als je ze nodig hebt
Ooh die film. Geweldig. En ook nog met één van mijn favo-acteurs. Sean Penn.
Ha meisjes, doe mij ook maar een tinto.

Ik zat even naar Jules Deelder te kijken.

Bron, het is wel een mooie hond, maar persoonlijk houd ik niet zo van Rottweilers en wat al eerder gezegd is: ze hebben een hele consequente baas nodig. Niks voor mij dus want ik ben altijd met één natte vinger te lijmen.
Begint de volgende oorlogsfilm, nu van de 1e WO. Denk niet dat ik die ga uitkijken.
quote:Mocy schreef op 30 januari 2013 @ 23:16:

Fijn die tip van het Kruidvat, ga ik ook weer kopen. Kan ik weer een x richting Jo-town.Gezellig!
Dacht misschien wil je niet dat 'iedereen' weet waar in de buurt jij woont (of waar mijn hotel staat ;) ), (openbaar forum ).

Ben verder geen hondenkenner, dus informeer bij kenners (en bijt je niet vast in 1 ras).
Ik zat ook ff te kijken naar Deelder. Vind hem normaal best geinig, maar was het nu snel zat.
quote:watervrouw2 schreef op 31 januari 2013 @ 00:06:

Onze kat was groot fan van de hond, dus Jonas hoeft geen belemmering te zijn.Maar misschien is het bij een rottweiler wel belangrijker dat hij van katten houdt, anders loopt het niet goed af met `onze` Jonas .
quote:Mocy schreef op 31 januari 2013 @ 00:09:

Ik zat ook ff te kijken naar Deelder. Vind hem normaal best geinig, maar was het nu snel zat.Ja, het was niet echt heel boeiend, maar ik heb toch een zwak voor die man.
Voordeel van een asielhond is dat je daarop kunt selecteren

Houden van kun je ook op twee manieren uitleggen.... ;-p

(om op te vreten..)
quote:watervrouw2 schreef op 31 januari 2013 @ 00:14:

Voordeel van een asielhond is dat je daarop kunt selecteren

Houden van kun je ook op twee manieren uitleggen.... ;-p

(om op te vreten..)

Moet je wel weten waarom hij in het asiel op de lijst stond om afgemaakt te worden en dat die stichting hem heeft overgenomen. Zo jong komen ze meestal niet in aanmerking voor euthanasie.

Detail..
Ik ben er nog over aan het na denken,hoor.. het wordt in elk geval dus geen impuls-aankoop..
Geloof dat direct, maar denk/brainstorm graag een beetje mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven