Geld & Recht alle pijlers

Hoeveel spaargeld?

31-01-2013 17:03 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel spaargeld hebben jullie achter de hand?
Misschien even een paar topics naar beneden scrollen?! Je bent niet orgineel met het openen van een dergelijk topic .
Spaargeld topic nr 207... Zucht....
¤ 3.316,84

En nu?
En jij?
Hier zijn al meerdere topic van.

Hoeveel spaargeld heb je zelf achter de hand?
Voor welke leeftijdscategorie? Van de week wilde iemand alleen weten van een 34 jarige..
Ja TO, eerst zelf zeggen,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Rond de 2.8 miljoen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hee, ik dacht, is het topic weer omhoog gehaald? Maar nee, een nieuwe...
12.345.678
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
ik moet ergens tussen de 1 en 20 euro hebben op de SNS-bank.
it's a big club and you ain't in it
Al 1000000 topics over geopend... Zucht....
quote:rionyriony schreef op 31 januari 2013 @ 17:20:

ik moet ergens tussen de 1 en 20 euro hebben op de SNS-bank.Weg halen voordat de bank omvalt!!
Lees niets over hoeveel spaargeld forum lezers hebben in een andere topic of ben ik blind?

Vroeg het me af omdat ik twijfel wat wijsheid is om achter de hand te hebben.... Zal ik het nog aanvullen of doe ik er andere dingen mee....?Daarom mijn vraag want ben benieuwd hoe amdere dat zien.

Zelf ¤10100 op spaarrek waar ik aan kan komen

en ¤900 wat vast staat, net mee begonnen (toekomstsparen).

Mocht iemand het nog willen delen, graag!!!
Nou de tip van nibud, 3 x maandinkomen.
Joh, zonder bedragen kun je ook prima naar jezelf betrekken.

In het andere topic staat: 2 maandsalarissen, 6 maandsalarissen, wat zegt het NIBUD enzovoort.

Kun je dat echt niet omrekenen wat dat voor jou inhoudt, zonder dat iedereen op dit forum een willekeurig getal invult?
ik zou gewoon verder sparen, beetje zonde om het geld te verbrassen, of moet je er echt veel om laten om te sparen?
Volgens mij zegt het Nibud dat je 3x een maandsalaris als spaar moet hebben. Als je nu 10k hebt, zit je, als gemiddelde Nederlanders, dus meer dan goed.
quote:redband schreef op 31 januari 2013 @ 17:22:

[...]

Weg halen voordat de bank omvalt!! valt toch onder de bankgarantie? Depositogarantiestelsel.
it's a big club and you ain't in it
Bedenk wat jij wil kunnen opvangen met je spaargeld, en ga daar vanuit. Inderdaad bijvoorbeeld wegvallen van inkomen, hoeveel maandsalarissen wil je dan achter de hand hebben dat het voor jou veilig voelt? Of juist zoveel geld dat je tegelijk de auto, koelkast, wasmachine en tv kunt vervangen. Of zoveel dat je op wereldreis kunt. Het is maar net wat bij jou past en wat jou een goed gevoel geeft. En natuurlijk of het spaargeld is voor jou alleen, of voor een heel gezin.
Hoeveel spaargeld hebben Nederlanders
Ik heb heeeeel veel spaargeld, maar dat valt in het niet bij die enorme schuld die ertegenover staat.
Gisteren nog ruim 300 euro. Vandaag niks meer, want ik heb een vloer en muurverf voor mijn nieuwe woning gekocht.
En gebruik de zoekfunctie:

http://www.viva.nl/zoeken ... 2Flist_message%2F13897972

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven