Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
maandag 14 januari 2013 om 22:03
dinsdag 15 januari 2013 om 12:23
quote:livetti schreef op 15 januari 2013 @ 09:01:
Leeftijd: 23
Functie:huiskamermedewerker
Opleiding: niv 3&4
Salaris: 2200 bruto (incl ort)
Uren: 32
Geen reiskosten, wel 8% vakantiegeld en 5% eindejaarsuitkering
Vakantie dagen: 20Wat bedoel je met huiskamermedewerker? En wat hou je er netto aan over als ik vragen mag?
Leeftijd: 23
Functie:huiskamermedewerker
Opleiding: niv 3&4
Salaris: 2200 bruto (incl ort)
Uren: 32
Geen reiskosten, wel 8% vakantiegeld en 5% eindejaarsuitkering
Vakantie dagen: 20Wat bedoel je met huiskamermedewerker? En wat hou je er netto aan over als ik vragen mag?
dinsdag 15 januari 2013 om 14:21
woensdag 16 januari 2013 om 00:43
Ik werk met dementerende ouderen (met complexe gedragsproblematiek) mijn werkzaamheden zijn vrij breed. Draai op vaste momenten mee in de zorg, ben evv'er, ondersteun de bewoners om invulling aan hun dag te geven, regel afspraken voor de bewoners, organiseer activiteiten, en praktische taken zoals bewoners ondersteunen met het eten, drinken, lichte schoonmaakwerkzaamheden. Ik val onder de cao vvt en zit in schaal 35. Ik heb nu 4 jaar ervaring in deze functie.
Dat mijn salaris wat hoog uitvalt heeft voor een deel te maken met de ort. De toeslag voor de weekenden (zadag 40% vanaf 12:00 en op zondag de hele dag 60%) 32 uur klinkt weinig maar de doelgroep is mentaal dus vrij pittig, en lichamelijk is het ook aanpoten. Ik durf wel te zeggen dat mijn baan zwaar is. Maar ook heel erg leuk! Ik houd er rond de 1500¤ netto aan over omdat ort toeslag extra wordt belast geloof ik? Maar ik heb zeker niets te klagen!
Dat mijn salaris wat hoog uitvalt heeft voor een deel te maken met de ort. De toeslag voor de weekenden (zadag 40% vanaf 12:00 en op zondag de hele dag 60%) 32 uur klinkt weinig maar de doelgroep is mentaal dus vrij pittig, en lichamelijk is het ook aanpoten. Ik durf wel te zeggen dat mijn baan zwaar is. Maar ook heel erg leuk! Ik houd er rond de 1500¤ netto aan over omdat ort toeslag extra wordt belast geloof ik? Maar ik heb zeker niets te klagen!
woensdag 16 januari 2013 om 00:52
Woepsie ik heb geen niv 2 maar niv 4 Ik werk in een huis wat uit een "denktank" is ontstaan. De mensen wonen "zelfstandig" en betalen dus ook gewoon huur. Ze wonen dus thuis (nieuwbouw met appartementen) maar hebben wel een verpleeghuisindicatie. Ze hebben vpt (volledig pakket thuiszorg). Ze hebben allemaal een eigen appartement en beneden zijn er gezamelijke ruimtes. Verder werken wij zoveel mogelijk vraaggericht, wij proberen ons zoveel mogelijk aan te passen aan het leven wat de bewoner gewend is/wenst.
donderdag 24 januari 2013 om 19:21
Leeftijd: 24
Functie: Office Manager
Opleiding: WO
Ervaring: In deze functie geen. In branche 1 jaar.
Salaris: 3100 bruto obv 36 uur
Extra´s: 6.75% eindejaarsuitkering
Ben deze week aangenomen voor een nieuwe functie onder deze voorwaarden. Vind het salaris gezien mijn leeftijd en de branche (gezondheidszorg) erg netjes.
Functie: Office Manager
Opleiding: WO
Ervaring: In deze functie geen. In branche 1 jaar.
Salaris: 3100 bruto obv 36 uur
Extra´s: 6.75% eindejaarsuitkering
Ben deze week aangenomen voor een nieuwe functie onder deze voorwaarden. Vind het salaris gezien mijn leeftijd en de branche (gezondheidszorg) erg netjes.
vrijdag 25 januari 2013 om 11:36
woensdag 30 januari 2013 om 09:21
quote:chantal876 schreef op 29 januari 2013 @ 15:02:
Ik ben toch ook erg benieuwd wat men van mijn salaris vind. Ik vind het zelf nogal weinig?!
Bruto: 1960
Netto 1450 ex reiskosten
Functie: Marketing medewerker HBO niveau
Ervaring: 1 jaar
Uren: 40Jeetje, ik vind dit echt erg weinig hoor. Voor 40 uur én HBO niveau!
Ik ben toch ook erg benieuwd wat men van mijn salaris vind. Ik vind het zelf nogal weinig?!
Bruto: 1960
Netto 1450 ex reiskosten
Functie: Marketing medewerker HBO niveau
Ervaring: 1 jaar
Uren: 40Jeetje, ik vind dit echt erg weinig hoor. Voor 40 uur én HBO niveau!
woensdag 30 januari 2013 om 10:24
quote:Philein schreef op 30 januari 2013 @ 09:21:
[...]
Jeetje, ik vind dit echt erg weinig hoor. Voor 40 uur én HBO niveau!Ja, vind ik eigenlijk ook. Bij mijn contract verlening heb ik het kort aangekaart. Maar mijn leidinggevende gaf aan dat dit best een goed salaris is. Ik merk alleen dat ik er steeds ontevredener over word. Vind het toch erg weinig voor een fulltime functie op HBO niveau. Zeker omdat er collega's zijn op MBO niveau met slechts 1 of 2 jaar meer ervaring als ik die al op 2400 bruto zitten. Was daarom ook erg benieuwd wat anderen ervan vinden. Binnen mijn functie heb ik ook verantwoordelijkheden, dus het begint toch wel 'vervelend' te worden.
[...]
Jeetje, ik vind dit echt erg weinig hoor. Voor 40 uur én HBO niveau!Ja, vind ik eigenlijk ook. Bij mijn contract verlening heb ik het kort aangekaart. Maar mijn leidinggevende gaf aan dat dit best een goed salaris is. Ik merk alleen dat ik er steeds ontevredener over word. Vind het toch erg weinig voor een fulltime functie op HBO niveau. Zeker omdat er collega's zijn op MBO niveau met slechts 1 of 2 jaar meer ervaring als ik die al op 2400 bruto zitten. Was daarom ook erg benieuwd wat anderen ervan vinden. Binnen mijn functie heb ik ook verantwoordelijkheden, dus het begint toch wel 'vervelend' te worden.

woensdag 30 januari 2013 om 11:58