Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 31 januari 2013 om 18:55
quote:MamaK77 schreef op 31 januari 2013 @ 10:36:
Die branders zijn gaaf! Maar volgens mij lastig versturen...Dus ik denk dat je ze beter aan iemand kunt geven die ze kan halen.
Ja, klopt, ze zijn best groot. Ik kan er wel een (of alletwee) meenemen naar 024 (waar mijn vriend woont) en we moeten binnenkort voor een verjaardag naar het Westen, dus ik kan wel even uitzoeken of je dan op de route ligt..
Die branders zijn gaaf! Maar volgens mij lastig versturen...Dus ik denk dat je ze beter aan iemand kunt geven die ze kan halen.
Ja, klopt, ze zijn best groot. Ik kan er wel een (of alletwee) meenemen naar 024 (waar mijn vriend woont) en we moeten binnenkort voor een verjaardag naar het Westen, dus ik kan wel even uitzoeken of je dan op de route ligt..
donderdag 31 januari 2013 om 19:58
Hanglamp, gefeliciteerd!!!
Man en ik zijn druk met opruimen maar dat zijn container spullen ipv weggeef spullen.
Verder heb ik ook nog een hardnekkige koorts incl verkoudheid te geef, afkomstig van mijn lieve meisje.
Ik heb nog wel een badje + standaard van de Hema te geef. Mocht iemand interesse hebben. Op te halen in omgeving 015
Man en ik zijn druk met opruimen maar dat zijn container spullen ipv weggeef spullen.
Verder heb ik ook nog een hardnekkige koorts incl verkoudheid te geef, afkomstig van mijn lieve meisje.
Ik heb nog wel een badje + standaard van de Hema te geef. Mocht iemand interesse hebben. Op te halen in omgeving 015
donderdag 31 januari 2013 om 20:50
Ik heb nog even gekeken, kleding heb ik niet veel Marels, maar ik zal morgen wat fotos naar je mailen!
Verder heb ik nog :
- een serviceset voor 8 (denk ik) personen staan.
- Een kastje voor in de boekenkast expedit in het wit
- grijze schoenen maat 40/41 voor een smalle voet, amper gedragen omdat ze te strak zitten
Allemaal omgeving 015
Verder heb ik nog :
- een serviceset voor 8 (denk ik) personen staan.
- Een kastje voor in de boekenkast expedit in het wit
- grijze schoenen maat 40/41 voor een smalle voet, amper gedragen omdat ze te strak zitten
Allemaal omgeving 015
a docter a day keeps the apple away
vrijdag 1 februari 2013 om 10:21
Ik heb gister een geweldig kookboek uitgezocht van de cadeaubon van Ukkie: La cucina verde, een Italiaans vegetarisch kookboek, dat wordt heerlijk koken en smullen Bedankt Ukkie!
Hieronder nog even mijn bijgewerkt lijstje, alles is op te halen in het - uiterste - Zuiden of te verzenden.
Ik heb voor de carnavalsliefhebber (wat ik niet ben
) nog in de aanbieding:
- een grote cowboyhoed (unisex)
- zwarte lange handschoenen
- bindi-stickertjes
En verder nog uit een vorige post:
Ook nog wat kleding in 34 of kleiner, (ook) leuk voor tienermeiden en nog wat in XS/S
- kort spijkerrokje
- kort wijdvallend spijkerrokje
- gestreept zomerjurkje donkerroze/wit
- korte short met een soort palmprint, zakjes voor, heel leuk van de Zara maar valt heel klein 32/34
- groen short met zakjes voor 34
mailen mag naar sunshinequeen@live.nl
Hieronder nog even mijn bijgewerkt lijstje, alles is op te halen in het - uiterste - Zuiden of te verzenden.
Ik heb voor de carnavalsliefhebber (wat ik niet ben
- een grote cowboyhoed (unisex)
- zwarte lange handschoenen
- bindi-stickertjes
En verder nog uit een vorige post:
Ook nog wat kleding in 34 of kleiner, (ook) leuk voor tienermeiden en nog wat in XS/S
- kort spijkerrokje
- kort wijdvallend spijkerrokje
- gestreept zomerjurkje donkerroze/wit
- korte short met een soort palmprint, zakjes voor, heel leuk van de Zara maar valt heel klein 32/34
- groen short met zakjes voor 34
mailen mag naar sunshinequeen@live.nl
vrijdag 1 februari 2013 om 16:11
vrijdag 1 februari 2013 om 17:05
quote:Shenandoah schreef op 01 februari 2013 @ 16:11:
@ukkie
echt irritant is dat dan he, wil je even rust. Hier soms dat ik ga bellen want zoonlief ligt te slapen, ben je net bezig wordt meneer wakker en begint te huilen
Net maar een open sollicitatie gestuurd naar iets hier in de buurt, benieuwd of ik daar wat van hoor.
<offtopic>
Ja, ben uiteindelijk door de regen naar het huis van mn zus gefietst en heb gebeld. Maar die man zat net in de auto, dus had het gevoel dat het gesprek totaal niet uitkwam, maar heb wel antwoord op mijn vraag en vind het dus nog steeds een hele leuke functie. Maar was voor mn gevoel wat te onrustig bij gesprek en dan denk ik al gelijk dat het hem niet word ofzo. Maar goed, dit weekend dus CV en motivatie schrijven en een poging doen! Op zich heb ik nu nog een contract tot begin juni, dus is geen haast bij, maar dit lijkt me dus echt een leuke baan!
Goed dat je open sollicitatie hebt gestuurd!
</offtopic>
@ukkie
echt irritant is dat dan he, wil je even rust. Hier soms dat ik ga bellen want zoonlief ligt te slapen, ben je net bezig wordt meneer wakker en begint te huilen
Net maar een open sollicitatie gestuurd naar iets hier in de buurt, benieuwd of ik daar wat van hoor.
<offtopic>
Ja, ben uiteindelijk door de regen naar het huis van mn zus gefietst en heb gebeld. Maar die man zat net in de auto, dus had het gevoel dat het gesprek totaal niet uitkwam, maar heb wel antwoord op mijn vraag en vind het dus nog steeds een hele leuke functie. Maar was voor mn gevoel wat te onrustig bij gesprek en dan denk ik al gelijk dat het hem niet word ofzo. Maar goed, dit weekend dus CV en motivatie schrijven en een poging doen! Op zich heb ik nu nog een contract tot begin juni, dus is geen haast bij, maar dit lijkt me dus echt een leuke baan!
Goed dat je open sollicitatie hebt gestuurd!
</offtopic>
vrijdag 1 februari 2013 om 22:22
@ukkkie
Niet geschoten is altijd mis, en dan zul je je altijd blijven afvragen of je dan niet of wel aangenomen zou zijn.
Ik krijg alleen maar reacties van vage detacheringsbureau's waar ik helemaal geen zin in heb. Ik wil gewoon een vaste baan met vaste uren, is dat zo moeilijk zucht. Diensten ed werkt niet met kind als partner dat al doet.
Niet geschoten is altijd mis, en dan zul je je altijd blijven afvragen of je dan niet of wel aangenomen zou zijn.
Ik krijg alleen maar reacties van vage detacheringsbureau's waar ik helemaal geen zin in heb. Ik wil gewoon een vaste baan met vaste uren, is dat zo moeilijk zucht. Diensten ed werkt niet met kind als partner dat al doet.