Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
zaterdag 2 februari 2013 om 11:17
Marmul: heb je een serviesset staan? Zoja dan heb ik wellicht interesse. Of is een serviceset iets heel anders
Zou je me willen mailen op: sunshinequeen@live.nl
Zou je me willen mailen op: sunshinequeen@live.nl
zaterdag 2 februari 2013 om 17:26
Van zoonlief beginnen de eerste dingen van maatje 62 zo langzamerhand te klein te worden, dus binnenkort komt er weer een stapeltje jongenskleding maatje 62 hier op het topic.
Wacht even tot echt alles te klein is in 62 en zoek even uit wat ik wil bewaren en de rest mag dan in de weggeef
Verder nog een berg kruidvat the voices dingen hier liggen voor de liefhebber.
Wacht even tot echt alles te klein is in 62 en zoek even uit wat ik wil bewaren en de rest mag dan in de weggeef
Verder nog een berg kruidvat the voices dingen hier liggen voor de liefhebber.
zaterdag 2 februari 2013 om 17:34
zaterdag 2 februari 2013 om 21:05
zondag 3 februari 2013 om 10:42
Rara; je tweede printer heb ik meegegeven aan mijn tante.
Zij bezorgt hem aan mijn nichtje, die hem bij haar op de scouting gaat verkopen op de rommelmarkt. Op die manier haalt de scouting geld op om met hun groep gehandicapte pubers op kamp te kunnen gaan enzo.
Ik vond dat wel een mooi doel, dus ik heb hem meegegeven
Zij bezorgt hem aan mijn nichtje, die hem bij haar op de scouting gaat verkopen op de rommelmarkt. Op die manier haalt de scouting geld op om met hun groep gehandicapte pubers op kamp te kunnen gaan enzo.
Ik vond dat wel een mooi doel, dus ik heb hem meegegeven
668, the neighbour of the Beast
zondag 3 februari 2013 om 11:57
zondag 3 februari 2013 om 14:14
ha dames, daar ben ik ook weer eens.
Ik had weinig nieuwe dingen meer te geef en de dingen die ik had willen maar niet weg
Nu heb ik een paar nieuwe items. Ze staan in de link hieronder.
Het zijn wel dingen die vrijwel niet te verzenden zijn; dus afhalen (in de koekstad aan de ijssel).
De stoel is niet de mooiste meer en er zit geen verkleiner meer bij. De gekleurde kistjes (leuk voor speelgoed) zijn exclusief speelgoed.
bij interesse kan je mailen naar : vivabird 73 @ hotmail punt com
http://www.mijnalbum.nl/Album=WQU4GZQL
Ik had weinig nieuwe dingen meer te geef en de dingen die ik had willen maar niet weg
Nu heb ik een paar nieuwe items. Ze staan in de link hieronder.
Het zijn wel dingen die vrijwel niet te verzenden zijn; dus afhalen (in de koekstad aan de ijssel).
De stoel is niet de mooiste meer en er zit geen verkleiner meer bij. De gekleurde kistjes (leuk voor speelgoed) zijn exclusief speelgoed.
bij interesse kan je mailen naar : vivabird 73 @ hotmail punt com
http://www.mijnalbum.nl/Album=WQU4GZQL
maandag 4 februari 2013 om 09:00
quote:Sunshinequeen schreef op 02 februari 2013 @ 11:17:
Marmul: heb je een serviesset staan? Zoja dan heb ik wellicht interesse. Of is een serviceset iets heel anders
Zou je me willen mailen op: sunshinequeen@live.nlhahaha stomme fout ik zal je mailen!
Zou je me willen mailen op: sunshinequeen@live.nlhahaha stomme fout ik zal je mailen!
a docter a day keeps the apple away