Pulken tot je boven bent. (Bash-topic)

03-02-2013 00:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus...

Ben wel ff benieuwd nu. Zal wel tegenvallen.
Sorry ben nog niet zo heel lang hier.. Maar.. Wat is een 'bash topic'?
Denk ook dat het tegenvalt.

Ik wil er best wat olie opgooien hoor.
@zonnig schildpadje

Een topic waar je verbaal op elkaar kunt 'inrammen'/ dissen zonder het originele topic te vervuilen (of zoiets)
Stuur je een kaartje als je boven bent?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik plak wel even wat ik in het modtopic schreef:

Ik raad liever tien keer teveel iemand aan om hulp te zoeken (zeker als iets zorgwekkend klinkt in mijn ogen) dan dat ik een keer de fout maak om maar te roepen dat bepaald gedrag normaal is zonder ervoor geschoold te zijn, iemands anamnese te kennen en deze nooit in levende lijve te hebben gezien of gesproken.

Dus: mag je hier als leek (dat zijn we immers allemaal, gezien het anonieme karakter) roepen dat gedrag en gedachtes van iemand heel normaal zijn?
Niet in je neus toch hopelijk?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Stuur je een kaartje als je boven bent?

Doe ik! Eerst ff m'n pulkjes opeten...
Meryam je zeurt en klikt in mijn ogen. Mensen zijn het soms dus niet met je eens loop niet zo te drammen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@pommesduchesse

A-ha ik snap het, bedankt!:)
Dus: mag je hier als leek (dat zijn we immers allemaal, gezien het anonieme karakter) roepen dat gedrag en gedachtes van iemand heel normaal zijn?

Uhm... nee. Eigenlijk niet. Want we kunnen niet in d'r hoofd kijken. En toch durf ik het aan. Want ze heeft totaal geen motief waarvoor die gedachten opgaan. Ze dringen zich gewoon aan haar op. En dat zijn toch echt wel dwanggedachten. En die zijn ongevaarlijk. Schijnt echt nog nooit iemand naar gehandeld te hebben.

Maarrrr... ik ben geen dokter. En ik ken niemand die hier spreekt die wel dokter/psychiater is (nu dan he, misschien schrijven ze hier wel, want schrijven is immers goed voor het mentaal welbevinden.) Dus toch maar ff langs de huisarts. En idd liever vandaag dan morgen. Je kan er maar vanaf zijn. Hoewel ik er dan ook weer niet de HAP voor zou gaan bellen.
Meryam je zeurt en klikt in mijn ogen. Mensen zijn het soms dus niet met je eens loop niet zo te drammen.

Mooi zo! Hier kan dat. Bash topic... In een ander geval zou je zeggen; houd je een beetje in
De TO kan het hebben hier.
maar het is toch iets wat vaak voorkomt? volgens mij hebt ik het namelijk vaker gelezen dat moeders zulke gedachtes hebben? hulp zoeken of een keer met iemand praten is nooit verkeerd toch?

en dat iemand zulke gedachtes heeft is volgens mij ook menselijk.

ik kan mij herinneren dat ik dat soort gedachtes had bij mijn hamster, in de zin van wat als ik hem nu heel hard knijp? omdat mijn moeder altijd zei dat ik dat niet mocht doen. uiteraard heb ik mijn hamster nooit geknepen.
quote:Enn schreef op 03 februari 2013 @ 01:02:

Je mag het hier zeggen, net als dat ik vind dat sommigen te ver gaan in dat topic.

Beter dus dat er even iemand anders naar kijkt denk ik.
Het gaat (ging) in dat topic ook niet meer over het onderwerp, maar over de manier waarop het gebracht/gelezen wordt.
Ja, is ook zo.

Misschien heb ik me ook wat teveel laten meeslepen in de hele offtopic discussie. Dat spijt me dan.

Hopelijk wordt het even netjes opgeschoond en kan TO morgen teruglezen wat ze waardevol vond zonder eerst tig kattige berichtjes te moeten scannen.
Zou op zich wel fijn zijn.

Ik ga slapen in elk geval. Niet dat het hier zo saai is hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven