The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
zondag 3 februari 2013 om 13:58
Ik denk dat je bedoelt voor 't naar bed gaan? Verwarming lager zetten, fiets naar binnen, deuren op slot, brood smeren, tv uit, tanden poetsen, make up eraf (als ik 't op heb) en gezicht nog even insmeren, dan de lampen in mijn huis uit, eventueel dingen die ik de volgende dag mee moet nemen in mijn tas doen, uitkleden en dan mijn bed in. Nog even lezen, htctje mee, smsje naar vriend sturen en dan slapen.
Als jij mee zou doen aan Taarten van Abel, wat zou je dan voor taart maken en voor wie?
Als jij mee zou doen aan Taarten van Abel, wat zou je dan voor taart maken en voor wie?
zondag 3 februari 2013 om 18:34
zondag 3 februari 2013 om 18:43
Een poes. Ze komt uit het asiel, daar noemden ze haar Fleurtje, maar wij noemen haar nooit zo, wij noemen haar Poes, of Poep. Ik heb nog nooit een poes gehad die zoveel poepte. We hebben thuis een tijd 3 katten gehad en dan was de kattenbak minder snel vol dan nu.
Ik heb afgelopen woensdag cakjes gebakken en die versierd met de kinderen, daar heb ik er 2 van gehad. Echt een taart was 20-1 met de verjaardag van mijn oudste dochter, was ook een versierde cake met botercreme en eiwit glazuur.
Ik ben nu een boek aan het lezen. Het speelt in de 2e wereldoorlog en gaat over een jood die in een concentratiekamp gevangen zit. Hij moet van de kamp commendant een promotiefilm maken over het kamp, het mag dus alleen positief zijn en moet overkomen alsof het een gezellig vakantie kamp is, waar alle joden goed verzorgd worden en blij door de groene weide rennen. Als hij het niet doet wordt hij vermoord. Hij kon toen natuurlijk niet weten dat de oorlog een jaar later voorbij zou zijn. Wat zou jij doen?
Ik heb afgelopen woensdag cakjes gebakken en die versierd met de kinderen, daar heb ik er 2 van gehad. Echt een taart was 20-1 met de verjaardag van mijn oudste dochter, was ook een versierde cake met botercreme en eiwit glazuur.
Ik ben nu een boek aan het lezen. Het speelt in de 2e wereldoorlog en gaat over een jood die in een concentratiekamp gevangen zit. Hij moet van de kamp commendant een promotiefilm maken over het kamp, het mag dus alleen positief zijn en moet overkomen alsof het een gezellig vakantie kamp is, waar alle joden goed verzorgd worden en blij door de groene weide rennen. Als hij het niet doet wordt hij vermoord. Hij kon toen natuurlijk niet weten dat de oorlog een jaar later voorbij zou zijn. Wat zou jij doen?
maandag 4 februari 2013 om 10:07
maandag 4 februari 2013 om 10:20
Nee maar ga er graag heen met een lege koffer.
Het grootste dat ik gewonnen heb is een tv bij de Postcodelotterij. Had nog bijna de brief waarin dat stond weggegooid als zijnde reclame.
Als je piloot zou zijn en je vliegtuig stort neer en je hebt de keuze tussen neerstorten in een woonwijk of tegen een hoge kantoortoren, wat kies je dan (het is 11 uur 's morgens op een dinsdag)?
Het grootste dat ik gewonnen heb is een tv bij de Postcodelotterij. Had nog bijna de brief waarin dat stond weggegooid als zijnde reclame.
Als je piloot zou zijn en je vliegtuig stort neer en je hebt de keuze tussen neerstorten in een woonwijk of tegen een hoge kantoortoren, wat kies je dan (het is 11 uur 's morgens op een dinsdag)?
maandag 4 februari 2013 om 10:35
De woonwijk, omdat tijdens kantooruren er waarschijnlijk veel meer mensen per m² aanwezig zijn in dat kantoorpand dan in de woonwijken.
Hoop ik dan maar, het lijkt me een onmenselijke keuze om te moeten maken.
Heb je wel eens gedemonstreerd tegen iets, met spandoeken etc op straat?
Hoop ik dan maar, het lijkt me een onmenselijke keuze om te moeten maken.
Heb je wel eens gedemonstreerd tegen iets, met spandoeken etc op straat?
Your luck's about to change, cher.
maandag 4 februari 2013 om 11:20