The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
roodkapje

had jij vroeger een sprookjesboek?
Ik had een cassettebandje met sprookjes.

Waar zou je graag heen gaan met vakantie?
Ach, vakantie is bijna overal wel leuk, eigenlijk. We gaan in mei naar noord Italie, lijkt me heerlijk, lekker eten, lekker wandelen en aan het meer zitten. Los van tijd geld, kinderen en man die smelt boven de 24 graden celcius, zou ik wel weer een keer naar Afrika willen, eigenlijk wilde ik altijd nog een keer naar mali, maar ja, nu maar even niet, mozambique dan. Ik heb wel weer zin om een tijdje in een heel andere cultuur te zitten...

Wat was jou grootste cultuur shock ooit?
Toen ik van het bedrijfsleven overstapte naar de ambtenarij.

Van welk kledingstuk dat je ooit gedragen hebt kan je je nu niet meer voorstellen dat je dat ooit gedaan hebt?
Beenwarmers. In de jaren 80 heel erg in natuurlijk maar daar zie ik mezelf nu niet meer in lopen.

Hoe erg was je eerste grote liefdesverdriet? Heb je daar veel last van gehad?
Redelijk heftig, heeft anderhalf jaar geduurd voor ik er echt over was.

Zou je nu nog een relatie willen met je eerste liefde of als je daar nog bij bent, ben je niet vreselijk nieuwsgierig hoe het zou zijn met een andere partner?
Waren beenwarmers niet al te lange tijd geleden weer even in de mode?

Nee, absoluut niet. Wat een mismatch was dat zeg!

Op wie ben je weleens heimelijk verliefd geweest? Graag een beetje uitgebreid antwoord en niet alleen 'Pietje'.
I am surrounded by morons
Nee! Heb een jaar lang verdriet om hem gehad. Lastige situatie. Ik hopeloos verliefd en hij druk met andere dingen (erge zorgen om stervende vader). Hij kon ongelofelijk goed zoenen. Kreeg er knikkende knieën van. Uiteindelijk kreeg hij een andere vriendin en zag ik hoe hij met haar omging. Hij was nogal gek met vele meisjes, heel flirterig, knuffelig. Dat had ik echt niet leuk gevonden. Ik las laatst dat hij vader is geworden. Bijzonder en heel leuk voor hem.

Op Bram. Een niet al te knappe lange slungel die geweldig kon dansen. Stond in 't café (waar elke vrijdag avond een soort disco was) op de hoek van het biljart te dansen. Kwam m laatst weer eens tegen. Mijn hemel wat een lelijke jongen.

Op welke celeb heb jij ooit een crush gehad?
Geen, dat is toch meer een meidending dan een jongensding denk ik.

Wanneer en door wie ben je seksueel voorgelicht en wat vond je er toen van?
Door mijn moeder. Interessant en heel normaal wat ik me nog kan herinneren.

Stel: iemand vraagt je mee uit waar je totaal niets mee hebt, bied aan om alles te betalen in ruil voor een heftig nachtje sex. Wat zou je doen?
hard weglopen

aan welk goed doel geef jij altijd en waarom?
KWF Kankerbestrijding. Waarom? Omdat ik kanker heb gehad.

Als je je leven over mocht doen, zou je iets veranderen?
Dan zou ik een jaar eerder hebben geprobeerd zwanger te raken.

Waar heb jij spijt van?
dat ik niet in brabant ben blijven wonen

stuur je vaak verjaardagskaartjes?
Nee, eigenlijk nooit. Terwijl ik het zelf heel leuk vind om kaartjes te krijgen op mijn verjaardag. Met kerst stuur ik meestal wel kaartjes, met een persoonlijke wens voor iedereen.

Ben nu Bully aan 't kijken en de tranen rollen over mijn wangen.. Heb jij ooit iemand geholpen die gepest werd?
Nou ik was niet super heldhaftig en werd zelf ook gepest, maar goed, ik liep als enige niet met een grote boog om dat stinkende jongetje uit onze klas heen en ging ook daadwerkelijk bij hem logeren toen hij mij vroeg, omdat ik het zielig vond (en hij was ook best aardig, maar het stonk daar wel echt thuis en hij stonk ook, en het was er ijskoud, weet ik nog, halve nacht niet geslapen). En dat was bij wel meer kinderen waar iedereen met een grote boog om heen liep en ik niet. Een enkeling wordt gepest omdat hij of zij daadwerkelijke claimerig, of andersinds vervelend is, maar de meerderheid wordt gepest vanwege oninteressante uiterlijkheden. Ik prijs mezelf nog steeds gelukkig dat ik daar wel doorheen kan kijken. Ik had een vriendin die eruit zag als een zeekoe, maar heel intelligent en grappig was. omdat niemand anders verder keek dan haar uiterlijk had ik haar helemaal voor mezelf alleen

Als je MOEST kiezen zou je dan liever blind of doof zijn en waarom?
Lief Vosje! Dat is erg lief.

Ik zou liever blind willen zijn. Ik heb namelijk een levendige fantasie, een enorm voorstellingsvermogen. En ik kan niet zonder muziek/zingen. Ik zou het meest depressief zijn als ik niet meer zou kunnen genieten van muziek. En daar gaat 't toch om, het behouden van je levensvreugde.

Kun jij je voorstellen dat mensen zo wanhopig en depressief zijn, dat zij zelfmoord als de enige uitweg zien?
Eerlijk: nee. Ik ben vrij vrolijk en optimistisch van mezelf en dat alles zo zwart en donker is dat je als enig uitweg zelfmoord ziet, daar kan ik mij werkelijk niets bij voorstellen. Ik heb geen idee hoe dat is. Verder heb ik er altijd grote moeite mee als ouders van kinderen dat doen (ik kan me namelijk helaas wel iets voorstellen bij het gat, wat er dan bij zo;n kind achter blijft). Ik weet nog heel goed dat ik in de auto zat en hoorde dat Antony Kamerling zelfmoord had gepleegd. Mijn eerste reactie was: gvd gast, je hebt 2 jonge kinderen, hoe kun je?? Ik ben er wel van overtuigd dat die mensen echt lijden en dat het voor hun ook heel erg is, maar dat gevoel herken ik totaal niet.

Welke eigenschap moet een collega van jou absoluut niet hebben?
Achterbaks zijn.

Voor wie sta jij op in de bus?
Voor ouderen, mensen met een handicap of moeilijk ter been, zwangere vrouwen enz..

Hoe zie je je zelf over 5 jaar vanaf nu?
Nog steeds gelukkig getrouwd, werkzaam in een leuke werkomgeving en wie weet wel naar de andere kant van de oceaan verhuisd :-)

Hoe ben jij veranderd in de afgelopen vijf jaar?
Your luck's about to change, cher.
Ik ben getrouwd en moeder geworden, en dat terwijl ik altijd een flierefluitende flierefluiter was die dacht dat ze nooit de rust zou vinden om te settelen.

Wat zou jij doen met tien miljoen?
Daar heb ik heel erg lang over nagedacht. Ik heb namelijk een man die belasting betaald voor mensen die niet kunnen rekenen (staatsloterij) en iedere maand vraagt wat ik zou doen als we de jackpot zouden winnen. Ik heb eigenlijk weinig materiële wensen (we hebben het goed en ik ben niet zo van de gadgets enzo), maar uiteindelijk had ik iets bedacht: ik maak van de tuin een zwembad en dan met een glijbaan vanuit het slaapkamer raam zodat ik sochtends baantjes kan trekken voor ik naar mijn werk ga. De rest (als ik dan nog wat over heb, geen idee hoe duur zoiets is) gaat naar een goed doel (amnesty ofzo).

En jij?
Onze hypotheek afbetalen, een miljoen aan mijn ouders geven, een miljoen aan mijn schoonmoeder geven, parttime gaan werken en wat overblijft verstandig investeren.

Waar heb je spijt van?
Van dat ik ben gaan roken, ook al ben ik nu alweer jaren gestopt.

Hou je van wintersport, en waarom wel/niet?
Your luck's about to change, cher.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven