Keep Running
zondag 17 juni 2012 om 14:15
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
zaterdag 26 januari 2013 om 21:52
woensdag 30 januari 2013 om 19:47
Ik moet eerst maar eens tot de 10 zien te komen en dan wil ik het onderhoudsprogramma van Renate doen.
Ik zit op 35km, maar ik ga morgen ook nog een kilometer of 5. En dan heb ik de eerste twee weken van januari gemist. Die 600km komt voor mij wel goed, denk ik. Ik ben er niet zo mee bezig, met die totaalkilometers. En als jij voor de 15km traint, dan heb je in juli die 600km al in je broekzak.
Ik zit op 35km, maar ik ga morgen ook nog een kilometer of 5. En dan heb ik de eerste twee weken van januari gemist. Die 600km komt voor mij wel goed, denk ik. Ik ben er niet zo mee bezig, met die totaalkilometers. En als jij voor de 15km traint, dan heb je in juli die 600km al in je broekzak.
woensdag 30 januari 2013 om 20:12
donderdag 31 januari 2013 om 17:12
vrijdag 1 februari 2013 om 21:12
Viennas, goed dat je ermee naar de huisarts gaat als je je zo blijft voelen. Slik je al extra vitaminepillen? Als ik me een paar dagen futloos voel, neem ik vaak wat extra fruit en wat van die multivitamines. Vaak voel ik me na een week weer wat beter.
Ik heb vandaag gelopen. Ik heb deze week alleen maar in de bebouwde kom en een deel van een bos gelopen, zoveel mogelijk beschut. En ik kleed me goed tegen de wind: zo'n band voor om mijn oren met daar bovenop een petje (ook handig als het gaat regenen), handschoenen en een jack. Muts van het jack had ik vandaag ook nog over mijn pet gedaan.
Ik heb vandaag gelopen. Ik heb deze week alleen maar in de bebouwde kom en een deel van een bos gelopen, zoveel mogelijk beschut. En ik kleed me goed tegen de wind: zo'n band voor om mijn oren met daar bovenop een petje (ook handig als het gaat regenen), handschoenen en een jack. Muts van het jack had ik vandaag ook nog over mijn pet gedaan.
vrijdag 1 februari 2013 om 21:21
Ik heb vanmorgen ook gelopen in de miezer regen en ik had het juist heel warm. Shirt met lange mouwen en een jasje en niks op m'n hoofd. Onderweg jasje uitgetrokken ( wat getoeter van een automobilist opleverde ) :Imao:
V, ik balen dat je je zo futloos voelt, niet verkeerd om even na te laten kijken.
V, ik balen dat je je zo futloos voelt, niet verkeerd om even na te laten kijken.
maandag 4 februari 2013 om 11:39
Hai Cyberwitch, ik merk wel dat ik nu (nu ik bijna twee jaar ren) dat ik minder last heb van een achteruitrennende conditie. In het begin was twee weken niet rennen, weer van voren af aan beginnen. Nu is het nog niet ideaal, want de 6 km (dus nog net iets verder dan ik gisteren heb gerend) heb ik dus niet gehaald .
En vandaag: heeeerlijk spierpijn en stijf. Ik voel hem wel!
De rest is goed bezig! Ik vraag me ook wel een beetje af waar TO is...
En vandaag: heeeerlijk spierpijn en stijf. Ik voel hem wel!
De rest is goed bezig! Ik vraag me ook wel een beetje af waar TO is...
dinsdag 5 februari 2013 om 14:19
Ik ben ook weer back in the game. Wel een nieuw dieptepunt bereikt in mijn hardloopcarriere: 3.7 kilometer in 30 minuten. Nou ja, vanaf hier kan het alleen maar beter worden denk ik dan maar! Het was heerlijk buiten, met een waterige zonnetje en een frisse wind! Toch wel gemist, dat uitwaaien. Met vermoeidheid gaat het beter, maar het is nog niet top. Denk nasleep van zware, lange verkoudheid.
Bee! Fijn dat het zo goed ging! Lekker dat je het zo makkelijk weer oppakt!
Er komt nog een beetje slecht weer aan deze week, maar gelukkig worden de dagn alweer langer!
Cyber, goed bezig met je 600 km....
Bee! Fijn dat het zo goed ging! Lekker dat je het zo makkelijk weer oppakt!
Er komt nog een beetje slecht weer aan deze week, maar gelukkig worden de dagn alweer langer!
Cyber, goed bezig met je 600 km....
woensdag 6 februari 2013 om 13:11
Ik heb in de sneeuw gelopen, nou ja... dat wat er nog van over was. Wel lekker in het zonnetje En wat heerlijk dat die hele harde, koude wind eindelijk weg is!!! Ik heb bijna een week niet gelopen. Ik vond het echt te koud, ik kon mezelf niet motiveren
Vandaag een rondje gemaakt van 8km en dat ging eigenlijk best lekker.
Vandaag een rondje gemaakt van 8km en dat ging eigenlijk best lekker.
vrijdag 8 februari 2013 om 08:14
vrijdag 8 februari 2013 om 11:37