Mode & Beauty alle pijlers

Undercut kapsel

04-02-2013 07:47 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

ik heb helaas al bijna alle schakeringen van kleur gehad, korte kapsels, lange kapsels, middenlange kapsels. Maar nu trek ik meer naar de "undercut" kapsels. Mijn vraag is eigenlijk wat vinden jullie van een zo een kapsel bij een vrouw?

Voorbeelden op deze site: undercut kapsels

(geen spam)

Groetjes
Je moet er idd het type voor zijn.

Laatst zag ik iemand die er niet zo gezond uit zag, vond ik, en dan zo'n halfkaal en sprieterig kapsel erbij maakte het voor mij niet beter.

Als je een frisse uitstraling hebt, zoals Fayah Louers dan kan het leuk staan.
quote:flutzel schreef op 04 februari 2013 @ 08:13:

Waarom juist Ratteke ?

Net gebeld, moet even dringend weg, maar kom straks terug

Als je haar al geknipt is is het te kort (bij mij dan) om een goede scheiding te maken. Dus eerst een scheiding maken op de plek waar je die hebben wil, het lange haar op je hoofd vastzetten, dan scheren en dan pas knippen. Kan de kapster strakker langs de scheiding het haar weghalen. Bij mij is het 1 keer dus andersom gedaan door een jong grietje en het zag er niet uit. Maar die heeft me toen helemaal verknipt, kind kon er niks van. Niet iedereen kan scheren.

De tondeuse staat bij mij op standje 4, maar ik wil volgende keer toch iets korter.
Mijn dochter heeft ook zo n kapsel, en staat haar geweldig, ik vind dat het kracht uitstraalt.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Nee ik vind dat kapsel een beetje uit de mode.

Een 1,5 jaar geleden zag je heel veel mensen ermee lopen.

Persoonlijk vind ik het geen leuk kapsel .
Grappig dat het nu mode is. Ik liep 30 jaar geleden met een dergelijk kapsel rond. Toen was dat punk en werd er nog gechoqueerd op gereageerd.
Ik denk altijd bij dit soort kapsels dat op een gegeven moment ben je het zat en dan zit je met 1 korte kant, bij degene met lang haar dan. Lijkt me dat je er later best wel spijt van krijgt.
Nu ik met door een foute behandeling afgebrokkeld en verpest haar rondloop oriënteer in me op de kapsels met undercut.
Gewoon kort haar vind ik maar saai (huisvrouw kort-en-pittig) en zo'n undercut vind ik apart, hip en stoer. Dus ja...ik denk dat ik het er wel op ga wagen!
1 van de dames van het Nederlands elftal heeft dit toch ook?

Vind het best leuk staan eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven